iluminare becuri clima

Bord, becuri, ECU, computere de bord, cabluri, contacte, etc.

Moderator: Echipa Tehnica

george73315
simpatizant
Mesaje: 27
Membru din: Vin 11-Ian-2013 15:26
Localitate: GALATI

Mesajde george73315 » Lun 25-Feb-2013 00:04

Wow, ce lume amabila pe acest forum :) Se aseamana cu producatorii masinilor , politicosi si distanti :)) Am o luna jumate de la primul post, cateva zeci de vizualizari, dar nu s–a deranjat nimeni sa imi scrie macar ce se intampla cu farurile.sau stergatoarele cand scoti cheia din contact. Acum sunt sigur ca va sari vreun destept sa imi spuna ca daca nu-mi place sa nu mai dau pe aici si sincer...nu ar fi o paguba prea mare caci nu vad feedback sau alte sentimente de solidaritate. Mai luati exemplu de la alte forumuri unde lumea chiar.se ajuta.intre ei, sau macar incearca ;)

Avatar utilizator
hippo
pasionat
Mesaje: 669
Membru din: Joi 06-Noi-2008 07:31
Localitate: Timisoara

Mesajde hippo » Lun 25-Feb-2013 09:44

Salut @george73315!

Cred ca nu este vorba despre neimplicare si de lipsa dorintei de a ajuta un coleg... Opinia mea este ca, probabil, nu sunt multi posesori de de automobile identice cu al tau si/sau nu au avut de a face cu aceasta problema.

Cautand pe net, am mai gasit:
http://www.citroenpicasso.org.uk/
http://www.citroenpicasso.org.uk/picass ... -questions

http://www.forum-auto.com/marques/citro ... icasso.htm
(in acest ultim link ai vreo 60 de pagini)

In privinta liniilor de pe luneta, asa cum ai spus tu, problema o poti remedia cu solutia dedicata. Pe un alt forum, spuneau ca se gaseste in magazinele pt piese auto si mai este denumita "puta din sticluta" (vorbesc serios).
Tu te-ai gandit ca daca amesteci grafit si pilitura de fier (bune conducatoare de electricitate) cu superglue, vei rezolva problema. Aparent asa este, doar ca superglue-ul se comporta ca un izolator, pt grafit si fier (face o pelicula peste acestea (parere personala).
Toti ziceau ca asta nu se poate face; si a venit unul care habar n-avea ce zic toti, si a facut-o... ;)

george73315
simpatizant
Mesaje: 27
Membru din: Vin 11-Ian-2013 15:26
Localitate: GALATI

Mesajde george73315 » Lun 25-Feb-2013 11:06

Multumesc hippo. Chiar daca nu am aflat ce doream ( vezi contactul si luminile sau stergatoarele) macar am primit un raspuns :) Varianta cu superglue si carbune de creion am citit-o pe un forum si am incercat sa o aplic,dar ... la mine nu a functionat. Cat despre "engine fault" dupa ce am fost la service si mi-au zis ca e EGR ul de vina si am dat 375 ron plus 100 manopera si l-am schimbat, in doua zile si 200km imi apare iar acelasi mesaj si ei imi spun ca trebuie sa mai platesc odata diagnoza 70 ron...mi s-a parut incorect si nu m-am mai dus. Poi eu vin cu un defect si in doua zile ma intorc cu aceleasi simptome si ei ma pun iar la plata? Asa ca m-au pierdut de client. Voi cauta alt service si gata. Iar despre sugestia ta ca nici un posesor de Picasso nu a citit despre nedumerirea mea referitoare la ce se intampla cand scot cheia si am stergatoarele pornite si apoi pornesc iar...ma indoiesc :)
Numai bine va doresc si drumuri lungi fara incidente.
PS - Imi cer scuze daca am jignit pe cineva, nu asta era intentia.

Avatar utilizator
hippo
pasionat
Mesaje: 669
Membru din: Joi 06-Noi-2008 07:31
Localitate: Timisoara

Mesajde hippo » Lun 25-Feb-2013 11:45

Hei, stai linistit!

