pt masina ta nu stiu un pret estimativ pt rulmenti..o fi pret asemenator
Roata de iarna nu mai incape pe spate ?!?!
Moderator: Echipa Tehnica
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
pt BX costa(acum un an) 60 lei rulmentul * 4 = 240 lei Poate imi spune si mie khan(cred ca e mai avizat) daca cumva preturile s-au modificat (daca stie bineinteles). Si eu vreau sa fac bratele spate, dar la vara cand se incalzeste afara. Si in plus, as vrea sa cumpar alte brate pe care sa le fac ca sa nu stau cu masina desfacuta in garaj.Am gasit sa cumpar o punte spate cu totul(brate, cilindrii, sfere bune) de pe o masina adusa de afara(tot break) (doar o roata statea / pt ca stiu masina), dar cere 500 lei...o fi mult?
pt masina ta nu stiu un pret estimativ pt rulmenti..o fi pret asemenator
pt masina ta nu stiu un pret estimativ pt rulmenti..o fi pret asemenator
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
De cumparat, trebuie sa cumpar..pt ca nu vreau sa o demontez pe a mea si sa nu pot circula cu masina o per de timp mai mare. Mai bine cumpar alta si o fac.
Cred ca la primavara o sa cumpar totusi...sa mai treaca frigul sa ma apuc de ea.. Fa-mi o ferta te rog pe privat. Bratele separat sau brate+cilindrii(eventual in ce stare sunt sa imi zici pls).Ca sa compar cu ce am gasit eu. Cea pe care am gasit-o are 100% cilindrii si sferele bune...dar o vinde numai la pachet..nu da bratele separat.
Cred ca la primavara o sa cumpar totusi...sa mai treaca frigul sa ma apuc de ea.. Fa-mi o ferta te rog pe privat. Bratele separat sau brate+cilindrii(eventual in ce stare sunt sa imi zici pls).Ca sa compar cu ce am gasit eu. Cea pe care am gasit-o are 100% cilindrii si sferele bune...dar o vinde numai la pachet..nu da bratele separat.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
kitul pe o parte include tot ce se misca in interiorul bratului si e in jur de 250 RON, marca SKF. doar rulmentul (tot SKF) e undeva pe la 60 RON/buc, deci X4=240. din pacate nu iti recomand sa iei doar rulmentul, s-ar putea sa constati ca sint distruse si simeringurile si distantierele si in unele cazuri si teava. mare atentie si la brat, daca a mers mult fara rulmenti se ovalizeaza si chiar daca pui kitul nou, mizeria trece de simering si il face in scurt timp praf. mai bine dai jos un brat de pe masina, cel mai inclinat de ex si vezi cum arata, daca e ovalizat, cauta altele. e prea mare munca sa schimbi puntea complet, se vor rupe tevi... mai bine cauta brate
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
uite ca eu nu stiam ce contine un intreg kit..merci..stiam doar de rulmenti pe care i-am vazut la magazin.
Toata puntea cred ca e greu de schimbat....la tevi e marea belea...de desfacut se desfac, dar de pus e mai greu... Stiti vreo metoda in care pot sa pun pun tevile mai usor?Ca mie mi se pare f greu..trebuie sa intre perpendicular si trebuie sa invingi forta acelui simering...asta e problema....Adica m-am chinuit o dupa amiaza intreaga sa pun tevile la dozatorul de frana de exemplu....
Toata puntea cred ca e greu de schimbat....la tevi e marea belea...de desfacut se desfac, dar de pus e mai greu... Stiti vreo metoda in care pot sa pun pun tevile mai usor?Ca mie mi se pare f greu..trebuie sa intre perpendicular si trebuie sa invingi forta acelui simering...asta e problema....Adica m-am chinuit o dupa amiaza intreaga sa pun tevile la dozatorul de frana de exemplu....
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
Salut,
Inca nu mi-am reparat-o, astept dupa o cunostinta,.. lantul slabiciunilor, inca mai am rabdare,...
http://www.postimage.org/image.php?v=aV2jinkJ
In poza am marcat Anti Roll_Bar (are 2 cercuri vopsite pe ea e in spatele osiei) si Torsion Bar (are 1 cerc vopsit pe ea - e in fata osiei si are caneluri la capat, se scoate ajutandu-te de un ciocan surub infiletat in centrul ei la capatul din dreapta)
Bafta
G.
