Roata de iarna nu mai incape pe spate ?!?!

Problemele suspensiei Âşi a trenului de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Dum 14-Dec-2008 14:58

nu inteleg de ce au demontat rulmentii de roata? nu pare sa aibe sens. si doi la mina puntea de la Xsara e doar asemanatoare cu cea de la P405, P206 sau Berlingo/Partner. cu alte cuvinte e acelasi principiu dar aplicat diferit. e mult mai apropiata de cea de Saxo, fata de care difera doar dimensiunile

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Dum 14-Dec-2008 16:04

o fi schimbat si rulmentii de la roata..daca or fi fost uzati...
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

grigoret
pasionat
Mesaje: 177
Membru din: Joi 25-Aug-2005 08:57
Localitate: bucuresti

Mesajde grigoret » Dum 14-Dec-2008 21:01

Amanunte importante: toata operatiunea a fost 1350Ron + tva 19% .. adica manopera + piese. Defalcat nu stiu cum se distribuie suma.
Eu nu am dus nici o piesa..
Garantia e de 2 ani sau 50.000 Km, durata de viata e de inca pe atatia Km cat a facut masina

Rulmentul de roata a fost gresat cu ocazia asta, era ok.

Pentru alte tipuri de masina cu punte cu bare de torsiune erau disponibili umeri de brate produsi la strung/freza avand cotele corespunzatoare masinii respective.

Gresoare nu se monta, nu stiu motivul...

Acum ma intreb daca vasilina standard din punte (in cazul gresoarelor)
nu ar ataca garnitura de cauciuc/simering...

Vasilina siliconica ar proteja cauciucul dar e scumpa si in cantitati mici;
Spray-ul siliconic e mai usor de gasit pentru impregnarea garniturilor astora pentru a fi ferite de inghet si imbatranire

Mi-a placut ca dupa remontarea puntii pe masina, mecanicul respectiv mi-a luat masina la test (vre-o 6 km) dupa care mi-a dat Ok de plecat.

Toate bune,
Grigore

grigoret
pasionat
Mesaje: 177
Membru din: Joi 25-Aug-2005 08:57
Localitate: bucuresti

Mesajde grigoret » Mar 04-Mai-2010 14:46

Se pare ca cei 50ooo km au trecut (de fapt 42ooo ) si a trebuit sa ma ocup iarasi de ea;
Datele de la geometrie aratau abateri pe spate (adica roata dreapta spate se cracana bine... ) si nu am mai asteptat..
axul dreapta era putin identat... cel pe stanga era ok, rulmentii erau si ei putin tociti

am folosit metode de pe forumul de pug 205:
http://www.planete-205.com/forum/viewto ... 94&t=27586
din pacate e in franceza...

exista axe de origine AXE DE BRAS cod 5176.17 care se inlocuiesc (vazut, pipait si mirosit :
Imagine
)


Cost total 22 bulioane...

Uleiul de cutie de viteza e o alta solutie la vaselina (tot de pe forumul de 205): vezi nota atasata:


Imagine

Imagine

Bafta
:)


Înapoi la “Suspensie - Xsara”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru florinmarchidanu