Pagina 1 din 1

Problema XSARA 2.0 HDI

Scris: Joi 09-Noi-2006 15:15
de bujie
Salutare,
am o mica problema care consta in inlocuirea unui racord de aer la turbina.Istoria se prezinta cam asa
Acum 2 saptamani am fost la service pentru punerea la punct a masinii.
La verificare au constatat urmatoarele:
-Pompa apa curgea(desi nu era nevoie sa completez lichid in vas)
-Doua becuri arse
-Placute frana uzate
-Fulie motor uzata
-O bujie arsa.
-Tubulatura admisie aer turbina fisurata.

Cei din service au inlocuit pompa, bujia, becurile, fulia si racordul nu erau pe stoc. Intre timp am inlocuit placutele, fulia(cumparata din magazin la juma de pret fata de service), cureaua de transmisie pe cont propriu.
Luni am fost sunat, si programat la service azi pentru inlocuirea racordului de admisie aer. Am plecat dimineata, am lasat masina la service si dupa doua ore primesc un telefon: cica trebuie sa dea jos motorul pentru a schimba nenorocitul de racord fapt care l-am refuzat.
Asadar ca sa nu mai bat campii, stie cineva daca e intradevar nevoie de demontarea motorului pentru a schimba racordul.
Mugurel, please help!!!

Bujie

Citroen XsaraII, 2.0 HDI, combi 2001

Scris: Joi 09-Noi-2006 15:35
de rtrd_dud
Cati bani ai dat pe fulie si de unde ai luat-o ca si eu am avut probleme cu fulia si am cumparat-o de la ei cu 6 mil dar am montat-o in alta parte.

Scris: Vin 10-Noi-2006 09:31
de bujie
Salut,
am cumparat-o de la Domar(magazin piese din Brasov) si a costat 500 RON + 50 RON cureaua de transmisie. De montat am montat-o eu.
La service mi-au cerut 850 RON pe fulie si nu aveau pe stoc

Bujie

Citroen XsaraII, 2.0 HDI, combi 2001

Scris: Mie 15-Noi-2006 16:06
de rtrd_dud
E bine 5 mil.Eu cand am schimbat-o nu am schimbat si cureaua de transmisie.

Scris: Sâm 04-Aug-2012 14:37
de ioanidis84
daca ai acelai motor si aceiasi asezare ca si mine cred ca este nevoie sa ti dea jos motoru. . . . bine inteles daca este nevoie sa schimbe racordul din metal ca nu ai specifica