Pagina 1 din 1

Probleme Xsara HDI

Scris: Vin 12-Mai-2006 15:03
de masca
Vreau sa stiu daca la cei care mai au Xsara 2.0HDI s-a intamplat sa se sparga o teava care transporta motorina in injectie, io am masina de doi ani si un pic, are 80.000km (am luat-o noua) si de doua ori mi s-a intamplat asta, o data in ianuarie anul acesta si o data prin martie. In ambele dati am fost cu ea la ATS si s-a schimbat teava imediat, din pacate nu am poze, dar daca apuc o sa fac una sa vedeti exact despre ce e vorba. Cei de la service mi-au zis ca asta este un defect din fabrica si ca mai toate patesc lafel.

Scris: Vin 12-Mai-2006 15:20
de nicum
Teava aia e din metal sau din cauciuc?
Daca e din metal poate plezni de la vibratii si in cazul asta tb sa verifici suportii de motor, modul in care e montata, etc.
Daca e din cauciuc, incearca sa ii pui una mai rezistenta.

Scris: Vin 12-Mai-2006 16:02
de bezz
Nu am patzit, nu am auzit, in schimb justificarea este a la ATS!
A mea este din 2004, deci apropiata de a ta, in schimb am jumate din km tai, insa nici o problema.Raspunsul de la ATS este cam pueril, mi-e cam clar ca nici ei nu stiu cauza, ca altfel te bagau ei la niste reparatzii mai costisitoare.Ghinionul ar fi ca dak scrii la francezi aia te vor trimite tot la ATS, deci esti tot ca intr-o cursa de soareci.
Incearca pareri avizate si de la alte service-uri : ex. Champion sau ProMotor ( Mugurel ) dar da-le mai multe date.
@nicum: din nefericire metalul este prea scump pentru masinile noastre moderne :cry: sigur tre sa fie un cauciuc, supus imbatranirii si eforturilor.
@masca ar mai fi o varianta: ats-ul sa stie ce problema ai, dar datorita faptului ca tu mai esti inca in garantie (n-ai 3 ani nici 100k) sa nu miste nici un deget ca sa remedieze, ca sa te arda in prima zi cand nu esti acoperit de garantie! so watch it, in romania se practica la scara larga chestia asta, vorbeste cu mugurel si cere-i un sfat.

Scris: Vin 12-Mai-2006 17:38
de nicum
Daca este un cauciuc atunci problema e rezolvabila: exista furtune care suporta presiuni de ordinul zecilor de bari si temperaturi de sute de grade, stiu asta pentru ca am cautat furtune pentru mine. Singura problema e sa reziste la motorina.

Scris: Vin 12-Mai-2006 18:33
de MUGUREL PIRSCOVEANU
Este din plastic si din nefericre are mufe de plastic (gen cupla rapida).
Citroen a rezolvat problema inlocuind modelul...
Solutia? Nustiu...

Scris: Vin 12-Mai-2006 19:10
de bezz
plastic ](*,) fantastic

Scris: Sâm 13-Mai-2006 12:33
de masca
hmm.. cauciuc sigur nu era :) era ceva metalic mai degraba si in ambele dati s-a spart undeva la capat unde se prinde de altceva (din pacate nu prea le am cu masinile) dar promit sa fac o poza sa va arat, din pacate saptamana asta am fost cam ocupat.

Scris: Sâm 13-Mai-2006 15:27
de COSTIN MUNTEANU
MUGUREL PIRSCOVEANU scrie:Este din plastic si din nefericre are mufe de plastic (gen cupla rapida).
Citroen a rezolvat problema inlocuind modelul...
Solutia? Nustiu...


sa inteleg ca la cei peste 70000km rulati in mai putin de 2 ani, am avut noroc? :o :shock:
la ce ar trebui sa ma astept? :(
sa il inlocuiesc preventiv? :)

Scris: Mie 26-Iul-2006 22:40
de masinioricestare
Dak te fereri la o chestie patrata cu mufe in care intrtra si ies turul si returul, si este montata deasupra injectoarelor, vreau sa spun ca am avut si yo probleme cu ea, curgea motorina in draci, si asta la relanti. Solutia :inlocuire. Nu te joci cu asa ceva!