arc stanga

Problemele suspensiei Âşi a trenului de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
psyko
simpatizant
Mesaje: 28
Membru din: Mie 10-Mai-2006 15:02
Localitate: Buc

arc stanga

Mesajde psyko » Joi 29-Iul-2010 11:00

salutare,
m`am apucat sa schimb amortizoarele la masina, iar la roata din stanga fata am observat ca arcul elicoidal e rupt de la prima spira :(
in concluzie caut sa cumpar arc stanga de xsara 2 vtr, daca aveti cumva prin casa si il tineti degeaba :)

http://img705.imageshack.us/i/img0015ef.jpg/

L.E. se potrivesc arcurile de la xsara diesel 1.9 dpdv al rigiditatii ?

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Joi 29-Iul-2010 11:33

oricum ar trebui schimbate impreuna pentru siguranta, chiar daca pui ce trebuie e posibil sa fie diferenta de uzura stg-dr si sa se comporte ciudat
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
psyko
simpatizant
Mesaje: 28
Membru din: Mie 10-Mai-2006 15:02
Localitate: Buc

Mesajde psyko » Joi 29-Iul-2010 12:03

banuiam ca trebuiesc schimbate impreuna,
stii cumva daca se potrivesc cele de la diesel,adica la diametru arcului ?
ms khan

Avatar utilizator
psyko
simpatizant
Mesaje: 28
Membru din: Mie 10-Mai-2006 15:02
Localitate: Buc

Mesajde psyko » Vin 30-Iul-2010 23:40

stie pan` la urma careva daca se potrivesc arcurile de pe o xsara diesel ?

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 31-Iul-2010 00:43

s-ar putea sa iti stea mai sus de fata in primul rand, pt ca motorul diesel e mai greu...

Avatar utilizator
psyko
simpatizant
Mesaje: 28
Membru din: Mie 10-Mai-2006 15:02
Localitate: Buc

Mesajde psyko » Sâm 31-Iul-2010 08:17

arcul oricum sta strans intre cele doi suporti....teoretic garda la sol ar trebui sa fie al fel....doar ca vor fi mai rigide, asta in cazul in care ar fi mai lungi
da` nu stie niciun guru de citroen daca pot folosi arcurile de la diesel ?

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Sâm 31-Iul-2010 11:04

ti-au raspuns deja 2 guru citroen. Pe tine te intereseaza daca intra sau daca chiar mai poti folosi masina aia? Chiar asa de scump e sa te duci sa iti iei 2 arcuri facut special pentru masina ta? adica te zgarcesti acum la arcuri si dupa aceea vii ca ti s-a rupt nu stiu ce la suspensia fata. Logic judecand, presupunand ca inaltimea va fi aceeasi (ceea ce nu stiu) arcurile fiind concepute pentru o greutate mai mare, masina va avea suspesia fata prea dura.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 31-Iul-2010 12:21

psyko scrie:arcul oricum sta strans intre cele doi suporti....teoretic garda la sol ar trebui sa fie al fel....


NO COMMENT!

marocanu
pasionat
Mesaje: 177
Membru din: Mar 02-Feb-2010 16:02
Localitate: Bucuresti

Mesajde marocanu » Sâm 31-Iul-2010 12:27

amortizorul nu va mai lucra normal, masina va fi mai rigida si dupa un timp ne vei intreba de ce la fiecare gropita amortizoarele bat in (cap adica sfirsit de cursa la amortizor) si cit costa unele noi pentru ca acestea au curs. eu zic ca ar fi mai bine sa iei unele pentru ea o zi buna

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 31-Iul-2010 12:42

diferenta intre 1.6i si 1.9d este cam de 100 de kile, fix pe puntea fata, ceea ce zic eu ca e destul de mult.

Avatar utilizator
psyko
simpatizant
Mesaje: 28
Membru din: Mie 10-Mai-2006 15:02
Localitate: Buc

Mesajde psyko » Sâm 31-Iul-2010 14:58

bine, multumesc de raspunsuri
o zi buna tuturor

toro
pasionat
Mesaje: 1207
Membru din: Mar 29-Iul-2008 15:49
Localitate: Brasov
Masina: C.Xsara II 2004 16i - Coupe 110 cp.
2: Ford Ranger Pick-Up 2.0 EcoBlue- Double Cab.(2018)

arc stanga

Mesajde toro » Mar 03-Aug-2010 15:47

Arcurile de Xsara 2-vtr-coupe sunt cu 0,5mm mai groase in diametru, asa ca nu poti pune nici un alt arc de xsara. Vezi ca ai un cod din 3 bare pe arc. 2 de culoarea albastra si unul gri. Cu alt arc ...masina va sta cu 2,5cm lasata.

Avatar utilizator
psyko
simpatizant
Mesaje: 28
Membru din: Mie 10-Mai-2006 15:02
Localitate: Buc

Mesajde psyko » Lun 29-Noi-2010 23:23

am rezolvat problema cu arcurile, de ceva timp si am zis sa postez deznodamantul :)
in primu rand imi cer scuze ca m`am contrazis cu cei `mai mari`
toro ai dreptate cu codul de bare din culori al arcurilor, in schimb la diametre, cele de diesel si vtr sunt la fel
solutia a fost urmatoarea : am cumparat amortizoare (sachs :D, mi`a rupt bugetu), deoarece se voiau schimbate, si cand se le schimb am vazut arcu stanga rupt, bun....
deoarce un arc nou costa 300 ron, am cautat pe la dezmembrari si singurele arcuri au fost cele de diesel
le`am montat, si apoi surpriza era oltcit :D, cu botu ridicat :)), asa ca am taiat o spira din partea de sus, apoi incalzit cu flacara sa vina pe suport :D, bineinteles ca rulmentii de sus erau blocati si i`am reinviat
rezultatu` este ca nu mai troncane absolut nimic (schimbat bieletele si pivotii), sta mult mai bine pe strada, fiind simtitor mai rigida decat inainte, dar nu cu mult, linia caroseriei este orizontala si inaltimea garzii la sol stanga-dreapta e egala.
numia bine


p.s. una bucata arc de xsara vtr pt a se da in folosinta

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Sâm 04-Dec-2010 22:22

stai umpic, ai inrosit arcurile ca sa le indoi cum vrei tu? blannnnaaahhhhhh, fa-ti o asigurare de viata si, ca masura de precautie suplimentara, nu da sfaturi despre masini la nimeni!
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

toro
pasionat
Mesaje: 1207
Membru din: Mar 29-Iul-2008 15:49
Localitate: Brasov
Masina: C.Xsara II 2004 16i - Coupe 110 cp.
2: Ford Ranger Pick-Up 2.0 EcoBlue- Double Cab.(2018)

arc stanga

Mesajde toro » Dum 05-Dec-2010 14:10

Ei colega ai avut cea mai proasta inspiratie cu incalzitul arcului la ,,rosu,,. Vorba lui Andrei ..fa-ti asigurare! Ca sa fiu un pic mai explicit un arc nu il iei si il bagi in foc sa se inmoaie ca pe un cui. Procedeul este mai complicat la ce ai vrut tu sa faci. Nu e totul sa tai si sa il aduci la forma dorita de tine. Sunt tratamente termice de coacere si recoacere( nu fac apologia ca tot nu intelegi) La tine ori e prea calit si risti la un soc sa se sparga* sau prea moale si se indoaie pana la rupere. Gandeste un pic si intreaba un tratamentist despre ce ai facut tu !


Înapoi la “Suspensie - Xsara”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11814
    Cel mai nou membru alexseen