Pagina 1 din 2

arc stanga

Scris: Joi 29-Iul-2010 11:00
de psyko
salutare,
m`am apucat sa schimb amortizoarele la masina, iar la roata din stanga fata am observat ca arcul elicoidal e rupt de la prima spira :(
in concluzie caut sa cumpar arc stanga de xsara 2 vtr, daca aveti cumva prin casa si il tineti degeaba :)

http://img705.imageshack.us/i/img0015ef.jpg/

L.E. se potrivesc arcurile de la xsara diesel 1.9 dpdv al rigiditatii ?

Scris: Joi 29-Iul-2010 11:33
de khan
oricum ar trebui schimbate impreuna pentru siguranta, chiar daca pui ce trebuie e posibil sa fie diferenta de uzura stg-dr si sa se comporte ciudat

Scris: Joi 29-Iul-2010 12:03
de psyko
banuiam ca trebuiesc schimbate impreuna,
stii cumva daca se potrivesc cele de la diesel,adica la diametru arcului ?
ms khan

Scris: Vin 30-Iul-2010 23:40
de psyko
stie pan` la urma careva daca se potrivesc arcurile de pe o xsara diesel ?

Scris: Sâm 31-Iul-2010 00:43
de dj01fad
s-ar putea sa iti stea mai sus de fata in primul rand, pt ca motorul diesel e mai greu...

Scris: Sâm 31-Iul-2010 08:17
de psyko
arcul oricum sta strans intre cele doi suporti....teoretic garda la sol ar trebui sa fie al fel....doar ca vor fi mai rigide, asta in cazul in care ar fi mai lungi
da` nu stie niciun guru de citroen daca pot folosi arcurile de la diesel ?

Scris: Sâm 31-Iul-2010 11:04
de mbc
ti-au raspuns deja 2 guru citroen. Pe tine te intereseaza daca intra sau daca chiar mai poti folosi masina aia? Chiar asa de scump e sa te duci sa iti iei 2 arcuri facut special pentru masina ta? adica te zgarcesti acum la arcuri si dupa aceea vii ca ti s-a rupt nu stiu ce la suspensia fata. Logic judecand, presupunand ca inaltimea va fi aceeasi (ceea ce nu stiu) arcurile fiind concepute pentru o greutate mai mare, masina va avea suspesia fata prea dura.

Scris: Sâm 31-Iul-2010 12:21
de dj01fad
psyko scrie:arcul oricum sta strans intre cele doi suporti....teoretic garda la sol ar trebui sa fie al fel....


NO COMMENT!

Scris: Sâm 31-Iul-2010 12:27
de marocanu
amortizorul nu va mai lucra normal, masina va fi mai rigida si dupa un timp ne vei intreba de ce la fiecare gropita amortizoarele bat in (cap adica sfirsit de cursa la amortizor) si cit costa unele noi pentru ca acestea au curs. eu zic ca ar fi mai bine sa iei unele pentru ea o zi buna

Scris: Sâm 31-Iul-2010 12:42
de dj01fad
diferenta intre 1.6i si 1.9d este cam de 100 de kile, fix pe puntea fata, ceea ce zic eu ca e destul de mult.

Scris: Sâm 31-Iul-2010 14:58
de psyko
bine, multumesc de raspunsuri
o zi buna tuturor

arc stanga

Scris: Mar 03-Aug-2010 15:47
de toro
Arcurile de Xsara 2-vtr-coupe sunt cu 0,5mm mai groase in diametru, asa ca nu poti pune nici un alt arc de xsara. Vezi ca ai un cod din 3 bare pe arc. 2 de culoarea albastra si unul gri. Cu alt arc ...masina va sta cu 2,5cm lasata.

Scris: Lun 29-Noi-2010 23:23
de psyko
am rezolvat problema cu arcurile, de ceva timp si am zis sa postez deznodamantul :)
in primu rand imi cer scuze ca m`am contrazis cu cei `mai mari`
toro ai dreptate cu codul de bare din culori al arcurilor, in schimb la diametre, cele de diesel si vtr sunt la fel
solutia a fost urmatoarea : am cumparat amortizoare (sachs :D, mi`a rupt bugetu), deoarece se voiau schimbate, si cand se le schimb am vazut arcu stanga rupt, bun....
deoarce un arc nou costa 300 ron, am cautat pe la dezmembrari si singurele arcuri au fost cele de diesel
le`am montat, si apoi surpriza era oltcit :D, cu botu ridicat :)), asa ca am taiat o spira din partea de sus, apoi incalzit cu flacara sa vina pe suport :D, bineinteles ca rulmentii de sus erau blocati si i`am reinviat
rezultatu` este ca nu mai troncane absolut nimic (schimbat bieletele si pivotii), sta mult mai bine pe strada, fiind simtitor mai rigida decat inainte, dar nu cu mult, linia caroseriei este orizontala si inaltimea garzii la sol stanga-dreapta e egala.
numia bine


p.s. una bucata arc de xsara vtr pt a se da in folosinta

Scris: Sâm 04-Dec-2010 22:22
de khan
stai umpic, ai inrosit arcurile ca sa le indoi cum vrei tu? blannnnaaahhhhhh, fa-ti o asigurare de viata si, ca masura de precautie suplimentara, nu da sfaturi despre masini la nimeni!

arc stanga

Scris: Dum 05-Dec-2010 14:10
de toro
Ei colega ai avut cea mai proasta inspiratie cu incalzitul arcului la ,,rosu,,. Vorba lui Andrei ..fa-ti asigurare! Ca sa fiu un pic mai explicit un arc nu il iei si il bagi in foc sa se inmoaie ca pe un cui. Procedeul este mai complicat la ce ai vrut tu sa faci. Nu e totul sa tai si sa il aduci la forma dorita de tine. Sunt tratamente termice de coacere si recoacere( nu fac apologia ca tot nu intelegi) La tine ori e prea calit si risti la un soc sa se sparga* sau prea moale si se indoaie pana la rupere. Gandeste un pic si intreaba un tratamentist despre ce ai facut tu !