Pagina 1 din 2
martor antipolution aprins
Scris: Joi 10-Aug-2006 12:21
de iulian_taranu
poate cineva sa ma ajute in aceasta problema? acum 2 zile cand am pornit motorul pe computerul de bord mi-a aparut mesajul ANTIPOLLUTION FAILED si martorul din bord a ramas aprins. Cineva mi-a spus ca e infundata sonda lambda din cauza carburantului. Am fost la service-ul citroen din constanta si mi-au zis ca e din cauza carburantului si ca trebuie resetat calc de bord. Asa au facut si dupa nici jumatate de zi martorul s-a aprins din nou. Masina se comporta normal merge la fel ca inainte nu am observat alte probleme. Nu am alimentat decat de la mol si de la rompetrol numai benzina de 98. Solutia de curatat injectoare care se baga in benzina ar putea ajuat la ceva? Si inca ceva stie cineva cum se schimba claxonul la xsara ca al meu e cam ragusit parca e o gasca ragusita. L-am desfacut cu intentia sa pun unul normal roamanesc dar am vazut ca are o mufa cu doi conectori de + si - nu e ca la batrana mea dacie cu - pe caroserie. Se poate face o adaptare ceva sau trebuia sa cumpar unul original? Va multumesc!

Scris: Joi 10-Aug-2006 19:23
de rtrd_dud
Si mie mi s-a aprins Antipolution Failed si a trebuit sa schimb pompa de injectie.Dai si tu 1a ,2a , 3a tare , schimba pe la 6000 rpm vezi poate se stinge martorul.
Scris: Vin 11-Aug-2006 01:11
de dj01fad
in legatura cu antipollution nu stiu;
in legatura cu claxonul, daca cel care l-ai cumparat nu are decit 1 conector, inseamna ca acela e de + iar minusul e pe carcasa, asa ca trebuie sa vezi care din cele doua fire ale masinii e de plus si poti sa il pui linistit.
Scris: Vin 11-Aug-2006 01:35
de bezz
pentru claxon citeste aici
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=2011este ~ 110 ron incl tva o gornita noua.
pentru antipollution iti tinem pumnii sa-i treaca.

Scris: Vin 11-Aug-2006 01:42
de dj01fad
pentru antipollution nu e asa de grav pentru ca e benzina...
Scris: Vin 11-Aug-2006 09:02
de iulian_taranu
multumesc de sugestii . ma duc sa incerc sa montez claxonul si dupa aia sa o turez cum a zis dud. sper sa tina .
Scris: Vin 11-Aug-2006 09:24
de bop_78
Mesajul de Antipollution Fault l-am avut si eu cateva zile. Am fost la ATS, au curatat ceva pe acolo (filtrul de benzina???) si acum e ok.
Printre cauze s-ar putea numara mizeria din benzina, praful de pe strazi...
De asemenea, cineva de ATS a spus ca s-ar putea sa fie si din cauza cifrei octanice. In sensul ca daca pui 98 sau 99 si nu o turezi suficient, s-ar putea ca mici sedimente sa se depuna pe acolo (scuzati limbajul prea tehnic

).
Bafta!
Scris: Vin 11-Aug-2006 10:25
de adytzu
Eu cand va spun sa nu mergeti cu ea sub 3000rpm (ma refer la benzinare), nu ma credeti...
Mai mergeti voi intr-a 5-a mult la 80Km/h sau intr-a 4-a la 60, si vedeti cat o sa va tina motorul. Da, probabil o sa faceti economie de cativa litri de benzina...dar cu ce pret?
Scris: Vin 11-Aug-2006 11:34
de dj01fad
adytzu scrie:Eu cand va spun sa nu mergeti cu ea sub 3000rpm (ma refer la benzinare), nu ma credeti...
Mai mergeti voi intr-a 5-a mult la 80Km/h sau intr-a 4-a la 60, si vedeti cat o sa va tina motorul. Da, probabil o sa faceti economie de cativa litri de benzina...dar cu ce pret?
exact. motoarele pe benzina se simt in largul lor la 4000-4500 RPM.
Scris: Vin 11-Aug-2006 11:50
de khan
si eu spun la fel si simt cum se holbeaza niste oki mari la mine!!! va dati seama ca toti se uita pe consumul instantaneu ca la Dumnezeu si nu mai calca peste 3000 neam!!!
Scris: Vin 11-Aug-2006 12:24
de iulian_taranu
am facut cum ma-ti sfatuit: am turat-o pana pe la vreo 6000 cam jumatate de minut martorul s-a stins dar. am facut o tura prin oras de vreo ora si vad ca tine inca (am schimbat vitezele numai pe la 3500 de ture). mizeria aia din carburant care se tot aduna se poate indeparta cu solutiile care se gasesc la benzinarii pentru curatat injectoare?

Scris: Sâm 12-Aug-2006 13:20
de rtrd_dud
Duo si tu mai des in 6000 si incearca sa nu iti tii rezervorul pe rosu.Eu asa faceam inainte , masina mea vedea rar jumatate de rezervor , in rest numai rosu si uite unde a dus ca a trebuit sa schimb pompa de injectie din cauza mizeriei de pe fundul rezervorului si a calitatii motorinei.Acum am invatat lectia si numai jumate si peste imi sta acul, cum se apropie de rosu bag motorina.Acum numai OMV sprint diesel si MOL bag.
Scris: Dum 13-Aug-2006 10:38
de nicum
Dar de cind dieselul are 6000 de ture?

Scris: Dum 13-Aug-2006 23:58
de rtrd_dud
Ma refeream la masina lu iulian....la a mea se opreste la 5000, acolo ii taie injectia.
Scris: Vin 06-Oct-2006 10:52
de solaris78
nu se simt chiar in largul lor la 4500 rpm
undeva la 3000 e ok dar 4500 deja e fortat.
Daca se strica motorul ca ma duc la 2500 rpm cu ea ma duc si imi cumpar un cotetz de Cielo si asta e
Nu e normal sa trebuiasca sa o turezi in draci fiindca sistemul de alimentare e de cacao. Cel putin asa mi se pare mie.