Pagina 1 din 2
probleme cu demarajul
Scris: Joi 29-Iun-2006 17:42
de emil
am un citroen xsara break sx 1.9 diesel din 2001.sunt nemultumit de cum se comporta in demaraje si in panta( este foarte lenesa,daca mai e si aerul conditionat pornit abia urca panta)altfel la drum intins se duce la 140 lejer.stie cineva sa imi spuna daca are o problema sau astea ii sunt posobilitatile? eu o am doar de 1 luna. are 126000km.m-am tot uitat pe forum dar nu am mai vazut pe nimeni cu un xsara de 1.9 diesel.poate sa imi dea cineva detalii despre acest tip de motorizare? multumesc.
Scris: Joi 29-Iun-2006 21:33
de khan
e diesel simplu? sau turbo? scoate fum? porneste usor? e greu de definit ce inseamna ca nu are demaraj bun pentru ca nu stiu cu ce compari si de aia cer mai multe detalii
Scris: Vin 30-Iun-2006 13:58
de MARIAN
emil scrie:nu are turbo, este diesel simplu de 1.9 51kw.nu scoate fum, porneste foarte usor.ambreiajul tine cam sus(spre finalul cursei) si nu stiu daca exista posibilitatea de a fi reglata pedala sa tina mai jos.Cind schimb viteza in trepte superioare si accelerez,are un moment cind o simt ca sprinteaza dar pentru putin timp,dupa care chiar daca apas pedala in continuare pina la blana nu isi mareste acceleratia.
Nu era necesar sa deschizi un subiect nou; subiecutul " date suplimentare" a fost sters.
Scris: Sâm 01-Iul-2006 14:52
de khan
filtre ai schimbat vreodata?
Scris: Sâm 01-Iul-2006 19:04
de emil
am schimbat filtru de motorina , filtrul de ulei si uleiul,iar acum am pus si un aditiv pentru curatat injectoarele. Nu am verificat filtrul de aer,iar filtrul de polen nu stiu daca are si unde este pozitionat.
Scris: Sâm 01-Iul-2006 19:25
de MARIAN
Este posibil sa-ti patineze ambreiajul mai ales ca tine foarte sus.
Scris: Sâm 01-Iul-2006 20:13
de adytzu
emil scrie:iar filtrul de polen nu stiu daca are si unde este pozitionat.
Este sub torpedou, in fata scaunului din dreapta soferului. E un capac, il desfaci si in spate e filtrul de polen. Ai grija cum il scoti, sa te uiti bine la pozitia lui. Iti trebuie surubelnita torx.
ulei cutie
Scris: Mar 01-Aug-2006 19:57
de emil
stie cineva unde este busonul de completare a uleiului in cutia de viteze la o xsara diesel ?
manual
Scris: Joi 03-Aug-2006 18:25
de emil
poate cineva sa ma ajute sa gasesc o documentatie pentru un xsara break 1.9 diesel model 2001?.mi-ar fi de mare ajutor. As vrea sa stiu mai multe despre acest tip de motorizare pentru ca o am de putin timp si sunt complet in ceata.multumesc anticipat.
temp. lichid de racire
Scris: Lun 07-Aug-2006 16:21
de emil
salut. poate imi spune si mie cineva care este temperatura normala a lichidului de racire la un xsara diesel.mie imi sta acul la 90 grade si mi se pare ca nu dezvolta destula putere.multumesc.
Scris: Lun 07-Aug-2006 21:45
de grigoret
Salut,
Cauta pe forum cum accesezi FTP-ul; pe FTP ai un document de service xantia 1.9 diesel f. bun alaturi de alte lucruri. Daca nu te descurci da-mi pm.
Lichidul de racire la masina mea sta la 75 grade, doar cand merg in oras urca la 90 si e cam alarmant pentru mine.
Cred ca sistemul de racire e sub presiune; dopul de la rezervorul cu antigel e etans si nu comunica cu atmosfera prin gaurele.
Grigore
racire
Scris: Sâm 12-Aug-2006 20:42
de emil
salut.stie cineva cum trbuie sa functioneze ventilatorul de racire?la mine chiar cind ajunge temp. la 90 grade ventilatorul nu porneste.In schimb porneste cand pornesc aerul cond. pe manual la maxim.(chiar si la 70 grade).Deci ventilatorul e in legatura cu aerul cond. sau cu instalatia de racire?multumesc.
Scris: Sâm 12-Aug-2006 20:58
de dj01fad
ventilatorul e in legatura si cu temp motorului si cu aerul conditionat; cind ajunge la 90 de grade, atunci se deschide termostatul si nu e nevoie neaparata de electroventilator; la mine la masina electroventilatoarele pleaca la 93-94 de grade
Scris: Sâm 12-Aug-2006 21:02
de cbx
Ventilatorul este in legatura in principal cu sistemul de racire al motorului,dupa cate stiu trebuie sa aibe 2 ventilatoare. Temperatura de deschidere a termostatului este de 83 grade.LInkul este pt filtrul de polen.
http://img295.imageshack.us/img295/6289 ... deecl8.png
Scris: Lun 23-Oct-2006 16:46
de emil
salut. nu am mai intrat de mult pe forum dar am fost ocupat.Am observat in ultimul timp ca imi da o eroare la indicatorul de nivel a motorinei din rezervor.pe parcursul aceleiasi zile imi arata rezervor plin(asa cum ar fi normal) dar dupa mai multe porniri in timpul zilei imi arata 3/4,deci oeroare de 12-13 litri.se intimpla sa isi revina in aceeasi zi sau a doua zi.ce parere aveti ? e o problema cu calculatorul de bord.?ce se poate face ?