Pagina 1 din 1

Servodirectie si Ambreiaj

Scris: Lun 18-Aug-2008 20:45
de NDD
Salut
Am si eu 2 probleme la care nu reusesc sa le gasesc rezolvare:
1. am schimbat kitul de ambreiaj si desi nu am decat 2000 km pedala de ambreiaj este foarte tare si nimeni nu poate sa imi zica care este cauza.
2. Servodirectia, merge greu si nu inteleg de ce ca nu da semne ca se duce pompa.
Pentru ambele puncte ciudatenia e ca dimineata la plecare si pana se incalzeste motorul atat ambreiajul cat si servo functioneaza perfect .
Merci !

Scris: Mar 19-Aug-2008 07:49
de armand18us
la servo te pot ajuta eu...ca am avut aceeasi problema.
este posibil sa fie cuplajul dintre coloana de directie si caseta. La mine mergea jumatate de tura usor..jumatate greu...si tot asa...cand se incalzea nu mai avea nici o problema. Daca nu ai joc in el se ia frumos un spray cu vaselina si se da pe el Efectul este aproape imediat

Scris: Vin 29-Aug-2008 14:58
de NDD
Meci de sfat, insa la mine totul e pe invers ( ma refer la servodirecti). adica merge usor cand pornesc masina, iar cand se incalzeste zici ca nici nu are servo, merge greu;nu are nici un joc nici un sunet, ci pur si simplu merge greu.
NU stiu ce sa ii fac, oricum o sa incerc si sugestia ta.

Scris: Vin 29-Aug-2008 15:25
de khan
pai poate e fff obosit uleiul la servo, schimba-l ca nu-i o avere. la ambreiaj poate sa fie cablul de vina, s-o fi scamosat

Scris: Vin 29-Aug-2008 15:28
de NDD
Pai tocmai asta e ideea si surprinderea mea, ca am schimbat cablul de maxim 1500km cand am facut o revizie importanta, si atunci am inlocuit si lichidul de servo, frana si tot asa ...
Din cauza asta am atatea semne de intrebare.

Scris: Vin 29-Aug-2008 15:31
de khan
ai pus alt lichid, pe semne... nu stiu ce sa zic. iar cabluri proaste s-au vazut si la case mai mari

Scris: Vin 29-Aug-2008 15:32
de NDD
am uitat sa mentionez ca am schimbat si kitul de ambreiaj, distributie, pompa de apa, filte , discuri placute si tamburi, si toate lichidele.
Ca sa completez de ce ma mir de simtomele astea.
Merci

Scris: Vin 29-Aug-2008 15:37
de NDD
Oricum merci pentru raspuns, ca nu prea se inchesuile lumea sa comunice pe aici

Scris: Dum 31-Aug-2008 07:51
de NOS_feratu
... schimbul lichidului de servo s-a facut in totalitate sau doar pe cel din vasul pompei? ...eu personal am avut probleme majore cu sistemul servo din cauza proastei exploatari a fostului proprietar ... inainte de a trece la inlocuiri de piese asigura-te ca lichidul este in stare buna ...pentru asta cumperi o seringa de 20 ml si tragi cu ea din vasul pompei ...uleiul trebuie sa aiba o consistenta cristalina fara nici un fel de suspensii sau impuritati... daca uleiul este intr-un fel mizerabil se impune urgent primenirea acestuia cu lichid universal de servodirectie (2+2 este o alegere buna) care se poate mixa fara probleme cu orice alt ulei din instalatie.
... te poti interesa la service despre uleiul cu care ti-a facut schimbul... sub nici o forma nu este admis schimbul cu uleiuri pentru transmisii automate chiar daca au standardul DEXRON II, III, sau dubla coada de maimuta :D -nu este facut pentru servodirectie, este facut (dupa cum spune si numele) pentru transmisii automate... nu vorbesc din amintiri ci din proprie experienta.
... cat despre ambreiaj, defectul poate fi din sistemul de autointindere a cablului

Scris: Dum 31-Aug-2008 22:18
de NDD
nu mai stiu exact ce lichid am cumparat cert e ca tipul care l-a comandat l-a comandat de pe configuratia masinii, si imi aduc aminte ca singura problema era ca nu stia ce culoare sa aleaga vede sau galben.
Acum nu am cum sa stiu daca au inlocuit tot lichidul sau partial dar ce pot stii sigur ca eu am cumparat 1 kg sau 2 nu si am zis sa fie inlocuit tot, nu am stat langa ei sa vad ce si cum.
Despre cablu nu stiu ce sa zic ca este al 2 lea care il schimb in decursul unui an dar la primul am avut o scuza ca era uzat kitul.
Acum iar nu stiu ce sa mai zic.
Oricum Merci mult

Scris: Lun 01-Sep-2008 10:43
de khan
culmea e ca si dexron 2 si 3 merg la fff multe servodirectii, conform standardelor notate pe eticheta

Scris: Lun 01-Sep-2008 11:01
de NOS_feratu
... si totusi ceva din compozitia lor chimica le face incompatibile cu lichidele de servodirectie care raman inevitabil in instalatie chiar si dupa golirea completa a circuitului... la mine rezultatul a fost dezastruos ... amestecul s-a transformat intr-un gen de suspensie gelationoasa cu o culoare rozalie iar sistemul servo era mort... dupa primeniri repetate cu lichid universal de servo, acesta a inceput sa functioneze , ajungand usor usor in parametri(adica nu trebuia sa mai trag de volan ca de un caine mort)
... banuiesc ca uleiurile in cauza sunt bune atunci cand sunt folosite intr-un sistem nou si nu intra in contact cu alte tipuri de lichide...

Scris: Lun 01-Sep-2008 11:07
de khan
pai de unde stii ca mehlemu' ala nu era acolo si inainte sa schimbi uleiul? adica tu sustii ca un ulei universal de servo e mai bun decit ce recomanda constructorul?

Scris: Lun 01-Sep-2008 20:06
de NOS_feratu
... nu era acolo pentru ca inainte de a completa cu CASTROL cu standardul DEXRON III instalatia mergea perfect si doar avea nivelul un pic scazut.

... nu sustin ca un lichid universal este mai bun decat ce recomanda producatorul, ci doar ca uleiurile mixate la intamplare (asa cum se intampla in majoritatea atelierelor de reparatii) pot produce probleme majore in functionarea instalatiei.