Roata de iarna nu mai incape pe spate ?!?!
Moderator: Echipa Tehnica
Roata de iarna nu mai incape pe spate ?!?!
Salut,
Dupa schimbul cu anvelopele de iarna (jenti + Riken 185/65 R14 ) m-am trezit cu roata spate dreapta frecand contraaripa
http://www.postimage.org/image.php?v=Pq1PThZA
Masina are 6 ani, cauciucurile la fel, 133 000 km, fara interventii la rulmenti sau punte spate;
Se aude un pic de scirtit atunci cind lucreaza bratul(sa zic ca e rulmentul de punte) dar nu stiu daca scartiitul nu e de la cauciuc.
Locul dintre partea interioara a cauciucului si caroserie(sau contraaripa) e f mic acum:
http://www.postimage.org/image.php?v=gxPIzm9
Se vede pe cauciuc cum acesta freaca:
http://www.postimage.org/image.php?v=gxPMQKA
Intai pun roata de rezerva si daca la fel face atunci am cam incurcat-o...
Poate aveti habar de ce se intampla asta pt care va multumesc ,
Acum, banuiesc ca rulmentul de punte e cel de la capatul bratului catre punte ?!?
http://www.postimage.org/image.php?v=gxPJBcS
Bafta
G
Dupa schimbul cu anvelopele de iarna (jenti + Riken 185/65 R14 ) m-am trezit cu roata spate dreapta frecand contraaripa
http://www.postimage.org/image.php?v=Pq1PThZA
Masina are 6 ani, cauciucurile la fel, 133 000 km, fara interventii la rulmenti sau punte spate;
Se aude un pic de scirtit atunci cind lucreaza bratul(sa zic ca e rulmentul de punte) dar nu stiu daca scartiitul nu e de la cauciuc.
Locul dintre partea interioara a cauciucului si caroserie(sau contraaripa) e f mic acum:
http://www.postimage.org/image.php?v=gxPIzm9
Se vede pe cauciuc cum acesta freaca:
http://www.postimage.org/image.php?v=gxPMQKA
Intai pun roata de rezerva si daca la fel face atunci am cam incurcat-o...
Poate aveti habar de ce se intampla asta pt care va multumesc ,
Acum, banuiesc ca rulmentul de punte e cel de la capatul bratului catre punte ?!?
http://www.postimage.org/image.php?v=gxPJBcS
Bafta
G
din pacate nu e asa de simplu ca la BX, daca deja freaca cauciucul trebuie schimbati rulmentii si bucsile acelea care vin pe brat si pe care culiseaza direct rulmentii, pe semne ca sint distruse si alea.
cam asa arata bratul cu tot cu bucsa

si asta e kitul de reparatie care include rulmenti, simeringuri, etc

din pacate nu e o operatie care sa se poata face in spatele blocului
incearca la Ciocarlan, 0744634200, pe Cutitul de argint
cam asa arata bratul cu tot cu bucsa

si asta e kitul de reparatie care include rulmenti, simeringuri, etc

din pacate nu e o operatie care sa se poata face in spatele blocului
incearca la Ciocarlan, 0744634200, pe Cutitul de argint
Multumesc, e complicata...
Bratul cu pricina:
http://www.postimage.org/image.php?v=Pq20e87S
Si de jos in sus:
http://www.postimage.org/image.php?v=aV1N5lni
Pana ajung la service, mi-am pus cauciuc de 165 latime... pe aceeasi janta
Problema comuna cu pejo 405/206/
Va updatez dupa reparatie...
G.
Bratul cu pricina:
http://www.postimage.org/image.php?v=Pq20e87S
Si de jos in sus:
http://www.postimage.org/image.php?v=aV1N5lni
Pana ajung la service, mi-am pus cauciuc de 165 latime... pe aceeasi janta
Problema comuna cu pejo 405/206/
Va updatez dupa reparatie...
G.
din pacate chestia cu gresoarele tine la BX, CX... aici problema e ca bucsa aia mare nu e tratata sa tina ca o camasa de rulment ca ar plesni de la efort. e un compromis cumva care rezulta in defectiuni de genul asta periodic, sau mai exact la intervale de cite ~ 100.000 km. daca am sta in Germania intervalul ar fi mai mare, stiti voi de ce 

- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
se gaureste bratul spate de preferat pe mijlocul sectiunii prin care trece axul in asa fel incit sa nu atinga altceva de prin-prejur in rotatie, se fileteaza si se pune gresor. e de preferat sa se faca asta cu bratul demontat din ratiuni evidente. in plus, e recomandat sa o faci dupa ce schimbi un kit de rulmenti imnpreuna cu protectia de plastic ca sa retina vaselina sa intre pe gaura din lungul bratului. daca il ai in mina vei intelege ce zic. si spuneam ca la BX si CX tine pentru ca acolo gresezi un rulment adevarat, calculat pentru asta, nu o piesa care din start e tratata mai slab decit o camasa de rulment
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru florinmarchidanu