salut.am un xsara din '99 motor 2.0 hdi.vreau si eu sa stiu ce EURO este.
as vrea sa inmatriculez masina dar cu taxa asta ABERANTA imi iese foarte scump.daca ar fi E-3 ar fi cu mult mai ieftin.
mersi anticipat
norma de poluare
Moderator: Echipa Tehnica
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Daca esti din Spania, nu vad ce sens ar avea sa o inmatriculezi aici. Dupa anul de fabricatie sint sanse mari sa fie EURO 2.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
eu stiu ca toate motoarele HDI sint cel putin Euro 3. acuma poate ma insel, dar de vreme ce motoarele TD montate pe Xsara inainte de HDI erau Euro 2, nu ar fi fost logica schimbarea
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
99.99% nu are filtru de particule. Ala e o inventie mai noua. Tu poti sa ii pui ce vrei, dar RAR-ul nu recunoaste nimic. Ei se uita intr-un catalog/baza de date si poti sa te trezesti ca iti scot masina EURO1.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
ca sa nu te las totusi in ceata...
HDi-ul este un motor diesel cu turbocompresor MULT MAI CURAT decat fostul 1,9 TD (xantia, xsara si altele) sau 1,8 TD (bx). HDi-urile sunt toate cu normele euro3, euro4 sau euro5. Cu alte cuvinte, toate HDi-urile sunt cel putin euro3. Exista HDi-uri din 1996 daca nu ma insel puse pe citroen si peugeot care bineinteles sunt euro 3.
Cat despr filtrul de particule, ma indoiesc ca exista multe masini mai noi fara aer conditionat, dar cu toate acestea filtrul de particule NU ARE NICI O LEGATURA CU AERUL CONDITITONAT. Nu vorbim de filtrul de polen sau alte filtre de habitaclu, ci de un filtru pus pe esapament. este un filtru activ care foloseste un fluid special (eloys) pentru a reduce noxele care ies intr-un final pe teava de esapament. Acest filtru este foarte apreciat de ecologisti si foarte urat de soferii sportivi. Pe net poti sa cauti FAP pentru a gasi mai multe detalii
PS: FAP = Filtre À Particules = particles filter = filtru de particule
HDi-ul este un motor diesel cu turbocompresor MULT MAI CURAT decat fostul 1,9 TD (xantia, xsara si altele) sau 1,8 TD (bx). HDi-urile sunt toate cu normele euro3, euro4 sau euro5. Cu alte cuvinte, toate HDi-urile sunt cel putin euro3. Exista HDi-uri din 1996 daca nu ma insel puse pe citroen si peugeot care bineinteles sunt euro 3.
Cat despr filtrul de particule, ma indoiesc ca exista multe masini mai noi fara aer conditionat, dar cu toate acestea filtrul de particule NU ARE NICI O LEGATURA CU AERUL CONDITITONAT. Nu vorbim de filtrul de polen sau alte filtre de habitaclu, ci de un filtru pus pe esapament. este un filtru activ care foloseste un fluid special (eloys) pentru a reduce noxele care ies intr-un final pe teava de esapament. Acest filtru este foarte apreciat de ecologisti si foarte urat de soferii sportivi. Pe net poti sa cauti FAP pentru a gasi mai multe detalii
PS: FAP = Filtre À Particules = particles filter = filtru de particule
"If in doubt, flat out!"
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187787
Total subiecte 18656
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11826
Cel mai nou membru Lucian68