In privinta EGR-ului... ai incercat sa schimbi marca carburantului? Din cate am auzit si eu, uneori, calitatea (proasta) a carburantului poate da un astfel de eroare.

Eu zic sa "sapi" in ultimul link pentru ca sunt sigur ca vei gasi multe chestii utile.

Un inceput de saptamana cat mai placut!
Toti ziceau ca asta nu se poate face; si a venit unul care habar n-avea ce zic toti, si a facut-o... ;)

george73315
simpatizant
Mesaje: 27
Membru din: Vin 11-Ian-2013 15:26
Localitate: GALATI

Mesajde george73315 » Lun 25-Feb-2013 18:02

Cu egr-ul cred ca nu e de la motorina. Am citit pe forumuri despre aparitii ale erorii care s-au stins de la sine, insa in cazul meu nu a fost asa. Am sters eroarea aparuta la o saptamana de la cumpararea masinii si apoi iar a aparut dupa 2-300 km. Am schimbat egr-ul si iar a aparut dupa 2-300 km deci e altceva. Am incercat si varianta cu mers turat vreo 20km pe autostrada, oprit si pornit din nou, dar fara rezultat. In ce am sapat pe forumurile straine am gasit ca unii nu au dat de cap nici macar la reprezentanta si totusi masina lor continua sa functioneze la fel dupa un an sau ceva de genul, asa ca nu imi fac mari griji. Asta nu inseamna ca nu o sa merg la urmatorul salariu la service pentru o noua incercare :)
Ce am gasit pe la ei legat de acest engine fault a r fi: Senzor axa cu came, debitmetru (insa motorul merge normal), regulator presiune, pompa de motorina, bujii ( dar le-am verificat si schimbat pe cele doua defecte).

Avatar utilizator
Rica
Moderator - Bazar
Mesaje: 2369
Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
Localitate: Birmingham
Masina: Peugeot 407 SW
Contact:

Mesajde Rica » Lun 25-Feb-2013 19:35

@george73315 scimba combustibilul si ai sa vezi ca se va stinge daca nu ai alte probleme
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!

george73315
simpatizant
Mesaje: 27
Membru din: Vin 11-Ian-2013 15:26
Localitate: GALATI

Mesajde george73315 » Lun 25-Feb-2013 20:24

Am incercat cu Petrom si s a aprins. Acum, de 1000 km Rompetrol si tot aprins e. Ce diesel sĂŁ folosesc, aditivat, sau ce firma? Multumesc

Avatar utilizator
Rica
Moderator - Bazar
Mesaje: 2369
Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
Localitate: Birmingham
Masina: Peugeot 407 SW
Contact:

Mesajde Rica » Lun 25-Feb-2013 20:25

incearca aditivat sa curete si instalatia
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...

Ce ciudat!

george73315
simpatizant
Mesaje: 27
Membru din: Vin 11-Ian-2013 15:26
Localitate: GALATI

engine fault vacuum lipsa

Mesajde george73315 » Vin 08-Mar-2013 00:19

Buna seara. Revin cu intrebari, poate.stie cineva si ma indruma. Am gasit pe cineva care mi-a citit codurile si am gasit P0400 si P0402 adica prea mult gaz recirculat. Intrucat am schimbat egr ul am scos furtunasul care intra in el si....nicio diferenta. Cu motorul pornit la relanti sau turat, nu am simtit vacuum. Stiti va rog cine creeaza acel vacuum, am vazut ca sunt doua relee unul langa altul (mai bine zis unul sub altul) Acestea ar putea fi problema? Cum imi dau seama care din ele nu merge si cat ar costa? Si cum se cheama exact in romana? Pompa de vacuum, senzor DPFE, solenoid? (denumiri de pe forumuri gasite). Va multumesc si va doresc numai bine.
P. S. masina merge normal, cred. Asa am luat-o, nu stiu ce fel merg alte picasso :)
Imi place Picassoul meu :) mai mult decat Octavia 2 ce am avut–o, desi nu se compara cum trage si cum sta pe curbe :)


Înapoi la “Electrica - Xsara”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11812
    Cel mai nou membru JewellEMats