Inca nu mi-am reparat-o, astept dupa o cunostinta,.. lantul slabiciunilor, inca mai am rabdare,...
http://www.postimage.org/image.php?v=aV2jinkJ
In poza am marcat Anti Roll_Bar (are 2 cercuri vopsite pe ea e in spatele osiei) si Torsion Bar (are 1 cerc vopsit pe ea - e in fata osiei si are caneluri la capat, se scoate ajutandu-te de un ciocan surub infiletat in centrul ei la capatul din dreapta)
Bafta
G.
-
toro
- pasionat
- Mesaje: 1207
- Membru din: Mar 29-Iul-2008 15:49
- Localitate: Brasov
- Masina: C.Xsara II 2004 16i - Coupe 110 cp.
- 2: Ford Ranger Pick-Up 2.0 EcoBlue- Double Cab.(2018)
Xsara
[url=http://www.postimage.org/image.php?v=Pq2EFjVA][img]http://www.postimage.org/Pq2EFjVA.jpg[/img][/url]
Peace on earth ... War under the blanket !
Cel mai naspa sfarsit ar fi inlocuirea puntii cu tot (aprox. 35 bulioane cum zici tu, dar e noua), pe cand daca iau una second cred ca am sa caut luni de zile pana gasesc si buna si cu abs:); oricum, cred ca daca nu fortezi ca prostul piesele, trebuie sa iasa treaba buna. PS: m-am documentat, prima componenta iese prin extragere deoarece e presata pe bara cu zimti din punte, nu?:)
Salut,
Revin cu vestea buna ca mi-am rezolvat problema,.. 14 milioane si un drum la Sf. Gheorghe Covasna.
Tipul acesta de punte exista pe multe tipuri : Clio1, Pj206, 106, 405,Saxo,Berlingo, Partner
E pacat de aceste masini, e o operatie necesara la fiecare x numar de Km, depinde de norocul fiecaruia...
Am gasit un specialist in punti Citroen&Pejo; Reparatia a constat in inlocuirea umerilor bratelor si a rulmentilor aferenti;
Rulmentii vechi abia daca mai aduceau a rulmenti, atat erau de mancati.
Demontarea puntii de pe masina e parfum fata de demontarea bratelor de pe punte; Prima operatie fost facuta intr-un service, iar reparatia puntii in alt loc, la atelierul specializat in asta.
De pe masina, puntea se da jos dupa ce scot etrierii, amortizoarele, toba, suruburile din portbagaj si altul de la traversa ;
Jos se mai scoat: rulmenul de roata(cu presa de extractie), placa de fixare a etrierului si puntea e pregatita pentru operatie.
Demontarea barelor de torsiune necesita experienta si unelte potrivite, in general se slabesc /scoate o piulita din capul lor dupa care una se extrage, alta se bate, cea din mijloc cred ca se bate si ea din stanga...
Spray-ul degripant e f bun, iar ciocanul nu trebuie folosit fara cap pt ca se deformeaza cotele pieselor si nimeni nu le mai rectifica.
Curatarea pe interior e obligatorie la fel cu verificarea suprafetei de sezut a rulmentilor.
Reasamblarea : Umerii noi se introduc prin presare in brat. fixare rulmentilor, bratelor, barelor necesita iarasi experienta si unelte ajutatoare ... toleranta e f f f mica daca nu 0.
Atasez cateva poze,
masina in service:

dupa reparatie:
(exista o bara de torsiune (a 3-a) in interiorul puntii):
Umerii noi (de la brate) sunt frezati/prelucrati in atelierul d-nlui Feier Zoltan;
Realizati dintr-un otel tratat. Garantia e de inca pe atatia Km.
