Pagina 1 din 2
Probleme Picasso - Motorul nu trage si moare in mers
Scris: Dum 22-Feb-2009 15:58
de no_2904
La Xsara Picasso 2.0 HDI pe care il am eu nu mai trage motorul si sta aprins primul beculet din dreapta (cel galben de la motor). Merg cu ea pe strada si daca o accelerez peste 2000 de turatii nu se mai accelereaza si in final moare motorul....am fost cu ea in service si mi-au scos de la motor o sonda sau nu stiu ce e (am pus mai jos poze cu ea) si i-au dat cu un spray de curatare si au pus-o la loc....reparatia a costat 4 mil..
Masina a mers bine dupa ce au facut-o ei cam o luna si s-a stricat iar....am scos firul care intra in sonda aia, am dat la automat cu firul scos (nu porneste) si am bagat firul si merge foarte bine cam o saptamana. Saptamana asta a trebuit sa o scot cam la 2 zile sa mearga si acum nu mai merge deloc....
Are cineva idee cat costa sonda aia si de unde o pot cumpara mai ieftin??? In service mi-au cerut 600 ron pe una folosita si una noua e vreo 1200 ron..
Am facut alt post pentru ca cele care mai sunt cu problema asta sunt vechi si nu mai intra nimeni pe acolo....

Scris: Dum 22-Feb-2009 19:21
de silentdj
pai.... eu am un c3, am patit si eu ceva asemanator, adika imi "murea" motorul indifernet ca deja mersesem cu el 200km, sau de abia am pornit, si tot cam asa pe la 2500 RPm. La mine problema a fost senzorul de pe arborele cotitor(problema este insa ca acesta se afla in partea jos a motorului nu asa sus ca la tine), acest senzor citeste rotatia si trimite mai departe computerului. la mine sa "dus" capul cititor de pe senzor.
By the way acel senzor a costat 160 ron(nou) iar montarea a facuto un prieten.
Scris: Lun 23-Feb-2009 11:11
de khan
ala e regulator de presiune, nu senzor. eu am piesa noua pe la 6-7 bulioane, daca o vrei
nu trage motorul
Scris: Joi 26-Feb-2009 11:31
de motanu73
E vorba de regulatorul de presiune care s-a cam dus si trebuie schimbat.Eu l-am cumparat cu 6 mili si l-am schimbat singur...e prins in 2 suruburi dar ai grija la garnitura, ca s-ar putea ca piesa noua sa nu o aiba si sa trebuiasca sa o pui pe cea veche cum am patit eu.In rest e totul ok.
Scris: Vin 06-Mar-2009 21:35
de no_2904
Am scos acel regulator de presiune si am gasit garnitura ciupita...am pus alta garnitura la fel ca cea originala si am dat cu spray de contact pe capatul regulatorului de presiune si am bagat-o inapoi si de atunci nu am mai avut probleme cu ea si au trecut aproape 3 saptamani.... ce se poate strica la chestia aia...ca m-am uitat la ea si nu prea merge desfacuta sa se repare, este de unica folosinta ;)
Din ce cauza se duce "regulatorul de presiune"? din cauza motorinei sau din cauza turatiilor prea mari sau prea scazute???
Acum imi apare pe bord din cauza lui "oil pressure low" si "arrange service", asta doar cand pun contactul sa o pornesc....cand este pornita nu imi mai apare nimic...cum fac sa nu mai apara???
Scris: Sâm 07-Mar-2009 17:43
de khan
pentru arrange service am scris in postul celalalt, asta pentru ca tu ai scris peste tot pe unde ai avut ocazia. e de ajuns sa scri intr-un singur loc pentru a primi raspuns. doi la mina regulatorul ala se strica in sensul in care nu mai e in stare sa tina presiunea la valoarea necesara in rampa comuna. e un fel de supapa care incepe sa scape la un moment dat. e o piesa ce nu se poate repara pentru ca trebuie sa reziste la presiuni uriase motiv din care nu e normal sa se bage oricine sa o aranjeze un pic cu surubelnita pe la incheieturi
Aceeasi problema am si eu.
Scris: Lun 30-Mar-2009 14:07
de MoZoLyCy
Salutare all .... acceasi problema am si eu cu masina... cand o pornesc la fel ramane beculetul galben adica cel de motor/injectoare aprins,.... si cand o accelerez nici macar la 1800-1900/ture nu ajung ca deja ma lasa .... ce pot sa fac ? ....si ca idee am facut din Bv - Timisoara - Bv = 17 ore ... am mers cu 70-85 max
ma ajutati si pe mine ... multumesc all
Scris: Lun 30-Mar-2009 15:14
de mihaistan
fa un test lexia ! sigur vede ceva !
probleme asemanatoare la un c3 1.4 hdi .. in oras mergea ok.. inafara nu depasea 100km/h ! a avut debitmetru defet + egr infundat !
Scris: Lun 30-Mar-2009 21:45
de MoZoLyCy
Chiar saptamana asta sau urmatoarea am sa caut niste bani ca trebuia de multtt sa schimb distributia si poate e si de acolo ceva ceva .... ramane sa va zic ce am facut.... bey all
Scris: Mie 15-Apr-2009 19:10
de no_2904
" ... am dat cu spray de contact si pe regulatorul de presiune si pe injectoare dar DEGEABA .... "
e o smecherie... dupa ce dai cu spray de contact pe regulatorul de presiune il cureti si inauntru (eu am suflat cu compresorul) si il pui frumos la loc....pornesti masina si o sa o sa vezi ca nu se stinge primul bec din dreapta si nici nu se tureaza peste 2000 de turatii...
O opresti, ii scoti firul care intra in regulatorul de presiune si dai la automat (nu o sa porneasca)...bagi firul la loc in el si pornesti....o sa observi ca acum se tureaza motorul ok dar nu o sa se stinga becul de la bord....mergi de vreo 2-3 ori prin oras si o sa se stinga el .... eu am pana acum aproape 6 saptamani de cand nu mi-a mai facut problema asta.... doar cu varianta asta am observat ca merge...probabil se reseteaza eroarea din calculator...cine stie
mai este o chestie ca mie acel regulator de presiune trebuie sa imi scoata 1000b si imi scoate decat 600 si tot imi merge...daor ca scrie oil presure low pe bord...
sa ma anunti daca ai incercat varianta mea si ti-a mers
Scris: Joi 11-Iun-2009 18:59
de no_2904
Scris: Joi 11-Iun-2009 19:01
de no_2904
nu cred ca se poate pune aici adresa...sa o pui pe privat...merci