
consum la 2000rpm si la 4000rpm
Moderator: Echipa Tehnica
consum la 2000rpm si la 4000rpm
am citit pe aici cate ceva despre consum si vroiam sa va impartasesc cum s-a schimbat consumul la xsara a mea. are 63.000km si nici un fel de problema la motor si la 2000rpm imi consuma cam 6.3 si la 4000 rpm 12 si putin.Si intr-o zi m-am dus si mi-am cumparat o chestie de curatat injectoarele care am observat ca mi-a scazut consumul cu 1 litru la 2000rpm si cu 2 litri la 4000 rpm
:D:D. deci ale voastre cat consuma la turatiile astea???

Re: consum la 2000rpm si la 4000rpm
xsara_hdi scrie:am citit pe aici cate ceva despre consum si vroiam sa va impartasesc cum s-a schimbat consumul la xsara a mea. are 63.000km si nici un fel de problema la motor si la 2000rpm imi consuma cam 6.3 si la 4000 rpm 12 si putin.Si intr-o zi m-am dus si mi-am cumparat o chestie de curatat injectoarele care am observat ca mi-a scazut consumul cu 1 litru la 2000rpm si cu 2 litri la 4000 rpm:D:D. deci ale voastre cat consuma la turatiile astea???
ca sa faci un test concludent ar trebui sa notezi valorile pentru toate treptele de viteza in parte. nu au cum sa fie egale, atita vreme cit motorul face un efort diferit in functie de turatie si treapta de viteza in care e
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Si eu am observat ca acum la 55.000 km a inceput sa consume tot cam asa la 2000 ture a 5-a ia cam 6.3 si inainte lua la aceeasi turatie un 4.2 iar la 4000 ture acum ia un 12.7 si inainte lua 10 si un pic.Cred ca trebuie sa ii fac un curatat de injectoare si mai ales acum ca e vara sa ii iau un filtru de aer sport pentru carcasa ca sa respire si motorul mai lejer poate de aici si consum mai mare, din cauza filtrului ca nu lam mai schimbat de 15.000 km dar lam suflat cu un kompressor.
din cate am observat am acelasi consum la 2000rpm in toate treptele de viteza. la 4000rpm nu am mers constant decat in treapta 5a si aveam 185-190. eu de acum o sa bag lichidul pt curatat injectoare de acum incolo la fiecare 5000km pt ca nu credeam ca de la 12.6 o sa scada la 10.3-10.6 si sunt curios daca o sa mai scada. O sa postez aici rezultatele si sper sa mai scada putin consumul:D
Se stie ca dieselul are nevoie de mai mult aer, iar cand e cald, nu e destul! De aceea el merge mult mai bine primavara si toamna si tot de aceea exista intercoolerul, care raceste aerul din admisie. Asadar, e f posibil ce spui FAD. Eu n-am facut proba asta, dar nici n-am simtit diferente de consum intre iarna si vara, ceea ce deja e interesant...
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Dieselul are nevoie de mai mult aer decit un benzinar la aceeasi capacitate cilindrica. Uitati-va numai la raportul de amestec aer-benzina, aer-motorina. Daca mai adaugam ca motoarele diesel sint de obicei turbo, asta inseamna inca si mai mult aer (si mai multa motorina evident).
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
@jgr1001: in primul rind masina ta nu e rabla. Poate ca nu arata deosebit, dar daca o iei la puricat, observi ca are gresoare la toate bratele de suspensie, etc. Pune-i si tu un furtun sa traga aer mai rece din fata, nu din compartimentul motor.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Nicu: eu am standarde f exigente cand judec o masina. Ceea ce la unii poate parea "impecabil", la mine poate fi mediocru sau mai rau..
Aer rece trage, pt ca gura de aspiratie este imediat dupa grila. Si nu-i chiar asa de "moarta" cand este cald afara
PS - i-as spune "rabla" si la un Porsche 911. Denumirea asta o folosesc la fel cum folosesc motociclistii termenul de "mobra" pt orice motocicleta super sport
Aer rece trage, pt ca gura de aspiratie este imediat dupa grila. Si nu-i chiar asa de "moarta" cand este cald afara

PS - i-as spune "rabla" si la un Porsche 911. Denumirea asta o folosesc la fel cum folosesc motociclistii termenul de "mobra" pt orice motocicleta super sport
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo