salutare tuturor!
de curand sunt posesor xsara 2 2004 si azi dimineata m am trezit cu martorul in forma de motor aprins si bineinteles si cu antipolution fault.
ce pot sa fac sa rezolv aceasta problema fara sa ma ajung la tester. si daca ma poate ajuta cineva si cu lista sigurantelor...sa stiu care este pentru ce este...
multumesc anticipat
antipolution fault
Moderator: Echipa Tehnica
antipolution fault
cosmin
am fost la tester cu ea si sa fiu sincer nu am aflat nimic...nu am vazut asa mare secretomanie. mi-au facut martorul sa dispara si mi-au zis ca nu are nimic... i-am intrebat cu ce soft au facut scanarea, adica mai precis i-am intrebat de lexia 3 si da... cu acel soft au scanat... mi-au mai zis ca alarma antipollution falut ar fi putut sa dispara asa din senin precum a aparut... ca e mai mult un log care a fost activ pentru putin timp si ca dupa iesirea din starea de alarma el sa ramana vizibil asteptand un acknowledge...
deci nu a fost nimic serios spre bucuria mea si mai mult ma bucur ca cei de la service din galati desi nu m-au lamurit, nu mi-au cerut niciun ban... probabil pt ca abia o scosesem din service...
ar fi pacat sa incep sa bag bani in ea dupa acum...nu are decat 47000 km
oricum multumesc de ajutor
numai bine tuturor
deci nu a fost nimic serios spre bucuria mea si mai mult ma bucur ca cei de la service din galati desi nu m-au lamurit, nu mi-au cerut niciun ban... probabil pt ca abia o scosesem din service...
ar fi pacat sa incep sa bag bani in ea dupa acum...nu are decat 47000 km
oricum multumesc de ajutor
numai bine tuturor
cosmin
nu-i obligatoriu sa fie sonda, avertizarea antipolution fault apare cand ai o anomalie pe partea de injectie/evacuare, deci de pe la debimetru pana la sonda si catalizator pot sa mai fie, eu am avut aceasta eroare si nu puteam tura motorul peste 3000, trebuia sa opresc, scoteam mufa de la debimetru pt apx 30sec, puneam inapoi iar pe urma puteam tura dar tot imi ramanea mesajul. acum am ceva probleme cu regulatorul de la pompa de inalta persiune, l-am schimbat dar tot nu pot trece peste 3mii, am auzit ca ar putea fii de la turbo,ca nu primeste presiunea necesara si ce-i drept in furtunul de la intercooler nu e presiune mare, deci.. pot fi multe la acel mesaj.
salutare; de ceva vreme imi apare si mie antipollution fault si imobolizator fault;am facut o diagnoza unde apare problema la regulatorul de presiune din pompa,dar la citroen nu il au separat,il pot gasi in alta parte?
cu imobilizatorul alta problema,imi apare cand si cand,blocand motorul,iar dupa cateva minute porneste cu martorul aprins;la service au schimbat 2 relee din bsi ,iar a 2-a zi a blocat din nou motorul;am debransat bateria fara succes;azi nu am mai avut probleme,dar maiine ma duc in service pentru diagnoza.
ma puteti ajuta cu sfaturi?
cu imobilizatorul alta problema,imi apare cand si cand,blocand motorul,iar dupa cateva minute porneste cu martorul aprins;la service au schimbat 2 relee din bsi ,iar a 2-a zi a blocat din nou motorul;am debransat bateria fara succes;azi nu am mai avut probleme,dar maiine ma duc in service pentru diagnoza.
ma puteti ajuta cu sfaturi?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO