Pagina 1 din 2
NU MAI TRAGE ! a mai patit cineva?
Scris: Dum 20-Ian-2008 19:12
de masinioricestare
Salutare, am o Xsara 2.0 HDI 110CP, si dupa ce am schimbat kit-ul de ambreiaj si cureaua la distributie, pur si simplu nu mai trage, merge ca un 1,9 D aspirat. Mentionez ca a fost pus acelasi tip de ambreiaj, cureaua nu putea fi pusa gresit, pe tester nu arata absolut nimik, se tureaza pana in rosu, am verificat debitmetrul si EGR-urile si nimik, nimeni nu stie ce sa-mi zica ca ar avea, pur si simplu nu mai trage.....
Injectoarele pe tester sunt ok, turbina functioneaza, totul pare ok.
Si inca ceva, cat s-a schimbat ambreiajul a fost scoasa bateria, in tot acest timp.
Dati-mi va rog o idee, cam ce ar putea avea
Scris: Dum 20-Ian-2008 20:04
de rtrd_dud
pai zine si noua daca se tureaza mai mult de 3000 rpm si daca motorul se aude la fel ca inainte . La mine cand mi sa dus pompa de injectie numai tura si avea un sunet de tractor

Scris: Dum 20-Ian-2008 20:17
de adrianr
regulatorul de inalta presiune?
Scris: Lun 21-Ian-2008 09:17
de masinioricestare
masina se tureaza pana in rosu, dupa cum bine am zis
iar de regulator nush ce sa zic, am fost cu ea la d-nul ciocarlan (cred ca multi mil stiti), care repara numai pejo si citro, si nu a zis nimeni de asa ceva, cel putin aparea eroarea pe tester
Scris: Lun 21-Ian-2008 09:37
de NOS_feratu
... posibil kitul de ambreiaj sa fie montat rau(asta daca ai schimbat tot: placa, rulment, disc...)
daca pe tester motorul pare ok du-te la un dinamometru (le gasesti la statiile ITP) si fa-ti un test de putere la roata. daca ajunge mai "putin" decat trebuie ... te duci si-l iei de gat pe cel care ti-a montat ambreiajul

Scris: Lun 21-Ian-2008 12:44
de dj01fad
pai daca se tureaza pana in rosu si nu trage, atunci e foarte posibil sa patineze ambreiajul

nu este exclus, dar oricum destul de putin probabil. verifica daca odata cu turatia creste direct proportional si viteza. daca da, chiar daca se tureaza, se tuereaza greu, deci e ceva la motor. daca nu, atunci patineaza ambreiajul.
Scris: Lun 21-Ian-2008 18:07
de masinioricestare
ambreiajul nu patineaza si nici nu tremura masina la debraiere, asa am zis si eu initial, dar am inteles ca nu poate fi pus gresit
in ultima perioada are momente, cand totusi trage, nu asa cum ar trebui, dar totusi trage, dupa care revenim la dieselul aspirat, la tractoras
Scris: Mar 22-Ian-2008 08:25
de NOS_feratu
... daca la montajul ambreiajului cablul a fost montat rau (intins prea tare)? ... cei drept ca Xsara are autoreglaj pe cablu dar nu sunt putini care anuleaza autoreglajul din motive de economie (ca sa nu schimbe cablul cu totul)
... revenind din pata mea pusa pe ambreiaj ... este posibil sa te fi pricopsit cu vreo motorina foarte proasta de pe undeva? in ce stare sunt filtrele de aer si combustibil?
Scris: Mie 23-Ian-2008 09:23
de masinioricestare
cablul de ambreiaj este nou de la ats, si l-au verificat de mai multe ori cum este montat
de motorina nu e cazul ca am alimentat de 3 ori de cand e problema si s-ar fi simtit
filtrele au vreo 3-4000 km, chiar au fost desfacute la service si controlate
de ex ieri isi revenise aproape la normal, iar azi de dimineatza puteam sa-i dau blana ca nu se intampla nimic, deci e ceva care functioneaza cand si cand, dar ce?
Scris: Mie 23-Ian-2008 09:47
de adytzu
Sal. Am intalnit problema asta la un Audi A4, 1.9TDI, al fostei mele sefe. Stiu ca e alt motor, dar poate e aceeasi explicatie. La fel facea, apasai pedala la fund si abia se misca. Mi-era si rusine, ca depaseau toate Daciile obosite. Problema era de la nus' ce sonda sau senzor de presiune, care in urma unei revizii, nu mai fusese montat bine la loc. Verifica si asa ceva.
Scris: Mie 23-Ian-2008 22:54
de masinioricestare
Problema mai noua la mine e ca nu face tot timpul. Acum 10 min am venit din oras. La dus a mers perfect, chiar i-am dat rusine la un bmw, si la intors nu puteam depasi o dacie
Scris: Joi 10-Apr-2008 17:25
de masinioricestare
Mai nou am constat ca dimineata la rece merge f bine, sau daca sta ceva ore, e vreun senzor ceva gandesc eu, poate cel de la intercooler?
Scris: Dum 18-Mai-2008 18:55
de birchi alin
am patit acelasi lucru de cateva ori,cand masina nu trecea de 2500 de ture
am observat ca atunci cand ploua si treci prin balti mai adanci masina nu mai trage
o las cateva ore oprita dupa care merge normal
Scris: Mie 21-Mai-2008 15:08
de Beemer
aceeasi problema o am si eu la c5-u meu tot 2.0 hdi
nici eu nu stiu sigur de la ce e problema insa simtomele sunt aproape identice...are momente cand ii dau talpa si se duce f bine iar alte ori ii dau talpa si pur si simplu nu trage...
mi s-a spus ca ar putea fi o problema de vacumuri...electrovalve de vacum...sau vacumul de la turbo sa nu functioneze cum trebuie
Scris: Mie 21-Mai-2008 15:23
de mariusbv
salut
am avut aceeasi problema la un golf , si s-a dovedit a fi debitmetru.E drept ca la mine nu mai trecea de 2500 de ture si 80 km /h, dar ai putea sa incerci sa schimbi debitmeru si sa vezi cum merge( eu am avut noroc de niste baieti amabili care mi l-au shimbat asa......ca sa ma conving eu, deci nu trebuia sa-l platesc daca nu era buba acolo)