Pagina 1 din 2
Vibratii motor
Scris: Lun 06-Noi-2006 21:06
de Bogdan Lazar
Salut...
nu am mai postat nimic de mult timp si revin acum cu o noua problema...
Am schimbat pompa servo, am schimbat role transmisie, am schimbat suport motor si totusi mai am o problema...
Motorul se aude tare (nu ma deranjeaza f mult) si vibreaza.... pur si simplu eu de la volan am o stare de inconfort tot simtindu-ma parca scuturat...
Care ar fi problema?
Credeti ca o solutie de curatat injectoare ar rezolva ceva?
Multumesc!!!
Scris: Lun 06-Noi-2006 21:21
de dj01fad
tampoanele motorului pot da senzatia asta daca sunt uzate rau sau rupte.
motor
Scris: Lun 06-Noi-2006 22:04
de Bogdan Lazar
ms mult!!!
ar mai putea fi si alte cauze?
Scris: Mar 07-Noi-2006 12:44
de solaris78
un mers neuniform al motorului poate da aceste vibratii iar acest mers neuniform poate fi dat de multe probleme- aer(cantitate, calitate), injectoare, soft, distributie ...
Oricum tampoanele nu sunt greu de verificat iar astea sunt cel mai des intalnite
Salut
Scris: Mar 07-Noi-2006 13:11
de Bogdan Lazar
Are cineva idee cam cat costa alea ca am bagat bani in masina asta de nu mai stiu de mine!!!!
Si daca nu le schimb chiar acum ce s-ar putea intampla in cel mai rau caz!!!
Vibra si am schimbat suportul motor... acum in relanti. am o senzatie de dute vino in masina... iar cand pornesc de pe loc imi vibreaza toata masina!!!!
Multumesc!!!!
Scris: Mar 07-Noi-2006 17:55
de dj01fad
pai daca face cand pleci de pe loc, 95% e tampon de motor... daca mergi cu ele rupte se poate chiar sa se fisureze caroseria

Salut
Scris: Mar 07-Noi-2006 18:11
de Bogdan Lazar
Multumesc mult... inseamna ca iar tre sa cheltuiesc niste bani
Scris: Mar 07-Noi-2006 18:18
de dj01fad
pai mai intai mergi la unu' priceput care sa vada ce are nu sa cumperi piese aiurea.
Scris: Joi 09-Noi-2006 17:43
de solaris78
tampoanele rupte se vad foarte usor.
Am mai avut o discutie pe tema :REPARATII PE INCERCATE- cea mai mare prostie. APROAPE orice se poate diagnostica daca stii cum si ai scule.
Sal
Scris: Lun 13-Noi-2006 22:51
de Bogdan Lazar
Cred ca tampoanele motorului nu sunt rupte ci numai uzate.... pt ca totusi masina merge acceptabil si in sarcina chiar nu se simte!!!! Oricum merita verificata chestia... ceva sugestii in Bucuresti unde un mecanic bun si nu prea scump sa-mi spuna exact care e treaba!!! pt ca mai am si alte intrebari!!
1. De ce imi baraie motorul f tare!!! Sincer mi-e jena

! Nu am probleme cu pornirea, de mers merge bine (zic eu)
2 Am schimbat pompa de servodirectie, si rola intinzatoare (facea urat rau) si cureaua aferenta si totusi se aude un vajait!!!! Ce poate fi?
Multumesc mult!!!!
Scris: Mar 14-Noi-2006 08:27
de adytzu
In legatura cu vajaitul de la pompa de servodirectie, e normal sa se auda, dar sa nu fie excesiv de puternic. Se aude mai puternic la capat de cursa, adica daca rotesti volanul stanga sau dreapta pana la capat. Atat timp cat poti roti relativ usor volanul pe loc (tine cont, insa, ca Xsara are servo mai tare fata de alte masini), totul e OK.
In topicul "Mecanici si Service-uri Independente" gasesti ce-ti trebuie. Dar, din experienta proprie, am invatat ca notiunile de "mecanic bun" si "mecanic ieftin" nu prea sunt echivalente. Mai degraba antagoniste.

Scris: Joi 16-Noi-2006 00:08
de solaris78
Omule masina poate sa vajaie si sa sune si de la motor ( nu vreau sa te sperii) dar injectoarele uzate "bat", tachetii si toate elementele motorului au uzura. Totusi daca este atat de zgomotos trebuie mers la un mecanic care stie masinile (Ciocarlan de exemplu) care poate sa compare si sa iti spuna daca a mai intalnit motor asa zgomotos sau e o "calitate" individuala a masinii tale si atunci daca e asa se pune intrebarea: Ce anume o face "Individuala"
Merci
Scris: Joi 16-Noi-2006 12:21
de Bogdan Lazar
Merci pt sfaturi.... insa daca nu e din vina masinii sunt alte cauze care o fac sa nu fie in parametri!!!

Ieri i-am am gasit-o in parcare cu o gaura in luneta.... pana am ajuns la politie+casco gaura s-a marit considerabil!!!
Bun tare casco asta!
Acum e la ATS.
Nu stiu care e faza.. poate am avut eu ghinion dar masina asta nu cred ca a avut 3 saptamani in care sa mearga cum trebuie

Poate nu face parte din scopul acestui forum dar simt si eu nevoia sa-mi spun oful.
La ATS o testare totala ma costa aproape 100 ron si tare ma bate gandul sa ii dau numai sa stiu naibii ce are si daca se merita sa mai bag bani in ea!
Sper sa o aduc la linia de plutire pt ca chiar imi place cum arata si cum merge (cand merge!!!).
Salutari
salut
Scris: Sâm 03-Feb-2007 00:22
de Bogdan Lazar
am fost la tadji.. si am curatat injectoarele... 70 ron.. si totusi vibratiile s-au pastrat.. adevarat ca nu la aceeasi intensitate... azi am fost la ciocarlan... mi-a reglat relantiul... umblase si la tadji la avans... ce sa zic masina merge... la ciocarlan mi s-a spun sa nu-mi fac probleme... e normal dupa un timp ca injetoarele sa nu mai fie in parametri si de aceea... intrebarea e de ce a aparut problema asta deodata? Cred ca din cauza unui plin cu o motorina naspa!!!
Scris: Sâm 03-Feb-2007 16:27
de rtrd_dud
Eu deaceea nici nu ii fac plinul la a mea, tocmai din cauza la motorina naspa asa ca prefer sa bag de cate 50 - 80 RON cum se aprinde becul ba de la petrom Euro 4 ba de la OMV sprint diesel.Inainte o lasam pe rosu si mergeam pe rosu cu ea mult ca are rezerva mare dar uite ca asa am bulit o pompa de injectie.De atunci m-am invatat motorina macar sfert de rezervor si schimbat la minim 2300.