Pagina 1 din 1

Majorarea CP

Scris: Mie 25-Feb-2009 14:55
de Eugen13
Am o intrebare: Se pot mari Cp la citroen picasso? Ca la skoda, VW etc? am 90 CP oare o pot duce la 110 sau cat se poate? si unde se face asta? Sunt din constanta

CIP

Scris: Mie 25-Feb-2009 17:09
de iliescu sorin
Incearca cu Cristi ( electrician) 0726132368, la sevice-ul de la "Podul de la buteli ".

Scris: Mie 25-Feb-2009 17:12
de PEDROS69
se poate creste puterea prin tuning electronic, dar mie mi se pare foarte scump, ca sa te lamuresti vezi toate datele aic i www.obdtuning.ro/

Scris: Sâm 04-Apr-2009 20:57
de jupanu
A facut cineva chip/obd tunng la C3 de 1.4 HDI? Merge mai bine masina? Sunt ceva probleme cu motorul?

Scris: Dum 05-Apr-2009 07:16
de PEDROS69
Personal nu am facut un chip tuning dar am asistat la operatiune la un golf 4 variant, ce concluzii am tras: cei cativa cai in plus nu ii observi decat pe autostrada deoarece poti creste viteza maxima cu cativa Km/h in plus, in rest demarajul nu mi s-a parut mai dinamic, partea de consum nu ma pronunt, in fine sa nu te astepti ca tuningul electronic sa faca minuni. Cu toate asigurarile celor care fac aceasta operatiune ca motorul nu are de suferit,dupa o logica simpla ce tine de functionarea motorului diesel, acestuia ii poti creste turatia de functionare strict prin marirea cantitatii de combustibil injectate in cilindru in momentul compresiei adiabate a a aerului de admisie, din aceasta cauza cred ca se face o alta diagrama dupa care functioneaza injectoarele ducand la fortarea acestora, si a presiunii de supraalimentare prin fortarea de asemenea a turbinei, in timp aceste modificari ducand la uzura prematura a acestor elemente in principal si secundar a ambreiajului, planetarelor si a cutiei de viteze. Producatorul poate avea in gama la aceeasi capacitate cilindrica motoare cu puteri diferite, de aceea se poate face si acest chip tuning electronic, ce nu stiu baietii de la chip tuning este faptul ca la puteri diferite motoarele au accesorii dimensionate altfel. Sfatul meu e sa nu dai banii degeaba, poate pe moment sa obtii o crestere de putere dar pe termen lung motorul tau va avea de suferit.

Scris: Dum 05-Apr-2009 16:33
de khan
oricum, caii putere sint greu de marit, ei vor avea valoarea individuala de 0,746 kw indiferent de fusul orar sau coordonata geografica din univers. poti incerca sa maresti puterea insa, lucru care e posibil si probat deja de multi si care daca e folosit cu masura poate scadea consumul per total si creste reprizele in mare masura cit si viteza maxima si timpul in care se ajunge la ea

Scris: Dum 05-Apr-2009 18:58
de mbc
PEDROS69 scrie:Personal nu am facut un chip tuning dar am asistat la operatiune la un golf 4 variant, ce concluzii am tras: cei cativa cai in plus nu ii observi decat pe autostrada deoarece poti creste viteza maxima cu cativa Km/h in plus, in rest demarajul nu mi s-a parut mai dinamic, partea de consum nu ma pronunt, in fine sa nu te astepti ca tuningul electronic sa faca minuni. Cu toate asigurarile celor care fac aceasta operatiune ca motorul nu are de suferit,dupa o logica simpla ce tine de functionarea motorului diesel, acestuia ii poti creste turatia de functionare strict prin marirea cantitatii de combustibil injectate in cilindru in momentul compresiei adiabate a a aerului de admisie, din aceasta cauza cred ca se face o alta diagrama dupa care functioneaza injectoarele ducand la fortarea acestora, si a presiunii de supraalimentare prin fortarea de asemenea a turbinei, in timp aceste modificari ducand la uzura prematura a acestor elemente in principal si secundar a ambreiajului, planetarelor si a cutiei de viteze. Producatorul poate avea in gama la aceeasi capacitate cilindrica motoare cu puteri diferite, de aceea se poate face si acest chip tuning electronic, ce nu stiu baietii de la chip tuning este faptul ca la puteri diferite motoarele au accesorii dimensionate altfel. Sfatul meu e sa nu dai banii degeaba, poate pe moment sa obtii o crestere de putere dar pe termen lung motorul tau va avea de suferit.


1. Gresit, nu creste viteza maxima pe autostrada. De ce? Pentru ca daca motorul functioneaza ok (nu este cu probleme) limitarea pe autostrada o ai din cutia de viteze (ajungi la turatia maxima in treapta maxima) sau electronica. Daca vrei strict viteza mai mare, modifici cutia de viteze (raportul in ultima treapta) sau scoti limitatorul electronic, dupa caz.

2. Pentru cei cu motoare care nu sunt top de gama, cum ar c3 cu 1,4 hdi, i-as sfatui sa nu isi riste motorul cu remapari. Daca vrei putere, schimba motorul sau ia o alta masina cu un motor mai puternic. Cei care au motorizarea de top, sigur sunt multumiti :)

Scris: Dum 05-Apr-2009 18:59
de mbc
aa.. era sa uit: de cei 300 euro cat costa o remapare, mai bine iti iei bere... si imagineaza-ti cata bere iti iei de pe 300 de euro...

Mentiune: nu, nu beau bere.