ENGINE FAULT
Moderator: Echipa Tehnica
am o problema cu masina
Am un citroen xara picasso .Nu sh ce sa mai fac. La bord mi se aprinde un bec galben si nu sh de la ce ii. Am fost si la reprezentanta si m-or pus sa schimb niste senzori da tot nu il poate stinge. Va rog dati-mi un raspuns. Va multumesc.
ENGINE FAULT
Salut. Am un citroen xara picasso din 2004 .Imi tot apare beculetul din partea dreapta galben si imi scrie engine fault pe ecran . Am fost pe la reprezentanta si nu poate sa il stinga. Am schimbat niste senzori de la fulia de la distributie ca aia le arata lor si alti senzori da tot nu il poate stinge. Nu sh ce sa ii mai fac. Masina ii superba da ma sperie becul si avertizarea aia. Va rog sa ma ajutati. Va multumesc.
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
Poate te ajute ceva de aici:
http://www.citroenpicasso.org.uk/picass ... opic=14718
http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/ ... tm?t=61644
http://www.diynot.com/forums/viewtopic.php?t=184951
http://www.howtomendit.com/answers.php?id=180956
http://www.citroenpicasso.org.uk/picass ... opic=14718
http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/ ... tm?t=61644
http://www.diynot.com/forums/viewtopic.php?t=184951
http://www.howtomendit.com/answers.php?id=180956
Toti ziceau ca asta nu se poate face; si a venit unul care habar n-avea ce zic toti, si a facut-o... ;)
mergi in alta parte unde au un tester de motor si noteaza pe ceva codul de eroare. pune-l aici si ii dam de cap, altfel nu are cum sa stie nimeni ce are, sint 10000 de cauze
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
- de-abia inscris
- Mesaje: 1
- Membru din: Sâm 08-Oct-2011 11:20
- Localitate: focsani
Engine fault
Am observat ca nu a mai scris nimeni de ceva vreme, insa sper ca intre timp sa se fi acumulat experienta...
Mergeam spre casa si la vreo 80km de casa mi s-a aprins o eroare de fuel filter, nu am apucat sa o vad bine ca s-a si stins.
dupa 40 de km mi s-a aprins engine fault si mi-a murit mottorul. Am incercat sa-l pornesc si doar dupa ce am dat la pompa de amorsare a
pornit cu greu. La intrare in oras a murit iar si am lasat-o acolo. Initial am zis ca o fi infundat filtru sau ceva, insa pare ca la accelerare apare
si un tacanit, dar doar la accelerare, in decelerare si frana de motor nu se mai aude.
Idei? mentionez ca era 2 dimineata. O sa merg la un tester, sper sa porneasca sa ajung pana acolo
Mergeam spre casa si la vreo 80km de casa mi s-a aprins o eroare de fuel filter, nu am apucat sa o vad bine ca s-a si stins.
dupa 40 de km mi s-a aprins engine fault si mi-a murit mottorul. Am incercat sa-l pornesc si doar dupa ce am dat la pompa de amorsare a
pornit cu greu. La intrare in oras a murit iar si am lasat-o acolo. Initial am zis ca o fi infundat filtru sau ceva, insa pare ca la accelerare apare
si un tacanit, dar doar la accelerare, in decelerare si frana de motor nu se mai aude.
Idei? mentionez ca era 2 dimineata. O sa merg la un tester, sper sa porneasca sa ajung pana acolo

-
- pasionat
- Mesaje: 371
- Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
- Localitate: Focsani
Am revenit cu vesti grozave. Am fo la service si sunt fericitul posesor a 2 injectoare busite, intradevar tacanitul era de la injector si era si injectorul 1. Acum mai am o intrebaredupa ce le monteaza pe cele bune trebuie rescrise in ecu? Ca am vazut ca au ceva bobina care se poate pune la cele bune de pe cele vechi. Sau ma insel?
-
- pasionat
- Mesaje: 371
- Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
- Localitate: Focsani
Procedura este simpla, scoate injectorul defect, verifica scaunul, schimba saiba de foc(sa o decaleasca inainte), pune injectorul nou, amorseaza instalatia din pompita si dai la automat, nu este nevoie sa faci mod in ecu motor pt injectoarele BOSCH (posibil din prima sa nu porneasca, pentru ca are aer in instalatia pe tur)
Recomand sa purjeze alimentarea cu motorina de la motor (pompa si rampa), tare mie frica ca ai bagat motorina de ''galeata" care a produs un ''pumn de span'' din pompa catre injectoare... NU monta injectorul nou pana nu face si aceasta operatie extrem de esentiala!
Recomand sa purjeze alimentarea cu motorina de la motor (pompa si rampa), tare mie frica ca ai bagat motorina de ''galeata" care a produs un ''pumn de span'' din pompa catre injectoare... NU monta injectorul nou pana nu face si aceasta operatie extrem de esentiala!
Vreau sa multumesc userului Calorifer4 pentru sfaturile bune pe care mi lea dat. Sunt de folos iar data viitoare o sa ma risc sa schimb eu injectoarele. Acum am apelat la un service. Care din pacate nu sau obosit sa faca si altceva in afara de a inlocui injectoarele. Referitor la motorina, intradevar am bagat 20 l de la un prieten dar el foloseste de vreo 2 ani din aceeasi sursa si nu a avut probleme.
Din pacate probleme nu sau terminat. Dupa vreo 25 km a inceput sa imi taie acceleratia sau sa ma puna in bot, ca si cum sar taia alimentarea, ca un sut asa se simte. Am mai bagat acum ceva motorina evo diesel de la mol, sper sa dispara simptomele astea. A mai patit cineva asa?
Din pacate probleme nu sau terminat. Dupa vreo 25 km a inceput sa imi taie acceleratia sau sa ma puna in bot, ca si cum sar taia alimentarea, ca un sut asa se simte. Am mai bagat acum ceva motorina evo diesel de la mol, sper sa dispara simptomele astea. A mai patit cineva asa?
-
- pasionat
- Mesaje: 371
- Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
- Localitate: Focsani
Acum problema sa fie din pompa
nu ridica presiunea in rampa corect, ori nu face presiune, alimentarea este gatuita de regulatorul de presiune montat pe pompa (prezinta span pe gulerul interior sau mazga neagra de la motorina ''din aia buna stiu'eu")
Rugaminte, daca desteptu' care a montat injectoarele nu a purjat instalatia dute te rog la el sa faca si aceasta operatie, posibil contracost
(sa desfaca regulatorul din pompa primadata, dupa care cel de pe rampa) totodata sa verifice si nivelul de span din pompa(daca are mult e pa)...posibil sa cedeze cand ti-e lumea mai draga nenorocind inca o data injectoarele.
Mesajul in bord trebuie sa fie ENGINE FAULT cand face sutul in mers, eroarea resetandu-se singura la 12h daca problema este remediata.
Verifica te rog si furtunasele de motorina sa fie montate/clipsate corect eventual daca filtrul de motorina este vechi schimba-l!


Rugaminte, daca desteptu' care a montat injectoarele nu a purjat instalatia dute te rog la el sa faca si aceasta operatie, posibil contracost

Mesajul in bord trebuie sa fie ENGINE FAULT cand face sutul in mers, eroarea resetandu-se singura la 12h daca problema este remediata.
Verifica te rog si furtunasele de motorina sa fie montate/clipsate corect eventual daca filtrul de motorina este vechi schimba-l!


Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru florinmarchidanu