Pagina 1 din 1

cateva lamuriri

Scris: Mie 21-Mai-2008 14:06
de gelu1
am achizitionat o xsara 1.6 110 cp benzina 100.000 km si am cateva nelamuriri:
- la prima pornire dimineata nu sta la relanti, ce ar putea fi? ma gandesc la senzorul de relanti dar nu stiu unde sa il gasesc
- cum as putea sa scap de scartaitul franelor
- pe la 150 - 160 imi tremura schimbatorul de viteze . Ma gandesc daca o fi vreo bucsa sau ceva de inlocuit pe acolo
Astea sunt cele care ma deranjeaza mai mult ca mici probleme ar mai fi.

Scris: Mie 21-Mai-2008 15:19
de Beemer
de scartaitul franelor nu cred ca o sa mai poti scapa deoarece comunitatea europeana impune mai nou producatorilor de placute sa nu mai foloseasca aztbest in compozitia placutelor de frana(aceste placute nu scartaie)
cat de spre tremurat e posibil sa fie din cauza ca rotile nu au fost bine echilibrate

Scris: Mie 21-Mai-2008 16:57
de Mishoo
Incearca sa le desfaci si sa le stergi(plcutele).Uneori mai scartaie daca ai vreun graunte de praf intre placuta si disc

Scris: Mie 21-Mai-2008 18:47
de gelu1
auzisem si eu de chestia cu placute ecologice dar nu prea mi se pare o idee buna (polueaza fonic) :( asa ca tot nu e bine. fac un zgomot la franare parca ar opri autobuzul in statie.
am sa incerc sa le desfac si sa le curat mersi de sfat.

Scris: Mie 21-Mai-2008 22:21
de mbc
de ce placutele nu scartaie niciodata la unele masini (la bx nu am auzit pana acum) si scartaie de nu-i adevarat la altele (c5 parca se plangeau multi). Faza cu grauntele de praf mi se pare de-a dreptul amuzanta. (sau nu?) logic mi se pare ca orice particule sunt intre disc si placuta va iesi afara dupa prima franare.

Scris: Joi 22-Mai-2008 13:57
de nicum
La BX-ul meu mai scirtie citeodata, dar putin si doar la frinari la viteze mici (in oras). Placutele le-am luat mai demult si am cerut din alea ne-ecologice, stiind povestea cu scirtitul. Intre timp nu mai sint permise placutele cu azbest, deci probabil ca la urmatorul schimb de placute o sa ma "delectez"...

Scris: Joi 22-Mai-2008 15:09
de cbx
nicum scrie:La BX-ul meu mai scirtie citeodata, dar putin si doar la frinari la viteze mici (in oras). Placutele le-am luat mai demult si am cerut din alea ne-ecologice, stiind povestea cu scirtitul. Intre timp nu mai sint permise placutele cu azbest, deci probabil ca la urmatorul schimb de placute o sa ma "delectez"...

la cata vaselina curge din Bx-ul dumneavoastra , nu o sa scartie nici macar franele :D

Scris: Joi 22-Mai-2008 20:45
de gelu1
mai observ o chestie. Cand motorul este rece nu il fortez, insa daca vreau sa schimb treapta a doua pe la 2000-2500 ture, cand accelelez mai brusc parca ar da sa se innece (nu pleaca din prima ci ii mai ia putin timp pana pleaca). Este normal sau e vreo problema pe undeva??

Scris: Joi 22-Mai-2008 21:24
de mbc
nicum scrie:La BX-ul meu mai scirtie citeodata, dar putin si doar la frinari la viteze mici (in oras). Placutele le-am luat mai demult si am cerut din alea ne-ecologice, stiind povestea cu scirtitul. Intre timp nu mai sint permise placutele cu azbest, deci probabil ca la urmatorul schimb de placute o sa ma "delectez"...


eu le-am schimbat de vreo luna. nu scartaie

Relanti

Scris: Dum 26-Oct-2008 13:32
de toro
Acuma vad ca ai sau ai avut aceleasi probleme ce le am eu acuma ,adica la prima pornire relantiul nu ,,sta,, mai mult sa si oprit de 2-3 ori . Ce ai facut ca eu am schimbat o lopata de piese si tot nu merge ca lumea. Am schimbat potentiometrul de acceleratie-- ,, motorasul pas cu pas,, curatat --- Regulatorul de debit schimbat. Ai rezolvat problema.. daca DA ce ai facut? Cu stima toro

Scris: Dum 26-Oct-2008 22:05
de razzwan
bujiile au fost verificate de cineva ??

Scris: Lun 27-Oct-2008 15:34
de gelu1
la mine bujiile nu sunt schimbate de un an si aprx. 30 000 Km si si-a revenit banuiesc ca de la benzina si datorita faptului ca i-am mai dat turatii in oras (pana pe la 4000).
Pana atunci bagam 95 iar acum cu cifra octanica mai mare si nu mai face figura la prima pornire.
Toro ai PM.

Scris: Lun 27-Oct-2008 15:43
de gelu1
Mie intr-o dimineata mi s-a resetat nr de km care-i mai aveam pana la schimbul de ulei; de la 5400 a ajuns la 0 dar nici nu mai coboara sub zero. Are cineva idee despre ce e vorba??