Salutare,
am o mica problema care consta in inlocuirea unui racord de aer la turbina.Istoria se prezinta cam asa
Acum 2 saptamani am fost la service pentru punerea la punct a masinii.
La verificare au constatat urmatoarele:
-Pompa apa curgea(desi nu era nevoie sa completez lichid in vas)
-Doua becuri arse
-Placute frana uzate
-Fulie motor uzata
-O bujie arsa.
-Tubulatura admisie aer turbina fisurata.
Cei din service au inlocuit pompa, bujia, becurile, fulia si racordul nu erau pe stoc. Intre timp am inlocuit placutele, fulia(cumparata din magazin la juma de pret fata de service), cureaua de transmisie pe cont propriu.
Luni am fost sunat, si programat la service azi pentru inlocuirea racordului de admisie aer. Am plecat dimineata, am lasat masina la service si dupa doua ore primesc un telefon: cica trebuie sa dea jos motorul pentru a schimba nenorocitul de racord fapt care l-am refuzat.
Asadar ca sa nu mai bat campii, stie cineva daca e intradevar nevoie de demontarea motorului pentru a schimba racordul.
Mugurel, please help!!!
Bujie
Citroen XsaraII, 2.0 HDI, combi 2001
Problema XSARA 2.0 HDI
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 113
- Membru din: Lun 14-Mai-2012 20:21
- Localitate: slatina
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO