Pagina 1 din 2

Ambreaj xsara VTR 1,6 16v Coupe

Scris: Vin 25-Apr-2008 13:27
de vali_nis
Alta problema :).
Cand calc ambreajul se aude un chitzait interesant si nu stiu ce se intampla. De fapt chitzaitul asta se aude si cand nu e calcat ambreajul dar are o intensitate mult mai mica. Doar cu ambreaj calcat la relanti de ex se aude cum trebuie.

Cam ce ar putea fi?

Scris: Vin 25-Apr-2008 17:17
de mariuss
RUlmentul de presiune e pe moarte. CAti km are masina?

Scris: Vin 25-Apr-2008 17:30
de vali_nis
masina are acum 88000 km.
Vad ca avem acelasi tip de motor amandoi. Sti cam ce pret are rulmentu asta?

Scris: Vin 25-Apr-2008 17:39
de mariuss
Rulmentul e undeva la 70 - 100 ron ,dar iti recomand sa schimbi tot kitul de ambreiaj. Eu l-am schimbat la 100 k km si a costat 450 ron plus 350 manopera.
Rulmentul vechi era spart in 2,discul de ambreiaj uzat cam la limita iar placa de presiune arata binisor .Si cred ca ar fi bine sa schimbi si cele 2 semeringuri de la cutie pt mai multa siguranta - pret 25 lei bucata.
Daca iti trebuie codurile pieselor da-mi de stire si le voi scrie aici.

Scris: Vin 25-Apr-2008 17:43
de vali_nis
Mare multumita de informatii.
Kit ambreaj=rulment, disc, placa?

Chiar te rog daca poti sa imi dai codurile.
Inca odata merci.

Scris: Vin 25-Apr-2008 17:46
de vali_nis
As mai avea o rugaminte.
Mai am un subiect pus in Mecanica -xsara, cu esapamentul.
Ma poti ajuta si cu problema aia? E mai urgenta acum ca sunt ca la raliu si nu cred ca mai dureaza mult si ma si opreste primul politzai care ma aude :).

Scris: Vin 25-Apr-2008 17:56
de mariuss
Da,kitul cuprinde ce ai scris acolo.
Ar fi asa KIt VALEO 826211
KIt Sachs 3000 951 279 .EU am pus valeo ca doar din asta am gasit desi as fi vrut sachs.
Cele 2 semeringuri de cutie - 07015496B si 20015497B .
Daca mai vrei si alte informatii ma poti gasi pe messanger.

Scris: Vin 25-Apr-2008 17:58
de vali_nis
Marius deocamdata sunt dator o bere. Daca mai apare ceva o sa te mai intreb.

Scris: Joi 01-Mai-2008 21:17
de NOS_feratu
... frumoase preturi pentru ambreiaj ... la ce pravalie le-ai gasit? ca eu am platit o mica avere in prag de mos craciun pe un schimb ambreiaj (cei drept LUK) ... mai precis 1230 RON
... revenind on topic rulmentul este cheia scartaiturilor ... dac nu-l lasi sa-si faca de cap ai sanse mari sa-l schimbi doar pe el daca nu ... sa te tii belea

Scris: Vin 02-Mai-2008 05:41
de mariuss
Pai daca l-ai cumparat din reprezentanta citroen e posibil sa coste atat pt ca si mie cei de la Craiova mi-au cerut 950 ron numai pe piese .
L-am luat de la un magazin de pisese auto .Am mers cu codul si s-a rezolvat .

Scris: Vin 02-Mai-2008 07:50
de NOS_feratu
... nu l-am luat de la reprezentanta pentru ca cea mai apropiata este la focsani adica la mai bine de 120 km de mine ... am fost la un service local care se pare ca m-a "ars" bine de tot ... dar nu-i problema pentru ca roata se invarte chiar si patrata daca ar fi ...

Scris: Sâm 18-Oct-2008 12:12
de gelu1
am cumparat si eu kit-ul de ambreiaj pentru ca aveam aceleasi simtome ca cele descrise mai sus. Un chitait usor la relanti si mai accentuat cand apasam ambreiajul. Kit-ul Sachs 600 lei care de fapt este tot Valeo, diferenta o face un mic abtibild Sachs impreuna cu codul 3000 951 279 si cutia Sachs . Nu l-am vazut pe celalalt Valeo, dar banuiesc ca e la fel insa diferenta de pret e de aprx 100, 150 ron.
Am cumparat si semeringurile cele 2 , pentru cutia de viteze. aprx 50 ron
Intrebarea e trebuie sa schimb si cablul de ambreiaj pentru ca are un scartait cand apas pedala, sau se poate verifica vizual si unge cu ceva vaselina.
Unul nou original cu reglare automata e 300 ron.

Scris: Sâm 18-Oct-2008 18:01
de mariuss
Acelasi lucru l-am patit si eu cu Valeo in loc de Sachs ,dar am facut scandal pt ca nu era ce comandasem. Pana la urma ,am retrurnat kitul valeo in ambalaj sachs si am luat valeo in ambalaj valeo :) care era cu vreo 50 ron mai ieftin.
Referitor la cablul de ambreiaj - nu l-am schimbat ,dar acel chitait de care vorbesti il aveam si eu ,dar s-a rezolvat dupa ce am inlocuit kitul. Daca nu ai foarte multi km la bord iti recomand sa nu-l schimbi,doar sa-l gresezi.
Totusi,daca il gasesti la un pret mai omenesc schimbal-l sa stii un lucru.

Scris: Sâm 18-Oct-2008 20:24
de gelu1
am 112 000 Km . Un cablu cu reglare manuala l-am gasit pe la 150 ron, dar as vrea daca e sa-l schimb, sa pun macar cum a fost, si al meu e cu reglare automata. De asta probabil si pretul asa mare si plus ca zicea vanzatorul ca e original, facut de Citroen. Sa vad in ce stare se afla si poate n-o sa fie nevoie sa-l schimb.

Scris: Dum 19-Oct-2008 19:23
de khan
acelasi cablu la peugeot e vreo 150 ron. ar trebui schimbat odata cu kit-ul de ambreiaj pentru ca autoreglajul functioneaza doar intr-un sens, din pacate. si nu luati altceva decit cablul original, restul sint crap