ENGINE FAULT

Bord, becuri, ECU, computere de bord, cabluri, contacte, etc.

Moderator: Echipa Tehnica

neamtzu00
just curious
Mesaje: 11
Membru din: Sâm 18-Apr-2015 22:14
Localitate: baia mare

Mesajde neamtzu00 » Lun 29-Iun-2015 18:21

incepe sa semene a chat intre mine si CALORIFER4. in continuare vreau sa-i multumesc pentru sfaturi, am fost inapoi in service pentru diagnostica la injectoare, am sperat ca unul dintre cele cumparate sa nu fie ok, insa presiune este buna in toate, insa mi-a aparut eroare de EGR. EGR-ul se curata sau se schimba?

Si ca so dovedesc ca sunt intr-adevar norocos mi-a iesit furtunul care vine dinspre filtru de aer catre turbina si se pare ca imi baga ulei in turbina ](*,) ](*,) ](*,)
Asa ca trebuie sa iau in calcul si o reparatie la turbina. Ajung iar la mila userilor experimentati in ale mecanicii daca pot sa imi spuna de ce imi baga ulei si cum as putea sa opresc fenomenul. Furtunul acela vin din filtru de aer si are o tramificatie care intra in motor.

Cu mult inters asteapta raspunsurile voastre Costica Norocosu'

calorifer4
pasionat
Mesaje: 371
Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
Localitate: Focsani

Mesajde calorifer4 » Lun 29-Iun-2015 20:26

Cf poza supapa EGR este atasata pe bloc, sa ai grija cand scoti colierul de la recirculare (tubul ala lung) mai mult ca sigur vei avea nevoie de un cleste tip gheara special pt. rahaturile alea de coliere, dar nu imposibil cu orice alt cleste mic si subtirel, uf , dupa ce l-ai demontat verifici axul cu banut sa nu fie rupt (nu sau intamplat cazuri sau nu cunosc) sigur va fii plin de funingine la interior unde trebuie sa culiseze axul, il cureti bine cu spray de curatat frane/carburator...montezi supapa la loc, practic motorasul supapei daca este ok poate fii verificat apoi pe tester sau vizual culisand(deschizand) axul automat dupa 1500 rpm, eroarea se stearge automat cand motorul are temperatura optima de functionare. (sunt mai multi senzori care verifica corectia accelerarii motorului din relantii si in turatie mai mari... nu are rost sa descriu povesti)
Imagine posibil pt modelul tau sa difere putin tubulatura de admisie egr, de principiu valva este identica la toate motoarele 1.6 hdi 110 cp fap sau nu

Turbina, hmm, este normal ca orice turbina sa prezinte un mic joc in axul ei si sa prezinte urme de umezeala a uleiului din lagarele ei!, daca atunci cand ai scos furtunul de admisie si a curs ulei ''dospit'' bine in intercooler treaba e naspa, cu cat intercolerul este mai infundat/imbacsit cu atat mai greu va merge motorul el avand nevoie de o cantitate bine stabilita de oxigen pentru un mers ''uns'', testerul poate interpreta in unele cazuri in relantii dand vina pe supapa EGR (aer rece in admisie cantitatea de oxigen ridicata, cald invers, geometria turbinei fiind in parametri)... in acest caz avand o turbina cu joc mare in ax risti sa ramai pe drumuri. (nu va mai pornii neam, fum alb cat cuprinde in spatele masinii sau se va bloca la o anumita turatie de obicei in depasiri cand o calci, reconditioneaz-o/schimb-o)
In multe cazuri filtru de aer(partea catre motor) iti spune starea de functionare a turbinei (murdar sau plin de ulei dinspre motor sigur vei schimba turbina/ curat cu o peticica pe colo de ulei nu te va doare capul)

neamtzu00
just curious
Mesaje: 11
Membru din: Sâm 18-Apr-2015 22:14
Localitate: baia mare

Mesajde neamtzu00 » Joi 09-Iul-2015 11:49

Scuze pentru intarziere masina e tot in service problema este restul de injectoare neschimbate
Adica mi-au picat si celelate doua. Nici o problema pana acum, problema apare cand au incercat sa le scoata.
Sunt blocate. Si nu au extractor. S-au oferit sa demonteze chiulasa sa mi-o puna in brate sa merg sa le scot,
insa nu ma prea incanta ideea sa desfaca motorul. Oare pot gasi un extractor sau un service in zona Baia Mare
care sa mi le scoata?

neamtzu00
just curious
Mesaje: 11
Membru din: Sâm 18-Apr-2015 22:14
Localitate: baia mare

Mesajde neamtzu00 » Mar 14-Iul-2015 21:33

am schimbat injectoarele —250 lei la autoland, nu vreau sa fac reclama dar sunt singurii care i-am gasit cu extractor de injectoare.
Bun am scos injectoarele insa dupa 6km nu s—a mai turat cum trebuia... Va tin la curent cu ce mai urmeaza;)
AAHHH si nusunt offtopic am in continuare engine fault aprins

neamtzu00
just curious
Mesaje: 11
Membru din: Sâm 18-Apr-2015 22:14
Localitate: baia mare

Mesajde neamtzu00 » Joi 16-Iul-2015 11:31

dragii, revin cu intrebari a caror raspunsuri pe care ni le veti da, sper sa ajute si pe altii.
In continuare Engine Fault, si foarte interesant e ca nu mi se turreaza, am crezut ca e turbina care stiu ca e insuficient lubrifiata, insa toata lumea spune ca daca pica turbina tre sa acoata fum masina, insa nu a scos...
In plus nivelul uleiului este ridicat la ultima verificare si nu are antigel in el...
Is foarte confuz.... O sa revin cu update


Înapoi la “Electrica - Xsara”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11805
    Cel mai nou membru florinmarchidanu