Pagina 1 din 1
Despre cauciucuri de iarnĂŁ pentru XSARA II
Scris: Lun 08-Noi-2010 19:24
de motrocel
Ce dezavantaje ar fi dacĂŁ punem la XSARA II, care ĂŽn mod normal are 195 /55 /15, niÂşte 185 /65 /15, sau 195 /65 /15?
Rupem plasticĂŁraia din jurul lor cu zĂŁpadĂŁ? A ĂŽncercat cineva?
Despre cauciucuri de iarnĂŁ pentru XSARA II
Scris: Lun 08-Noi-2010 20:08
de toro
Sa mai scris despre acest subiect ! NU se pot monta anvelope decat cele scrise in talon si adica 195(185) /55/15-atat si nimic altceva. Poti decupa ce vrei,dar o sa-ti atinga mai peste tot, cat in fata atat si in spate.
Scris: Lun 08-Noi-2010 22:09
de clarky
Am avut eu puse pe Xsara anvelope de iarna 185/65 DAR PE 14! Nici o problema nu am avut!
Scris: Mar 09-Noi-2010 19:04
de Cezcarino
Eu am 195/60/15 pentru a 3a iarnĂŁ acum și nu am ĂŽntâmpinat probleme deosebite, rupturi, etc
Despre cauciucuri de iarnĂŁ pentru XSARA II
Scris: Mar 09-Noi-2010 20:40
de toro
Diferenta intre 14" si 15" e totusi semificativa colega clarky ! iar @Cezcarino tu mergi probabil cu masina goala fara pasagerii si portbagajul la fel. In mod normal la 195/60/15 cu aparatoarele de noroi montate... i-ti freaca atat in fata cat si spate.
Scris: Lun 13-Iun-2011 11:47
de xsarastra
Din cate am calculat/masurat eu, ar merge si 185/60 R15. Putin mai ieftine si mai des intalnite.
Despre cauciucuri de iarnĂŁ pentru XSARA II
Scris: Lun 13-Iun-2011 13:20
de toro
@xsarastra... dupa calculele tale merg cele pe 185/60/15. Dar de ce nu montati anvelopele trecute in talon ? 195/55/15. La Xsara 2 in talon ai o singura masura acceptata si la o verificare inopinanta a pol. +RAR risti sa ti se ridice talonul masini.
Scris: Lun 13-Iun-2011 14:22
de abarth_mcm
In noile taloane nu mai sunt trecute dimensiunile anvelopelor...si astfel scapi la un control normal al politiei.
De rar nu ai cum sa scapi cred.
Scris: Lun 13-Iun-2011 15:28
de xsarastra
Un motiv tehnic pentru care nu ar putea fi utilizate 185/60 R15 nu am gasit. Da, stiu prea-bine ca, daca intalnesc niste autoritati competente si puse pe dat amenzi, se lasa cu bani dati. Eu cand mi-am facut calculele ma interesau anvelopele de iarna iar preturile pentru 195/55 R15 sunt cam prohibitive + ca nu prea ai de unde alege. 185/60 R15, in schimb, au o gramada de masini noi de clasa mica.
La fel de drept este ca in talon nu am trecuta nicio dimensiune astfel incat cred ca as putea trece drept nestiutor, vorba aia: "asa am cumparat-o". Cum de altfel s-a si intamplat, am cumparat-o cu roti de iarna cu tot, 195/60 R15, da' le-am vandut ca mi-era frica sa nu-mi frece in interior. Stiu, si mie mi-ar place sa fie totul cum scrie la carte, dar eu fac cu masina asta 5000 km/an, adica 2000 iarna si 3000 vara. Merita sa dau in plus cateva milioane pe anvelopele precizate de constructor sau e ok si cu unele 99% potrivite? Ca daca aveam un citroen cu C in fata poate mai ziceam si eu, da'... asta e cu X...
Zic si eu...
Despre cauciucuri de iarnĂŁ pentru XSARA II
Scris: Lun 13-Iun-2011 15:45
de toro
Este stiut ca in noile taloane nu este trecuta dimensiunea de echipare. DAR ! ai in cartea masini trecut si foarte simplu cei de la RAR pot afla asta. In dotarea masinilor de verificarii teren RAR , sunt calculatoare care dupa seria (numar)talon i-ti spun totul . Anvelope de iarna 195/55/15 Tigar la pret 200ron/buc. Dar inca nu a venit vara ca lumea , apoi pana in Noiembrie mai e ....
Scris: Lun 13-Iun-2011 22:02
de dreams
cel mai bine mai faci o investitie. iarna genti cu cauciucuri de iarna si vara cu cauciucuri de vara. daca ar fi dimensiunile recomandate ar fi perfect
o singura iarna am avut pe fata 195/60/15 de proba - au frecat in plastic - le-am scimbat cu 185/60/15 care am reusit sa le "sparg" in gropi si iarna trecuta am luat 4 roti cu cauciucuri de iarna pe 14 si nu mai am probleme cateva ierni. pana nu prind un control de la RAR. in talon am trecute dimensiuile ...
Scris: Mar 09-Aug-2011 12:37
de berzecus2003
ptr jentile pe 14 ,mai conteaza ET-ul?,as vrea sa iau sh niste jenti pe 14 ptr cauciucuri de iarna....,stiu ca ptr jentile pe 15 ET-ul trebuie sa fie 18,respect