Pagina 1 din 1

Xsara 2003

Scris: Sâm 28-Oct-2006 09:10
de dragosm
Salutare,
Sunt nou pe forum si sper sa ne mai auzim.De curand am achizitionat o xsara 2.0 hdi an 2003 la pretul de 8000 eur si v-as intreba daca am facut un deal bun.Masina are 42000 km si este full option.Reviziile sunt facute la Brasov ca acolo a fost multumita d-na(prietena de fam).Masina merge super,problema este ca fuge cam tare.Referitor la deal astept raspunsurile voastre.Merci si sa ne vedem cu bine la meetinguri.

Scris: Sâm 28-Oct-2006 11:33
de bezz
bine ai venit.
cred ca e o afacere buna. depinde si ce inseamna la tine full option.
oricum la km ei a aproape noua :P
este echipare sx sau exclusive?
pune si o poza cu masina daca poti, prin imageshack.us, te rog
de fugit fuge, nu inteleg ce probleme ai cu dealul? nu-ti place cuplul sau ce?

Scris: Sâm 28-Oct-2006 11:41
de dragosm
Salutare,
Pai nu stiu daca am facut o afacere buna ca m-am speriat la cate probleme vad ca sunt postate.O am de cateva zile si inca nu m-am obisnuit cu hop-ul de la tico pe xsara.Mashina merge super si a fost intretinuta uber alles insa vroiam sa aflu si o parere de citro-specialisti.Colegii mei de la daune spun ca am facut o superalegere.Sper si eu la acest raspuns ca daka ma lasa vro piesa in urmatoarele 3 luni tre sa o duk in casa sa o tzin in shifonier ca bani nu mai am.

Scris: Sâm 28-Oct-2006 11:59
de bezz
ce dotari ai la masina?

Scris: Sâm 28-Oct-2006 12:08
de dragosm
clima, geamuri fata elektrice,ABS,servo,Radiocd,senzor ploaie,commonrail,antiradar:))etc.. oglinzi cu degivrare si heliomate.Persoana care a avut-o si-a facut-o cam cum a vrut cand a cumparat-o.Intelegi?

Scris: Sâm 28-Oct-2006 12:15
de bezz
ce intelegi tu prin commonrail?
ufff, credeam ca ai si altele de genul esp, scaune incalzite, regulator de viteza...
oricum, sunt mai mult decat satisfacatoare dotarile.
s-o stapanesti sanatos si fara probleme.

ps problemele la xsara ar fi in general:
1) antipollution fault - pentru a evita: nu merge cu motorul subturat, mai da-i o blana din cand in cand ca nu strica, alimenteaza NUMAI de la OMV, nu merge cu rezervorul gol;
2) servodirectia - e treaba de noroc;
3) diverse probleme la modulul de comanda sau la comanda aerului conditionat - fii bland cu comenzile
si altele, care le-ai citit pe forum :lol:
dar la 40k km eu zic ca esti inca ferit de probleme.
alimenteaza de unde trebuie (sprint diesel e de ajuns, nu-ti trebuie premium), fa-i reviziile la timp si in reteaua citroen, respecta prescriptiile din cartea tehnica (referitoare la ulei, lichide, consumabile), putina atentie, putina grija si sa speram ca va fi ok.

Scris: Dum 29-Oct-2006 09:20
de dragosm
Stiam ca la diesel tre sa mergi cu motorul mai turat oricim multumesc pentru incurajare.Sper sa fi facut o alegere buna si sa fiu foarte multumit de masina.
Vad ca forumul este beton si voi cere sfatul vostru oricand voi avea nevoie(sper nu prea curand).De acum sunt si eu citro:))) fan

Scris: Dum 29-Oct-2006 11:15
de paco
dragosm, la diesel NU trebuie sa mergi cu motorul mai turat. Dimpotriva, daca la benzina poti merge linistit cu 3500 de ture la drum, la diesel nu prea ai de ce sa sari de 3000, plaja de turatii e mai scurta (pana pe la 4000) si la 3000 ai destula viteza. Ai incercat?
Sfatul medicului e sa nu accelerezi in stil benzina, ci mai lin, sa folosesti cuplul motor (care e mai mare decat la benzina) si te va tine mult si bine. Invers, daca vei forta si vei accelera "benzinareste", motorul va cadea de doua ori mai repede.

Scris: Dum 29-Oct-2006 15:51
de bezz
paco are dreptate si el, eu am zis sa nu mergi subturat, un diesel poate sa reziste si la un mers <1500 ture, dar acest regim se spune ca nu-i face bine.
normal poti merge la 2000..3000 de ture, dar cand schimbi viteza ai grija sa nu pici in plaja de care ti-am spus (<1500 rpm).cuplul e bestial atunci cand il ai, si il ai destul de jos la ture :twisted:
spor la km!