norma de poluare

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

AleX_201
simpatizant
Mesaje: 36
Membru din: Dum 02-Mar-2008 23:20
Localitate: spania

norma de poluare

Mesajde AleX_201 » Joi 12-Iun-2008 22:53

salut.am un xsara din '99 motor 2.0 hdi.vreau si eu sa stiu ce EURO este.
as vrea sa inmatriculez masina dar cu taxa asta ABERANTA imi iese foarte scump.daca ar fi E-3 ar fi cu mult mai ieftin.
mersi anticipat

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 13-Iun-2008 13:38

Daca esti din Spania, nu vad ce sens ar avea sa o inmatriculezi aici. Dupa anul de fabricatie sint sanse mari sa fie EURO 2.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Vin 13-Iun-2008 21:08

eu stiu ca toate motoarele HDI sint cel putin Euro 3. acuma poate ma insel, dar de vreme ce motoarele TD montate pe Xsara inainte de HDI erau Euro 2, nu ar fi fost logica schimbarea
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Sâm 14-Iun-2008 12:35

am scris si eu exact textul lui khan. intrebarea mea este: unde e mesajul meu? :lol:
"If in doubt, flat out!"

AleX_201
simpatizant
Mesaje: 36
Membru din: Dum 02-Mar-2008 23:20
Localitate: spania

Mesajde AleX_201 » Dum 15-Iun-2008 08:45

vreau sa-i dau mamei mele masina si de aceea ma intereseaza cat ar costa inmatricularea.
mersi mult pentru raspunsuri

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Dum 15-Iun-2008 18:53

Poti sa i-o dai si cu numere de Spania :wink:
Daca e EURO 2 sincer nu prea renteaza, taxa e foarte mare.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

AleX_201
simpatizant
Mesaje: 36
Membru din: Dum 02-Mar-2008 23:20
Localitate: spania

Mesajde AleX_201 » Mar 17-Iun-2008 19:36

daca i-o dau cu nr. de spania trebuie sa platesc continuare asigurare si impozit aici si eu imi voi lua alta si sa am 2 asigurari si 2 impozite e mult

AleX_201
simpatizant
Mesaje: 36
Membru din: Dum 02-Mar-2008 23:20
Localitate: spania

Mesajde AleX_201 » Mar 17-Iun-2008 19:38

mai am o intrebare.
unde vad daca masina are filtru de particule,pt ca daca nu are imi mareste taxa cu 600 euro.si in caz ca nu are ii pot pune filtru_
MERSI

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 17-Iun-2008 21:45

99.99% nu are filtru de particule. Ala e o inventie mai noua. Tu poti sa ii pui ce vrei, dar RAR-ul nu recunoaste nimic. Ei se uita intr-un catalog/baza de date si poti sa te trezesti ca iti scot masina EURO1.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

AleX_201
simpatizant
Mesaje: 36
Membru din: Dum 02-Mar-2008 23:20
Localitate: spania

Mesajde AleX_201 » Mie 18-Iun-2008 19:01

GATA.am fost la Citroen si pe baza numarului de sasiu au verificat in baza de date.e euro 3.si nu am filtru de particule,imi pot pune dar nu am de gand (au calculat un pret de 2900 euro).
macar au verificat gratis
mersi pt toate raspunsurile

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mie 18-Iun-2008 19:25

buna idee cu filtrul de particule :)
FAP-ul este o dotare a c5-ului mai nou (prima serie si o parte din a doua serie nu au avut). Era improbabil sa fie si pe xsara.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
albuster
pasionat
Mesaje: 341
Membru din: Vin 20-Iul-2007 01:37
Localitate: Bucuresti

Mesajde albuster » Sâm 21-Iun-2008 18:01

reveniti-va fratilor, e mai mult ca sigur euro 2, si iti poate spune asta orice angajat de la orice benzinarie pe baza listelor pentru rovigneta, si filtru de particule are doar daca ai AC pe ea.
100%
2.0 HDI octombrie '00A/C, ABS, ESP, Metal Gray, bixenoned eyes. Citro FAN

Avatar utilizator
albuster
pasionat
Mesaje: 341
Membru din: Vin 20-Iul-2007 01:37
Localitate: Bucuresti

Mesajde albuster » Sâm 21-Iun-2008 18:02

si inca ceva, nu te mai increde in aia de la ats, ca is mult pe langa si ti-ar vinde multe gogosi
2.0 HDI octombrie '00A/C, ABS, ESP, Metal Gray, bixenoned eyes. Citro FAN

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Sâm 21-Iun-2008 18:15

albuster scrie:reveniti-va fratilor, e mai mult ca sigur euro 2, si iti poate spune asta orice angajat de la orice benzinarie pe baza listelor pentru rovigneta, si filtru de particule are doar daca ai AC pe ea.
100%


eu zic sa pui mana pe o carte si sa citesti
"If in doubt, flat out!"

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Sâm 21-Iun-2008 18:24

ca sa nu te las totusi in ceata...
HDi-ul este un motor diesel cu turbocompresor MULT MAI CURAT decat fostul 1,9 TD (xantia, xsara si altele) sau 1,8 TD (bx). HDi-urile sunt toate cu normele euro3, euro4 sau euro5. Cu alte cuvinte, toate HDi-urile sunt cel putin euro3. Exista HDi-uri din 1996 daca nu ma insel puse pe citroen si peugeot care bineinteles sunt euro 3.

Cat despr filtrul de particule, ma indoiesc ca exista multe masini mai noi fara aer conditionat, dar cu toate acestea filtrul de particule NU ARE NICI O LEGATURA CU AERUL CONDITITONAT. Nu vorbim de filtrul de polen sau alte filtre de habitaclu, ci de un filtru pus pe esapament. este un filtru activ care foloseste un fluid special (eloys) pentru a reduce noxele care ies intr-un final pe teava de esapament. Acest filtru este foarte apreciat de ecologisti si foarte urat de soferii sportivi. Pe net poti sa cauti FAP pentru a gasi mai multe detalii

PS: FAP = Filtre À Particules = particles filter = filtru de particule
"If in doubt, flat out!"


Înapoi la “Mecanica - Xsara”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187787
    Total subiecte 18656
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11826
    Cel mai nou membru Lucian68