Salutare dn nou,
Am iarasi o problema tipica masionilor vechi, s-a terminat imbinarea dintre teava de esapament, ce vine de la toba mica, si toba mare din spate. Din cate imi dau eu seama orice carpeala acolo nu va tine ca e ruginita povestea si e si o gaura, uzura normala la o masina germana probabil mult mai veche ca a mea.
Acum intrebarea este: pot inlocui doar acea bucata de teava dintre cele 2 tobe, sau tzeava asta vine cu toba mica ca la dacii?
Daca cineva are idee cam cat cost asa ceva mi-ar fi de f f f mare ajutor sa nu iau vreo tzeapa. De fapt in mom asta daca cineva stie orice solutie ii multumesc in avans, nu neaparat inloncuire(poate e vreo "carpeala" desteapta ce se poate face si eu nu stiu).
A doua intrebare daca tot am ajuns si eu la capitolul evacuare, unde e catalizatorul? (nu stiu de ce dar incep sa imi fac griji ca nu cumva teava asta sa fie atasata de alte minuni cand o cumpar printre care si catalizator). Eu am euro3.
Esapament xsara vtr 1,6 16V coupe
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 281
- Membru din: Mar 19-Iun-2007 10:30
- Localitate: taramul ploilor vesnice
- Masina: Citroen C5 X7 exclusive 2.2 HDI 125Kw
- 2: now gone: Citroen C5 2001 2.0 hdi
... acelasi segment l-am pierdut si eu acum 1 luna ... solutia? una bucata teava pe diametru egal, una bucata sudor bun si una bucata aparat sudura MEDIU PROTEJAT (MIG, MAG, WIG, WAG) ... exclus oxiacetilenic sau electric
... cat despre catalizator eu stiu ca acesta se confunda cu prima toba de pe galeria de evacuare (unii ii spun toba mica altii ...incluzand VITA DE VIE ... ii spun toba mare ...) ... la tine fiind vorba de 1.6 benzinar nu poate fi vorba de FAP (adica al dracu de multa electronica plus un rezervor cu nu stiu ce eolys in el care finalmente se consuma) ... deci cred ca poti sa faci fara probleme orice interventii mecanice asupra tobei de esapament atata timp cat nu obturezi evacuarea ... spor la munca si la cautari ...
... cat despre catalizator eu stiu ca acesta se confunda cu prima toba de pe galeria de evacuare (unii ii spun toba mica altii ...incluzand VITA DE VIE ... ii spun toba mare ...) ... la tine fiind vorba de 1.6 benzinar nu poate fi vorba de FAP (adica al dracu de multa electronica plus un rezervor cu nu stiu ce eolys in el care finalmente se consuma) ... deci cred ca poti sa faci fara probleme orice interventii mecanice asupra tobei de esapament atata timp cat nu obturezi evacuarea ... spor la munca si la cautari ...
'78 Ford Granada 2.0 V6 (in reparatie capitala)
... you can run all for a long long time, sooner or later God'll come to cut you down...
... you can run all for a long long time, sooner or later God'll come to cut you down...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11818
Cel mai nou membru alexanes