Pagina 1 din 3

consum la 2000rpm si la 4000rpm

Scris: Sâm 22-Iul-2006 16:04
de xsara_hdi
am citit pe aici cate ceva despre consum si vroiam sa va impartasesc cum s-a schimbat consumul la xsara a mea. are 63.000km si nici un fel de problema la motor si la 2000rpm imi consuma cam 6.3 si la 4000 rpm 12 si putin.Si intr-o zi m-am dus si mi-am cumparat o chestie de curatat injectoarele care am observat ca mi-a scazut consumul cu 1 litru la 2000rpm si cu 2 litri la 4000 rpm :D:D:D. deci ale voastre cat consuma la turatiile astea???

Scris: Sâm 22-Iul-2006 19:38
de paco
Ce solutie ai folosit si cat a costat?

Scris: Dum 23-Iul-2006 20:02
de xsara_hdi
era o sticluta neagra pt curatat injectoare SPECIAL PT DIESEL. o gasesti in benzinariile MOL. mi se pare ca are un camion pe eticheta... si costa cam 125mii

Re: consum la 2000rpm si la 4000rpm

Scris: Lun 24-Iul-2006 09:48
de khan
xsara_hdi scrie:am citit pe aici cate ceva despre consum si vroiam sa va impartasesc cum s-a schimbat consumul la xsara a mea. are 63.000km si nici un fel de problema la motor si la 2000rpm imi consuma cam 6.3 si la 4000 rpm 12 si putin.Si intr-o zi m-am dus si mi-am cumparat o chestie de curatat injectoarele care am observat ca mi-a scazut consumul cu 1 litru la 2000rpm si cu 2 litri la 4000 rpm :D:D:D. deci ale voastre cat consuma la turatiile astea???

ca sa faci un test concludent ar trebui sa notezi valorile pentru toate treptele de viteza in parte. nu au cum sa fie egale, atita vreme cit motorul face un efort diferit in functie de turatie si treapta de viteza in care e

Scris: Lun 24-Iul-2006 11:11
de rtrd_dud
Si eu am observat ca acum la 55.000 km a inceput sa consume tot cam asa la 2000 ture a 5-a ia cam 6.3 si inainte lua la aceeasi turatie un 4.2 iar la 4000 ture acum ia un 12.7 si inainte lua 10 si un pic.Cred ca trebuie sa ii fac un curatat de injectoare si mai ales acum ca e vara sa ii iau un filtru de aer sport pentru carcasa ca sa respire si motorul mai lejer poate de aici si consum mai mare, din cauza filtrului ca nu lam mai schimbat de 15.000 km dar lam suflat cu un kompressor.

Scris: Lun 24-Iul-2006 13:37
de xsara_hdi
din cate am observat am acelasi consum la 2000rpm in toate treptele de viteza. la 4000rpm nu am mers constant decat in treapta 5a si aveam 185-190. eu de acum o sa bag lichidul pt curatat injectoare de acum incolo la fiecare 5000km pt ca nu credeam ca de la 12.6 o sa scada la 10.3-10.6 si sunt curios daca o sa mai scada. O sa postez aici rezultatele si sper sa mai scada putin consumul:D

Scris: Lun 24-Iul-2006 17:52
de dj01fad
problema e ca este foarte cald afara, aerul este rarefiat si motoarele diesel pe asemenea vreme se manifesta prin a consuma mai mult si prin a trage ceva mai prost. ma credeti sau nu, mie carutza imi consuma mai mult vara decit iarna, lucru testat 2 ani la rind.

Scris: Lun 24-Iul-2006 21:37
de paco
Se stie ca dieselul are nevoie de mai mult aer, iar cand e cald, nu e destul! De aceea el merge mult mai bine primavara si toamna si tot de aceea exista intercoolerul, care raceste aerul din admisie. Asadar, e f posibil ce spui FAD. Eu n-am facut proba asta, dar nici n-am simtit diferente de consum intre iarna si vara, ceea ce deja e interesant...

Scris: Lun 24-Iul-2006 22:05
de dj01fad
pai da... in ciuda faptului ca am turbo 2, intercoolerul nu il mai am pentru ca l-am spart :( deci clar va spun ca vara mere cam prost...

Scris: Mar 25-Iul-2006 08:17
de nicum
Dieselul are nevoie de mai mult aer decit un benzinar la aceeasi capacitate cilindrica. Uitati-va numai la raportul de amestec aer-benzina, aer-motorina. Daca mai adaugam ca motoarele diesel sint de obicei turbo, asta inseamna inca si mai mult aer (si mai multa motorina evident).

Scris: Mar 25-Iul-2006 08:29
de jgr1001
Rabla mea find un diesel aspirat, pot sa afirm ca acum pe caldurile astea trag de ea ca de un caine mort, ca sa ia ceva viteza.
Cum se mai racoreste afara (seara, dimineata devreme sau noaptea cel mai bine), parca as avea un fel de turbo 8)
Binenteles ca si consumul este afectat

Scris: Mar 25-Iul-2006 09:18
de nicum
@jgr1001: in primul rind masina ta nu e rabla. Poate ca nu arata deosebit, dar daca o iei la puricat, observi ca are gresoare la toate bratele de suspensie, etc. Pune-i si tu un furtun sa traga aer mai rece din fata, nu din compartimentul motor.

Scris: Mar 25-Iul-2006 09:44
de jgr1001
Nicu: eu am standarde f exigente cand judec o masina. Ceea ce la unii poate parea "impecabil", la mine poate fi mediocru sau mai rau..
Aer rece trage, pt ca gura de aspiratie este imediat dupa grila. Si nu-i chiar asa de "moarta" cand este cald afara 8)

PS - i-as spune "rabla" si la un Porsche 911. Denumirea asta o folosesc la fel cum folosesc motociclistii termenul de "mobra" pt orice motocicleta super sport

Scris: Mar 25-Iul-2006 19:28
de bezz
ha ha, un baiat de pe 4tuning ii zice la porsche-le lui (924 sau 944, nush sigur, masina oricum e frumusica) PORCU asa ca rabla e chiar de alint.
fiind porsche probabil ca grohaie tare :lol:

Scris: Mar 25-Iul-2006 23:09
de dj01fad
la a mea toata lumea ii zice vaporu' :P