Pagina 1 din 2
Scoate fum
Scris: Mie 14-Mar-2007 10:24
de mdragos
Salutare din nou,
Am si eu o intrebare fiind mai nou pe forum.Dimineata cand pornesc hdi-ul 2.0 scoate un fum albastrui timp de cateva minute.Dupa ce se incalzeste nu mai iese fum deloc.E cumva motorina nearsa sau am o problema.Precizez ca masina are 55.000 km reali si merg cu ea cam 1 data pe saptamana din cauza masinii de servici.Ar trebui sa o alerg mai des?
Multam mult
Scris: Mie 14-Mar-2007 10:29
de nicum
Fumul albastru e de la ulei. Uita-te intii la turbo.
Scris: Mie 14-Mar-2007 10:31
de mdragos
Adica unde?Este posibil sa nu mai am ulei?nU se aprinde nici un bec pe computer!
Si unde sa ma uit la turbo?
Merci nicum
Scris: Mie 14-Mar-2007 12:37
de balanel
Cam repde sa fie fum de ulei. Ca fost posesor de diesel pot spune ca poate fi de la reglajul (avansul) pompei de injectie. Iti recomand pentru reglaj service-ul lui Tavi de langa Ciocarlan.
Iti da pompa jos si o regleaza, apoi o pune pe masina pentru reglaj avans.
Verifica totusi si un furtun de la admisie aer (dupa turbina). Desfa-l si vezi sa nu aiba prea mult ulei pe interior. E normal sa aibe o pelicula fina de ulei, nu atat de mult incat sa curga.
Scris: Mie 14-Mar-2007 12:40
de cbx
turcul nu se baga la hdi , daca ma insel ...scuze
Scris: Mie 14-Mar-2007 12:41
de jgr1001
balanel scrie: Ca fost posesor de diesel pot spune ca poate fi de la reglajul (avansul) pompei de injectie
Hdi nu au pompa de injectie
La diesel cel mai adesea fumul albastru este de la arderea proasta a motorinei
Scris: Mie 14-Mar-2007 12:41
de balanel
Nu stiu asta. Poate stie Khan. Oricum, am vazut masini destul de noi pe acolo.
Scris: Mie 14-Mar-2007 14:47
de mdragos
referitor la arderea proasta a motorinei sunt de acord poate din cauza asta ar trebui ca in oras predominant sa nu urci in viteze mai mari de a III-a.Presupun ca mergand mai turat ciclul arderii motorinei este mai complet.Presupun....

Scris: Mie 14-Mar-2007 14:55
de khan
probabil ca e din cauza ca mergi f putin cu ea si ramine funingine pe teava. iesi pe autostrada o tura si mergi mai turat inapoi pina acasa si vezi daca se schimba ceva la urmatoarea pornire dupa asta. e drept ca fumul albastru poate fi de la ulei, dar si de la un reglaj prost al avansului (nu cred ca e cazul) sau de la prea putina motorina (soc defect) la rece. sincer merg pe faptul ca masina merge putin si poate si subturata. fa si un control la nivelul de ulei pentru siguranta
Scris: Mie 14-Mar-2007 14:58
de mdragos
Merci Khan,
mai mult ca sigur ca asta este ca dupa 2-3 minute de la pornire fumul dispare si merge superceas.
Scris: Mie 14-Mar-2007 15:31
de paco
Si la mine se vede un fum albastrui la pornire si e relantiul cam mic, dupa care, repede, dispare, iar relantiul sta nitel peste 1000 de ture. Masina nu mananca deloc ulei, probabil e o mica problema de alimentare pana se incalzeste.
Scris: Mie 14-Mar-2007 17:41
de balanel
Relantiul sta peste 1000 de ture doar pana se incalzeste, sau mereu?
Din ce spui, pare ca bujiile nu incalzesc destul. verifica releul, bujiile.
Socul functioneaza corect, daca ridica turatia la peste 1000.
Totul e sa si scada dupa ce se incalzeste, altfel e gripat in pozitia aia.
Scris: Mie 14-Mar-2007 18:49
de cbx
si la mine scote acelasi fum albastru,dar nu mai am soc de nici un fel....iarna pornesc fara soc , 1 min cand este frig sa vezi fum in parcare
Scris: Mie 14-Mar-2007 19:04
de balanel
Stiu, asa facea si la mine cand era socul stricat

. Cand o porneam nu mai vedeai nimic 10 metri de jur imprejur

Scris: Mie 14-Mar-2007 19:09
de cbx
de 5 ani e dezactivat ,mai greu este sub -10 grade