A fost o experienta cat un concediu de 1 luna de zile: in curtea atelierului erau la "ghilotina bratelor" un morman imens de umeri extrasi din brate...plus punti/bare de torsiune/ brate vechi si noi in jurul bancurilor de lucru
Daca sunteti in situatia asta, alternativa celor 40 de milioane (cat ajung 2 brate noi+rulmenti +manopera ), e un drum la munte,
Cred ca imi e permis sa-i dau nr de telefon: 0744 315.483 Feier Zoltan.
Jumatate din tara il cunoaste...
Acum se lipesc rotile de sosea, senzatie evidenta pt ca anterior puntea spate era semi-blocata de rulmentii facuti praf lucru ce se resimtea in topaituri...200 Km am mers cu frica in san...
Ca fapt divers, inainte de operatia aceasta a trebuit sa-mi fac ITP-ul pt ca expira... . Si lucrul mare e ca l-am trecut (cauciucul de pe dreapta spate era de 165 fata de celelalte de 185 plus lumini nereglate)...
Toate bune,
Grigore
Revin cu vestea buna ca mi-am rezolvat problema,.. 14 milioane si un drum la Sf. Gheorghe Covasna.
Tipul acesta de punte exista pe multe tipuri : Clio1, Pj206, 106, 405,Saxo,Berlingo, Partner
E pacat de aceste masini, e o operatie necesara la fiecare x numar de Km, depinde de norocul fiecaruia...
Am gasit un specialist in punti Citroen&Pejo; Reparatia a constat in inlocuirea umerilor bratelor si a rulmentilor aferenti;
Rulmentii vechi abia daca mai aduceau a rulmenti, atat erau de mancati.
Demontarea puntii de pe masina e parfum fata de demontarea bratelor de pe punte; Prima operatie fost facuta intr-un service, iar reparatia puntii in alt loc, la atelierul specializat in asta.
De pe masina, puntea se da jos dupa ce scot etrierii, amortizoarele, toba, suruburile din portbagaj si altul de la traversa ;
Jos se mai scoat: rulmenul de roata(cu presa de extractie), placa de fixare a etrierului si puntea e pregatita pentru operatie.
Demontarea barelor de torsiune necesita experienta si unelte potrivite, in general se slabesc /scoate o piulita din capul lor dupa care una se extrage, alta se bate, cea din mijloc cred ca se bate si ea din stanga...
Spray-ul degripant e f bun, iar ciocanul nu trebuie folosit fara cap pt ca se deformeaza cotele pieselor si nimeni nu le mai rectifica.
Curatarea pe interior e obligatorie la fel cu verificarea suprafetei de sezut a rulmentilor.
Reasamblarea : Umerii noi se introduc prin presare in brat. fixare rulmentilor, bratelor, barelor necesita iarasi experienta si unelte ajutatoare ... toleranta e f f f mica daca nu 0.
Atasez cateva poze,
masina in service:

dupa reparatie:
(exista o bara de torsiune (a 3-a) in interiorul puntii):
Umerii noi (de la brate) sunt frezati/prelucrati in atelierul d-nlui Feier Zoltan;
Realizati dintr-un otel tratat. Garantia e de inca pe atatia Km.
A fost o experienta cat un concediu de 1 luna de zile: in curtea atelierului erau la "ghilotina bratelor" un morman imens de umeri extrasi din brate...plus punti/bare de torsiune/ brate vechi si noi in jurul bancurilor de lucru
Daca sunteti in situatia asta, alternativa celor 40 de milioane (cat ajung 2 brate noi+rulmenti +manopera ), e un drum la munte,
Cred ca imi e permis sa-i dau nr de telefon: 0744 315.483 Feier Zoltan.
Jumatate din tara il cunoaste...
Acum se lipesc rotile de sosea, senzatie evidenta pt ca anterior puntea spate era semi-blocata de rulmentii facuti praf lucru ce se resimtea in topaituri...200 Km am mers cu frica in san...
Ca fapt divers, inainte de operatia aceasta a trebuit sa-mi fac ITP-ul pt ca expira... . Si lucrul mare e ca l-am trecut (cauciucul de pe dreapta spate era de 165 fata de celelalte de 185 plus lumini nereglate)...
Toate bune,
Grigore
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187801
Total subiecte 18660
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11828
Cel mai nou membru Dadbutfun




