Pagina 1 din 2

norma de poluare

Scris: Joi 12-Iun-2008 22:53
de AleX_201
salut.am un xsara din '99 motor 2.0 hdi.vreau si eu sa stiu ce EURO este.
as vrea sa inmatriculez masina dar cu taxa asta ABERANTA imi iese foarte scump.daca ar fi E-3 ar fi cu mult mai ieftin.
mersi anticipat

Scris: Vin 13-Iun-2008 13:38
de nicum
Daca esti din Spania, nu vad ce sens ar avea sa o inmatriculezi aici. Dupa anul de fabricatie sint sanse mari sa fie EURO 2.

Scris: Vin 13-Iun-2008 21:08
de khan
eu stiu ca toate motoarele HDI sint cel putin Euro 3. acuma poate ma insel, dar de vreme ce motoarele TD montate pe Xsara inainte de HDI erau Euro 2, nu ar fi fost logica schimbarea

Scris: Sâm 14-Iun-2008 12:35
de mbc
am scris si eu exact textul lui khan. intrebarea mea este: unde e mesajul meu? :lol:

Scris: Dum 15-Iun-2008 08:45
de AleX_201
vreau sa-i dau mamei mele masina si de aceea ma intereseaza cat ar costa inmatricularea.
mersi mult pentru raspunsuri

Scris: Dum 15-Iun-2008 18:53
de nicum
Poti sa i-o dai si cu numere de Spania :wink:
Daca e EURO 2 sincer nu prea renteaza, taxa e foarte mare.

Scris: Mar 17-Iun-2008 19:36
de AleX_201
daca i-o dau cu nr. de spania trebuie sa platesc continuare asigurare si impozit aici si eu imi voi lua alta si sa am 2 asigurari si 2 impozite e mult

Scris: Mar 17-Iun-2008 19:38
de AleX_201
mai am o intrebare.
unde vad daca masina are filtru de particule,pt ca daca nu are imi mareste taxa cu 600 euro.si in caz ca nu are ii pot pune filtru_
MERSI

Scris: Mar 17-Iun-2008 21:45
de nicum
99.99% nu are filtru de particule. Ala e o inventie mai noua. Tu poti sa ii pui ce vrei, dar RAR-ul nu recunoaste nimic. Ei se uita intr-un catalog/baza de date si poti sa te trezesti ca iti scot masina EURO1.

Scris: Mie 18-Iun-2008 19:01
de AleX_201
GATA.am fost la Citroen si pe baza numarului de sasiu au verificat in baza de date.e euro 3.si nu am filtru de particule,imi pot pune dar nu am de gand (au calculat un pret de 2900 euro).
macar au verificat gratis
mersi pt toate raspunsurile

Scris: Mie 18-Iun-2008 19:25
de mbc
buna idee cu filtrul de particule :)
FAP-ul este o dotare a c5-ului mai nou (prima serie si o parte din a doua serie nu au avut). Era improbabil sa fie si pe xsara.

Scris: Sâm 21-Iun-2008 18:01
de albuster
reveniti-va fratilor, e mai mult ca sigur euro 2, si iti poate spune asta orice angajat de la orice benzinarie pe baza listelor pentru rovigneta, si filtru de particule are doar daca ai AC pe ea.
100%

Scris: Sâm 21-Iun-2008 18:02
de albuster
si inca ceva, nu te mai increde in aia de la ats, ca is mult pe langa si ti-ar vinde multe gogosi

Scris: Sâm 21-Iun-2008 18:15
de mbc
albuster scrie:reveniti-va fratilor, e mai mult ca sigur euro 2, si iti poate spune asta orice angajat de la orice benzinarie pe baza listelor pentru rovigneta, si filtru de particule are doar daca ai AC pe ea.
100%


eu zic sa pui mana pe o carte si sa citesti

Scris: Sâm 21-Iun-2008 18:24
de mbc
ca sa nu te las totusi in ceata...
HDi-ul este un motor diesel cu turbocompresor MULT MAI CURAT decat fostul 1,9 TD (xantia, xsara si altele) sau 1,8 TD (bx). HDi-urile sunt toate cu normele euro3, euro4 sau euro5. Cu alte cuvinte, toate HDi-urile sunt cel putin euro3. Exista HDi-uri din 1996 daca nu ma insel puse pe citroen si peugeot care bineinteles sunt euro 3.

Cat despr filtrul de particule, ma indoiesc ca exista multe masini mai noi fara aer conditionat, dar cu toate acestea filtrul de particule NU ARE NICI O LEGATURA CU AERUL CONDITITONAT. Nu vorbim de filtrul de polen sau alte filtre de habitaclu, ci de un filtru pus pe esapament. este un filtru activ care foloseste un fluid special (eloys) pentru a reduce noxele care ies intr-un final pe teava de esapament. Acest filtru este foarte apreciat de ecologisti si foarte urat de soferii sportivi. Pe net poti sa cauti FAP pentru a gasi mai multe detalii

PS: FAP = Filtre À Particules = particles filter = filtru de particule