Pagina 1 din 3
Roata de iarna nu mai incape pe spate ?!?!
Scris: Lun 24-Noi-2008 21:55
de grigoret
Salut,
Dupa schimbul cu anvelopele de iarna (jenti + Riken 185/65 R14 ) m-am trezit cu roata spate dreapta frecand contraaripa
http://www.postimage.org/image.php?v=Pq1PThZAMasina are 6 ani, cauciucurile la fel, 133 000 km, fara interventii la rulmenti sau punte spate;
Se aude un pic de scirtit atunci cind lucreaza bratul(sa zic ca e rulmentul de punte) dar nu stiu daca scartiitul nu e de la cauciuc.
Locul dintre partea interioara a cauciucului si caroserie(sau contraaripa) e f mic acum:
http://www.postimage.org/image.php?v=gxPIzm9 Se vede pe cauciuc cum acesta freaca:
http://www.postimage.org/image.php?v=gxPMQKAIntai pun roata de rezerva si daca la fel face atunci am cam incurcat-o...
Poate aveti habar de ce se intampla asta pt care va multumesc ,
Acum, banuiesc ca rulmentul de punte e cel de la capatul bratului catre punte ?!?
http://www.postimage.org/image.php?v=gxPJBcSBafta
G
Scris: Mar 25-Noi-2008 17:45
de razzwan
sta roata asa | - \ ?
Scris: Mie 26-Noi-2008 15:12
de cbx
razzwan scrie:sta roata asa | - \ ?
daca este / - ce se intampla ?
Scris: Mie 26-Noi-2008 18:12
de mariuss
In prima poza se vad clar urmele cauciucului care a frecat in pasajul rotii.Din pacate va trebui sa schimbi rulmentii si probabil sa rectifici bratele.
Scris: Mie 26-Noi-2008 22:49
de khan
din pacate nu e asa de simplu ca la BX, daca deja freaca cauciucul trebuie schimbati rulmentii si bucsile acelea care vin pe brat si pe care culiseaza direct rulmentii, pe semne ca sint distruse si alea.
cam asa arata bratul cu tot cu bucsa

si asta e kitul de reparatie care include rulmenti, simeringuri, etc

din pacate nu e o operatie care sa se poata face in spatele blocului
incearca la Ciocarlan, 0744634200, pe Cutitul de argint
Scris: Joi 27-Noi-2008 00:53
de bogdan78
Super tare. Vreau si eu programul ala.
Scris: Joi 27-Noi-2008 01:28
de bezz
nu poate sa-si puna distantiere

? cred ca asta i-ar monta astia la ATS

... decat sa efectueze atatea operatiuni.
Scris: Joi 27-Noi-2008 08:09
de grigoret
Multumesc, e complicata...
Bratul cu pricina:
http://www.postimage.org/image.php?v=Pq20e87SSi de jos in sus:
http://www.postimage.org/image.php?v=aV1N5lniPana ajung la service, mi-am pus cauciuc de 165 latime... pe aceeasi janta
Problema comuna cu pejo 405/206/
Va updatez dupa reparatie...
G.
Scris: Joi 27-Noi-2008 13:38
de mariuss
Indicat ar fi sa montezi si doua gresoare.In felul acesta scapi pt totdeauna de astfel de probleme.
Scris: Vin 28-Noi-2008 08:02
de grigoret
Si unde gasesc aceste gresoare? Inteleg ca sunt niste stutzuri de pus in punte..
Scris: Vin 28-Noi-2008 23:56
de mariuss
Scris: Dum 30-Noi-2008 19:15
de khan
din pacate chestia cu gresoarele tine la BX, CX... aici problema e ca bucsa aia mare nu e tratata sa tina ca o camasa de rulment ca ar plesni de la efort. e un compromis cumva care rezulta in defectiuni de genul asta periodic, sau mai exact la intervale de cite ~ 100.000 km. daca am sta in Germania intervalul ar fi mai mare, stiti voi de ce

Scris: Dum 30-Noi-2008 20:03
de abarth_mcm
si cum pui acele gresoare la bx?poti fii mai explicit?merci
Scris: Dum 30-Noi-2008 20:10
de khan
se gaureste bratul spate de preferat pe mijlocul sectiunii prin care trece axul in asa fel incit sa nu atinga altceva de prin-prejur in rotatie, se fileteaza si se pune gresor. e de preferat sa se faca asta cu bratul demontat din ratiuni evidente. in plus, e recomandat sa o faci dupa ce schimbi un kit de rulmenti imnpreuna cu protectia de plastic ca sa retina vaselina sa intre pe gaura din lungul bratului. daca il ai in mina vei intelege ce zic. si spuneam ca la BX si CX tine pentru ca acolo gresezi un rulment adevarat, calculat pentru asta, nu o piesa care din start e tratata mai slab decit o camasa de rulment
Scris: Lun 01-Dec-2008 00:22
de mariuss
Khan,ai idee cat costa setul de rulmenti si ce mai e pe acolo?