Pagina 1 din 2

Huruit la relanti

Scris: Mie 26-Mar-2014 19:08
de X_T_C
Salut,

Am urmatoarea problema : La relanti se aude un huruit de rulment, care creste in intensitate in momentul in care accelerez ; cand pedala de ambreiaj este apasata sunetul dispare, in momentul in care incerc sa introduc intr-o treapta de viteza fara a calca ambreiajul sunetul dispare ( exact ca in momentul in care apas pedala de ambreiaj ) ; intrebarea mea este daca a mai avut cineva problema aceasta, si care a fost rezolvarea ?

Scris: Mie 26-Mar-2014 23:38
de cbx
posibil rulmentul de presiune

Scris: Joi 27-Mar-2014 14:14
de X_T_C
Din ce am gasit pe internet, parerile sunt impartite, unii spun rulment de presiune, altii de cutie. Voi schimba uleiul in cutie si vad exact. Credeam ca a mai avut cineva problema asta si m-ar ajuta cu cateva informatii.

Scris: Joi 27-Mar-2014 14:21
de cbx
cablul de ambreiaj este cel original cu auto-reglaj ?

Scris: Joi 27-Mar-2014 17:27
de sorin.
Pare sa fie din cutie

Scris: Joi 27-Mar-2014 18:52
de X_T_C
cablul este original, a fost schimbat acum vreo 20.000 km ; voi schimba uleiul din cutie si vad dupa aceea.

Scris: Joi 27-Mar-2014 18:55
de X_T_C
masina are 100.000 km, am luat-o la 40.000 din Romania, stiu ca in actele masini am documentele si pentru o interventie la cutie facuta la ATS, ajung acasa si vad exact ce s-a schimbat.
acum intrebarea este daca sa o repar sau sa iau o cutie SH ( daca este din cutie problema )

Scris: Joi 27-Mar-2014 19:56
de cbx
depinde de reparator, sau ce garantie are cutia sh ...
pana nu desfaci ...

Scris: Joi 27-Mar-2014 20:52
de X_T_C
pe o factura ATS din 2008 apar urmatoarele elemente schimbate :

" 232452" Inel Sincron 2 buc
" 229945" Set reparatie C.V. SA MA RENT
" 204164" Rulment placa presiune
"210538" Ghidaj rulment priza

masina inmatriculata in 2004, in 2006 la revizie avea 16.000 Km, in 2008 apare n/a in factura de interventie , in 2010 cand am luat-o avea aprox. 42.000 km.

Scris: Joi 27-Mar-2014 20:58
de sorin.
Daca scoti uleiul din cutie negru, ars, il schimbi degeaba, o sa se intample la fel Mai bine iei o cutie sh de pe o masina accidentata

Scris: Joi 27-Mar-2014 21:16
de X_T_C
cam cat ar costa o reconditionare de cutie ? eu nu cred ca sunt foarte multe cutii pentru 1.6 16v, se aduc masini in ultimul timp pentru dezmembrari doar diesel, deci cutia nu e compatibila. huruie, dau muzica mai tare.... nu vreau sa raman cu ea in drum... dar sh sa o iau doar daca merg cu ea.... a mea nu agata, nu caraie.... are doar huruitul enervant... dupa ce schimb uleiul din cutie vad in ce directie o iau, uleiul sa iasa negru nu cred .. negru e pe cutie, deci clar imi pierde pe undeva, si cand am schimbat discurile, flansele si arcurile stiu ca a iesit planetara din stanga, pentru ca in momentul in care am intrat in service curgea ulei din partea stanga a masinii, iesise planetara, acum nu pot sa imi dau cu parerea cat ulei a curs.

Scris: Vin 28-Mar-2014 07:56
de PEDROS69
Prima data trebuie sa verifici daca ai ulei in cutie, problema de care m-am lovit la 307 meu 1.6 16 v: la cutie nu are dop de nivel, asa ca am fost nevoit sa-l dau pe tot jos si sa adaug fix 2 pe deasupra prin dopul de aerisire. Oricum daca pierde ulei trebuie schimbat si semeringul de la planetara si avut grija la montaj, se scoate complet planetara din fuzeta se introduce apoi in cutie si apoi se monteaza partea dinspre roaTa. Eu am muncit de 2 ori deoarece cand am schimbat kitul de ambreiaj am fortat introducerea planetarei montata fiind pe fuzeta, se pare ca forteaza semeringul, deoarece in 1000Km pierdusem aproape tot uleiul si am refacut toata operatiunea de data aceasta corect. Problema aparuta, daca ai mers mult timp fara ulei,este zgomotul deranjant (uruitul) de la rulmentii de pe trenul fix, de aia si dispare dupa ce debraiezi, nu este de la rulmentul de presiune asta face zgomot cand apesi ambreiajul. Reparatia in sine nu este costisitoare costa mult manopera, apare un risc dupa ce schimbi acei rulmenti ca zgomotul sa persiste deoarece daca a apucat sa faca joc intre coroana si pinionul de atac de asta nu mai scapi decat daca le inlocuiesti cu unele noi si in caz reparatia+manopera ar depasi binisor pretul unei cutii SH buna. Sper sa te ajute cu ceva ce ti-am scris .

Scris: Mie 02-Apr-2014 18:15
de X_T_C
Am schimbat uleiul, huruitul este tot cu mine :), am mers azi cu masina, in primele 3 trepte huruitul scade in intensitate, in treptele 4 si 5 nu se aude, sau este insesizabil... Revin cu informatii

Scris: Mie 02-Apr-2014 22:34
de cristidica
cutie de 1.6 16v am eu , dar e sparta carcasa cutiei
da-mi un pm daca ai vreo intrebare.

Scris: Joi 03-Apr-2014 18:39
de Cezcarino
X_T_C scrie:cam cat ar costa o reconditionare de cutie ? eu nu cred ca sunt foarte multe cutii pentru 1.6 16v, se aduc masini in ultimul timp pentru dezmembrari doar diesel, deci cutia nu e compatibila. huruie, dau muzica mai tare.... nu vreau sa raman cu ea in drum... dar sh sa o iau doar daca merg cu ea.... a mea nu agata, nu caraie.... are doar huruitul enervant... dupa ce schimb uleiul din cutie vad in ce directie o iau, uleiul sa iasa negru nu cred .. negru e pe cutie, deci clar imi pierde pe undeva, si cand am schimbat discurile, flansele si arcurile stiu ca a iesit planetara din stanga, pentru ca in momentul in care am intrat in service curgea ulei din partea stanga a masinii, iesise planetara, acum nu pot sa imi dau cu parerea cat ulei a curs.


ĂŽn principiu și de aici ar fi ceva de dat...
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtop ... 587#205587