Probleme acceleratie si pornire
Scris: Sâm 02-Iun-2018 23:16
Salut!
Sa incep cu inceputul. Detin un Citroen Xsara din 2000 motor 1.4i cod motor KFW. Toate bune si frumoase, schimbat destule la ea dar e si destul de batrana si nu am pretentii.
In primul rand. Dupa ce am schimbat platoul de la electromotor, o perioada de timp nu am avut probleme insa de ceva timp au inceput probleme. Mai exact, cand invart cheia da acelasi rateu ca inainte ( bine ca acum da 1 singur si dupa porneste, inainte dadeam si cate 10 si nu pornea). Insa, pe langa asta, mai nou cand o pornesc se aude si un sunet urat, parca se freaca 2 metale ruginite intre ele tare. Sunetul persista doar 1 sec, exact cat ii ia si motorului sa coboare turatia de la 1500 la 800 rot/min.
A doua problema. Pur si simplu, cand merg, apas acceleratia tare si practic imi taie acceleratia si masina se zgaltaie fata-spate urat. Daca ii fac 2 pedale de acceleratie, se smuceste odata si dupa pentru cateva minute nu mai face asa. De multi ori, de exemplu cand apas ambreiajul ca sa schimb viteza imi moare si motorul si am observat ca la relanti imi cam fluctueaza turatiile. In intervalul 850-950, impreuna cu o vibratie a motorului.
Chestia asta cu taiatul acceleratiei o face indiferent daca motorul e cald sau rece si nu o face mereu dar in ultima perioada tot mai des. De exemplu, am accelerato brusc in viteza I si am simtit cum acceleratia a fost taiata timp de 2 secunde dupa care m-a zmucit tare. Chestia asta o observ si in toate celelalte viteze, in special in intervalul 1300-1900 rot/min. Nu patesc mereu asa, dar din ce in ce mai des.
Ma gandeam, sa fie de la pompa de injectie, un injector, bujiile?
Specific ca masina porneste la sfert de cheie, indiferent ca e iarna, vara, ploua, soare etc.
Multumesc!
Sa incep cu inceputul. Detin un Citroen Xsara din 2000 motor 1.4i cod motor KFW. Toate bune si frumoase, schimbat destule la ea dar e si destul de batrana si nu am pretentii.
In primul rand. Dupa ce am schimbat platoul de la electromotor, o perioada de timp nu am avut probleme insa de ceva timp au inceput probleme. Mai exact, cand invart cheia da acelasi rateu ca inainte ( bine ca acum da 1 singur si dupa porneste, inainte dadeam si cate 10 si nu pornea). Insa, pe langa asta, mai nou cand o pornesc se aude si un sunet urat, parca se freaca 2 metale ruginite intre ele tare. Sunetul persista doar 1 sec, exact cat ii ia si motorului sa coboare turatia de la 1500 la 800 rot/min.
A doua problema. Pur si simplu, cand merg, apas acceleratia tare si practic imi taie acceleratia si masina se zgaltaie fata-spate urat. Daca ii fac 2 pedale de acceleratie, se smuceste odata si dupa pentru cateva minute nu mai face asa. De multi ori, de exemplu cand apas ambreiajul ca sa schimb viteza imi moare si motorul si am observat ca la relanti imi cam fluctueaza turatiile. In intervalul 850-950, impreuna cu o vibratie a motorului.
Chestia asta cu taiatul acceleratiei o face indiferent daca motorul e cald sau rece si nu o face mereu dar in ultima perioada tot mai des. De exemplu, am accelerato brusc in viteza I si am simtit cum acceleratia a fost taiata timp de 2 secunde dupa care m-a zmucit tare. Chestia asta o observ si in toate celelalte viteze, in special in intervalul 1300-1900 rot/min. Nu patesc mereu asa, dar din ce in ce mai des.
Ma gandeam, sa fie de la pompa de injectie, un injector, bujiile?
Specific ca masina porneste la sfert de cheie, indiferent ca e iarna, vara, ploua, soare etc.
Multumesc!