
martor antipolution aprins
Moderator: Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 29
- Membru din: Vin 21-Iul-2006 14:01
- Localitate: constanta
martor antipolution aprins
poate cineva sa ma ajute in aceasta problema? acum 2 zile cand am pornit motorul pe computerul de bord mi-a aparut mesajul ANTIPOLLUTION FAILED si martorul din bord a ramas aprins. Cineva mi-a spus ca e infundata sonda lambda din cauza carburantului. Am fost la service-ul citroen din constanta si mi-au zis ca e din cauza carburantului si ca trebuie resetat calc de bord. Asa au facut si dupa nici jumatate de zi martorul s-a aprins din nou. Masina se comporta normal merge la fel ca inainte nu am observat alte probleme. Nu am alimentat decat de la mol si de la rompetrol numai benzina de 98. Solutia de curatat injectoare care se baga in benzina ar putea ajuat la ceva? Si inca ceva stie cineva cum se schimba claxonul la xsara ca al meu e cam ragusit parca e o gasca ragusita. L-am desfacut cu intentia sa pun unul normal roamanesc dar am vazut ca are o mufa cu doi conectori de + si - nu e ca la batrana mea dacie cu - pe caroserie. Se poate face o adaptare ceva sau trebuia sa cumpar unul original? Va multumesc! 

pentru claxon citeste aici
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=2011
este ~ 110 ron incl tva o gornita noua.
pentru antipollution iti tinem pumnii sa-i treaca.
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=2011
este ~ 110 ron incl tva o gornita noua.
pentru antipollution iti tinem pumnii sa-i treaca.

Cosmin
high energy music expression
high energy music expression
-
- simpatizant
- Mesaje: 29
- Membru din: Vin 21-Iul-2006 14:01
- Localitate: constanta
Mesajul de Antipollution Fault l-am avut si eu cateva zile. Am fost la ATS, au curatat ceva pe acolo (filtrul de benzina???) si acum e ok.
Printre cauze s-ar putea numara mizeria din benzina, praful de pe strazi...
De asemenea, cineva de ATS a spus ca s-ar putea sa fie si din cauza cifrei octanice. In sensul ca daca pui 98 sau 99 si nu o turezi suficient, s-ar putea ca mici sedimente sa se depuna pe acolo (scuzati limbajul prea tehnic
).
Bafta!
Printre cauze s-ar putea numara mizeria din benzina, praful de pe strazi...
De asemenea, cineva de ATS a spus ca s-ar putea sa fie si din cauza cifrei octanice. In sensul ca daca pui 98 sau 99 si nu o turezi suficient, s-ar putea ca mici sedimente sa se depuna pe acolo (scuzati limbajul prea tehnic

Bafta!
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
adytzu scrie:Eu cand va spun sa nu mergeti cu ea sub 3000rpm (ma refer la benzinare), nu ma credeti...
Mai mergeti voi intr-a 5-a mult la 80Km/h sau intr-a 4-a la 60, si vedeti cat o sa va tina motorul. Da, probabil o sa faceti economie de cativa litri de benzina...dar cu ce pret?
exact. motoarele pe benzina se simt in largul lor la 4000-4500 RPM.
si eu spun la fel si simt cum se holbeaza niste oki mari la mine!!! va dati seama ca toti se uita pe consumul instantaneu ca la Dumnezeu si nu mai calca peste 3000 neam!!!
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
- simpatizant
- Mesaje: 29
- Membru din: Vin 21-Iul-2006 14:01
- Localitate: constanta
am facut cum ma-ti sfatuit: am turat-o pana pe la vreo 6000 cam jumatate de minut martorul s-a stins dar. am facut o tura prin oras de vreo ora si vad ca tine inca (am schimbat vitezele numai pe la 3500 de ture). mizeria aia din carburant care se tot aduna se poate indeparta cu solutiile care se gasesc la benzinarii pentru curatat injectoare? 

Duo si tu mai des in 6000 si incearca sa nu iti tii rezervorul pe rosu.Eu asa faceam inainte , masina mea vedea rar jumatate de rezervor , in rest numai rosu si uite unde a dus ca a trebuit sa schimb pompa de injectie din cauza mizeriei de pe fundul rezervorului si a calitatii motorinei.Acum am invatat lectia si numai jumate si peste imi sta acul, cum se apropie de rosu bag motorina.Acum numai OMV sprint diesel si MOL bag.
nu se simt chiar in largul lor la 4500 rpm
undeva la 3000 e ok dar 4500 deja e fortat.
Daca se strica motorul ca ma duc la 2500 rpm cu ea ma duc si imi cumpar un cotetz de Cielo si asta e
Nu e normal sa trebuiasca sa o turezi in draci fiindca sistemul de alimentare e de cacao. Cel putin asa mi se pare mie.
undeva la 3000 e ok dar 4500 deja e fortat.
Daca se strica motorul ca ma duc la 2500 rpm cu ea ma duc si imi cumpar un cotetz de Cielo si asta e
Nu e normal sa trebuiasca sa o turezi in draci fiindca sistemul de alimentare e de cacao. Cel putin asa mi se pare mie.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11818
Cel mai nou membru alexanes