Probleme Xsara HDI

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
masca
just curious
Mesaje: 5
Membru din: Lun 08-Mai-2006 22:35
Localitate: Bucuresti

Probleme Xsara HDI

Mesajde masca » Vin 12-Mai-2006 15:03

Vreau sa stiu daca la cei care mai au Xsara 2.0HDI s-a intamplat sa se sparga o teava care transporta motorina in injectie, io am masina de doi ani si un pic, are 80.000km (am luat-o noua) si de doua ori mi s-a intamplat asta, o data in ianuarie anul acesta si o data prin martie. In ambele dati am fost cu ea la ATS si s-a schimbat teava imediat, din pacate nu am poze, dar daca apuc o sa fac una sa vedeti exact despre ce e vorba. Cei de la service mi-au zis ca asta este un defect din fabrica si ca mai toate patesc lafel.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 12-Mai-2006 15:20

Teava aia e din metal sau din cauciuc?
Daca e din metal poate plezni de la vibratii si in cazul asta tb sa verifici suportii de motor, modul in care e montata, etc.
Daca e din cauciuc, incearca sa ii pui una mai rezistenta.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

bezz
pasionat
Mesaje: 1825
Membru din: Lun 16-Ian-2006 16:16
Localitate: B-CT / RO

Mesajde bezz » Vin 12-Mai-2006 16:02

Nu am patzit, nu am auzit, in schimb justificarea este a la ATS!
A mea este din 2004, deci apropiata de a ta, in schimb am jumate din km tai, insa nici o problema.Raspunsul de la ATS este cam pueril, mi-e cam clar ca nici ei nu stiu cauza, ca altfel te bagau ei la niste reparatzii mai costisitoare.Ghinionul ar fi ca dak scrii la francezi aia te vor trimite tot la ATS, deci esti tot ca intr-o cursa de soareci.
Incearca pareri avizate si de la alte service-uri : ex. Champion sau ProMotor ( Mugurel ) dar da-le mai multe date.
@nicum: din nefericire metalul este prea scump pentru masinile noastre moderne :cry: sigur tre sa fie un cauciuc, supus imbatranirii si eforturilor.
@masca ar mai fi o varianta: ats-ul sa stie ce problema ai, dar datorita faptului ca tu mai esti inca in garantie (n-ai 3 ani nici 100k) sa nu miste nici un deget ca sa remedieze, ca sa te arda in prima zi cand nu esti acoperit de garantie! so watch it, in romania se practica la scara larga chestia asta, vorbeste cu mugurel si cere-i un sfat.
Cosmin
high energy music expression

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 12-Mai-2006 17:38

Daca este un cauciuc atunci problema e rezolvabila: exista furtune care suporta presiuni de ordinul zecilor de bari si temperaturi de sute de grade, stiu asta pentru ca am cautat furtune pentru mine. Singura problema e sa reziste la motorina.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

MUGUREL PIRSCOVEANU
Pro Motor Rm.Valcea
Mesaje: 823
Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
Localitate: ramnicu valcea
Contact:

Mesajde MUGUREL PIRSCOVEANU » Vin 12-Mai-2006 18:33

Este din plastic si din nefericre are mufe de plastic (gen cupla rapida).
Citroen a rezolvat problema inlocuind modelul...
Solutia? Nustiu...

bezz
pasionat
Mesaje: 1825
Membru din: Lun 16-Ian-2006 16:16
Localitate: B-CT / RO

Mesajde bezz » Vin 12-Mai-2006 19:10

plastic ](*,) fantastic
Cosmin

high energy music expression

Avatar utilizator
masca
just curious
Mesaje: 5
Membru din: Lun 08-Mai-2006 22:35
Localitate: Bucuresti

Mesajde masca » Sâm 13-Mai-2006 12:33

hmm.. cauciuc sigur nu era :) era ceva metalic mai degraba si in ambele dati s-a spart undeva la capat unde se prinde de altceva (din pacate nu prea le am cu masinile) dar promit sa fac o poza sa va arat, din pacate saptamana asta am fost cam ocupat.

COSTIN MUNTEANU
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Vin 13-Ian-2006 12:02
Localitate: Constanta

Mesajde COSTIN MUNTEANU » Sâm 13-Mai-2006 15:27

MUGUREL PIRSCOVEANU scrie:Este din plastic si din nefericre are mufe de plastic (gen cupla rapida).
Citroen a rezolvat problema inlocuind modelul...
Solutia? Nustiu...


sa inteleg ca la cei peste 70000km rulati in mai putin de 2 ani, am avut noroc? :o :shock:
la ce ar trebui sa ma astept? :(
sa il inlocuiesc preventiv? :)

masinioricestare
simpatizant
Mesaje: 43
Membru din: Joi 24-Noi-2005 00:15
Localitate: Bucuresti

Mesajde masinioricestare » Mie 26-Iul-2006 22:40

Dak te fereri la o chestie patrata cu mufe in care intrtra si ies turul si returul, si este montata deasupra injectoarelor, vreau sa spun ca am avut si yo probleme cu ea, curgea motorina in draci, si asta la relanti. Solutia :inlocuire. Nu te joci cu asa ceva!


Înapoi la “Mecanica - Xsara”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo