suspensie spate xsara picasso 2,0 hdi 2003
Moderator: Echipa Tehnica
suspensie spate xsara picasso 2,0 hdi 2003
salut,
am si eu o problema cu picasso-ul meu. suspensia spate este foarte moale, cand trec prin gropi/denivelari se aude o bataie puternica in spate. credeam ca este vina telescoapelor si le-am schimbat. am optat pt telescoapele pe gas, sacs ceva de genul asta dar problema nu a disparut. a mai ramas bara de torsiune. se poate regla cumva sau ar trebui sa o schimb. m-am uitat putin sub masina sa vad unde bate, ma asteptam sa gasesc niste tampoane de cauciuc dar nimic. sa cam indoit tabla cat a batut..... a mai avut cineva problema asta? cum se poate rezolva?
am si eu o problema cu picasso-ul meu. suspensia spate este foarte moale, cand trec prin gropi/denivelari se aude o bataie puternica in spate. credeam ca este vina telescoapelor si le-am schimbat. am optat pt telescoapele pe gas, sacs ceva de genul asta dar problema nu a disparut. a mai ramas bara de torsiune. se poate regla cumva sau ar trebui sa o schimb. m-am uitat putin sub masina sa vad unde bate, ma asteptam sa gasesc niste tampoane de cauciuc dar nimic. sa cam indoit tabla cat a batut..... a mai avut cineva problema asta? cum se poate rezolva?
La mine sunt 2 tampoane, dar oricum nu cred ca ar trebui sa atinga. Si la mine uneori cand este foarte incarcata mai atinge.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Ciudat, mie nu imi atinge, desi nu mai am spatiu mai deloc, nici cand e goala. Cand e incarcata cu 200kg, roata intra cam 2cm sub tabla.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Salut. am urmarit ce s-a scris .si eu am oarecum aceiasi problema (bine la mine nu este asa grav) dar, am observat ca se lasa masina (dar cu soacra si cumnata una are 100 si cumnata 90 plus bagaje). Dar la service a spus ca este normal
cica este mai slaba de spate .la tine lipseste tamponul pe care ar trebui sa se sprijine masina, cind este incarcata s-au cind dai in groapa .Eu mai cred ca dupa un anumit timp si daca mergi mai icarcat s-au pe drumuri proaste se slabesc barele de torsiune. parerea mea.

...
nu stiu daca este normal sau nu dar cred ca ar trebui sa fie un mod prin care sa se intareasca bara de torsiune. fiind o masina familiara cred ca cine a proiectato a luat in considerare si faptul ca o sa fie incarcata. nu cred ca daca pun 200 de kg in spate (cu pasageri cu tot) suspensia sa bata in tampoane. in tampoane ar trebui sa atinga doar cand este f incarcata peste limita trecuta in carte. parerea mea...
Da ai dreptate, dar din ce am vazut in poze tu nu mai ai tampoane,asa dar in loc sa stea masina incarcata aproape pe tampoane articulatia este "data peste cap"( ceva de genul ca atunci cind tragi de un ac de siguranta si la un moment dat observi ca s-a largit)
asa se intimpla si la masinile cu arcuri normale (spirala).dupa un anumit timp si carat arcurile slabesc, degeaba schimbi amortizoarele, nu rezolvi nimic. am incercat si eu am pus amortizoare foarte rigide si atunci cind masina era incarcata se comporta foarte naspa](*,) bine era alta marca de masina
asa se intimpla si la masinile cu arcuri normale (spirala).dupa un anumit timp si carat arcurile slabesc, degeaba schimbi amortizoarele, nu rezolvi nimic. am incercat si eu am pus amortizoare foarte rigide si atunci cind masina era incarcata se comporta foarte naspa](*,) bine era alta marca de masina
N-ai inteles bine: sunt 2 bare de torsiune pe puntea spate, una pentru roata din stanga si una pentru roata din dreapta. Si mai poate exista si o bara stabilizatoare, prin mijlocul puntii, nu stiu daca e cazul si la Picasso.
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
foarte corect am demontat la mine si pe fiecare roata este cite o bara de torsiune.si pe misloc este bara stabilizatoare .DAR nu prea este de schimbat in spatele blocului este destul de greu si foarte delicat.daca nu o faci bine masina sta strimba,poate topai,pot bate amortizoarela in cap si nu in ultimul rind poate face rulmentii praf(cei din punte)si tampoanele cred ca se gasesc in magazin.Khan poate ne ajuti ??
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11813
Cel mai nou membru JackPep