Pagina 1 din 1
mai ridicat de spate
Scris: Mie 22-Apr-2009 18:12
de OMAT ARUSIN
Am xsara 2.0 hdi 2001.Stie cineva cum s-o ridic mai sus de spate,cum si cu ce se umbla la suspensia de spate ?Am avut pana pe fata,am trecut roata spate in fata,rezerva pe spate(nu era buna de nimic )si am mers pana mi-a facut franjuri cauciucul de la rezerva.Problema e ca mi-a frecat aparatoarea,plus tabla .Am cauciucurile spate mai mici decat pe fata.
Scris: Mie 22-Apr-2009 20:33
de khan
nu mai trebuie ridicata ci reparata. probabil rulmentii de la punte is franjuri si rotile spate stau cam asa /--\
Scris: Joi 23-Apr-2009 17:44
de MirceaGabi
cam aceiasi problema o am si eu , rotile de pe spate stau inclinate / : \
vreau sa stiu si eu cam cat ma costa schimbatul rulmentilor
Cum s-o ridic de spate
Scris: Joi 23-Apr-2009 18:48
de OMAT ARUSIN
Nu am joc in rulmenti,dar se vede ca e mai joasa de spate.Eu vreau sa stiu daca are cineva idee cum sa o ridic mai sus.Cum desfac bara de torsiune si cum las bratele mai jos.Spatele stiu ca e ca la Oltcit.Se vede ca e mai jos cu cativa cm.
Mai ridicat de spate
Scris: Vin 24-Apr-2009 18:16
de OMAT ARUSIN
Tot eu sunt,am gasit buba... .Jentile de magneziu pe care le-am pus sunt mai late cu un centimetru,deci nu am decat sa renunt la ele sau sa ii pun ceva distantiere,daca o merge.O merge ceva pus sau facut,pentru ca ii sta bine cu jentile astea.
Scris: Sâm 25-Apr-2009 17:50
de khan
unde e legatura dintre latimea jantelor si faptul ca tie ti se pare ca e mai jos spatele? ideea e ca toate Xsara par lasate de spate din cauza ca fara sarcina caroseria sta fix paralela cu pamintul, pe cind privitorul se asteapta sa aibe o linie ascendenta catre spate. daca o ridici se cam termina orice echilibru pe care constructorul l-a luat in calcul cind a proiectat masina, asa ca nu iti recomand asta
mai ridicat de spate
Scris: Sâm 25-Apr-2009 18:05
de OMAT ARUSIN
Scuze de pendulari,asa cum am mai spus, xsara o am din decembrie si acum incep sa o cunsc mai bine.Incercam sa ma lamuresc de ce freaca pe spate.Jentile le-am pus pana in Paste si pana am facut-o in ziua de pasti.Atunci am vazut ca imi freaca pe interior.Jentile de acum se duc cu un cm in interior mai mult decat celelalte.Si se vede ca spatiu e mai mic intre roata si aripa.
Scris: Sâm 25-Apr-2009 18:07
de khan
incearca si cu una din jantele originale masinii si vezi daca mai atinge, daca atinge si cu aia, atunci ne intoarcem la ce am zis la inceput: reparatia puntii
mai ridicat de spate
Scris: Sâm 25-Apr-2009 19:27
de OMAT ARUSIN
Nu a frecat cu jentile originale.Cand le-am schimbat nu era nici urma de frecatura.Daca stiam, nu le schimbam.Jentile astea de freaca le am de cand am cumparat masina.M-i le-a dat fostul propietar,erau noi la cutie.Eule-am desigilat .Nu am avut motiv sa ma indoiesc de compatibilitatea lor cu parametrii masinii.Si am furat-o.
Scris: Lun 27-Apr-2009 08:49
de khan
pai daca freaca in interior poti pune un set de distantiere si gata, nu trebuie sa modifici toata masina ca sa potrivesti jantele
mai ridicat de spate
Scris: Mar 28-Apr-2009 19:16
de OMAT ARUSIN
Asa m-am gandit,dar nu incepe sa bata peste 120-130/h?De fapt nu stiu:distantiere sau flanse?Multumesc oricum,ma mai ajuta sa ma hotarasc aceste idei,sfaturi... .
Scris: Mar 28-Apr-2009 19:54
de mihaistan
daca sunt de calitate... nu bat la nici o viteza

de curiozitate... ce jante ai pus? mai late ele? sau au et mai mare ... adica mai in interior ?
Scris: Joi 30-Apr-2009 18:12
de OMAT ARUSIN
Salut,acum stiu ca sunt si mai late,au J6.5,fata de J6 cit aveau celelalte si au ET25 fata de ET18,..?mi se pare.Se vede ca sunt mai in interior dupa spatiul lasat intre anvelopa si interior.Eu am luat-o de buna si le-am pus,stiind ca sunt de la vanzatorul masinii.Nici nu m-am gandit sa le verific.Mai ales ca au fost la cutie,neumblate.