Probleme Xsara 2.0 HDI 90 CP - rog ajutor
Scris: Mar 22-Dec-2009 21:13
Salutare,
Cu o saptamana sau doua in urma a inceput distractia : dupa un interval total aleatoriu mi se aprindea in bord semnul de bateria si se stingea la fel de repede cum a si aparut. Deoarece nu imi aparea nici un mesaj pe computer nu am bagat prea tare de seama, masina mergand normal in acest timp. Sambata cand am fost la cumparaturi pe bord s-au mai aprins pe langa becul de baterie si semnalele pentru abs si airbag fault (masina mergea normal). Am oprit motorul si la repornire au disparut alarmele asa ca am mers mai departe.
Din pacate ieri masina a clacat. In intersectie la Aviatorilor a murit motorul si a ramas complet fara baterie. I-am dat curent, pornea si dupa cateva minute se oprea. Binenteles bordul ca un brad de Craciun si un mare semnal pe afisajul computerului cu eroare la circuitrul de incarcare.
Acum sa ajungem si la subiect : banuiesc ca ar fi alternatorul de vina si aici ma puteti contrazice daca aveti motive sa credeti altceva.
Ma poate ajuta cineva cu o schema a componentelor alternatorului precum si a punctelor de prindere asupra masinii ? Astazi am incercat sa-l scot dar este pozitionat foarte prost si nu am avut loc sa vad exact unde se prinde.
Pentru a evita alte intrebari : am verificat tensiunea la borne cu masina pornita si nu trece de 12 volti.
Multumesc de ajutor!
Bogdan
Cu o saptamana sau doua in urma a inceput distractia : dupa un interval total aleatoriu mi se aprindea in bord semnul de bateria si se stingea la fel de repede cum a si aparut. Deoarece nu imi aparea nici un mesaj pe computer nu am bagat prea tare de seama, masina mergand normal in acest timp. Sambata cand am fost la cumparaturi pe bord s-au mai aprins pe langa becul de baterie si semnalele pentru abs si airbag fault (masina mergea normal). Am oprit motorul si la repornire au disparut alarmele asa ca am mers mai departe.
Din pacate ieri masina a clacat. In intersectie la Aviatorilor a murit motorul si a ramas complet fara baterie. I-am dat curent, pornea si dupa cateva minute se oprea. Binenteles bordul ca un brad de Craciun si un mare semnal pe afisajul computerului cu eroare la circuitrul de incarcare.
Acum sa ajungem si la subiect : banuiesc ca ar fi alternatorul de vina si aici ma puteti contrazice daca aveti motive sa credeti altceva.
Ma poate ajuta cineva cu o schema a componentelor alternatorului precum si a punctelor de prindere asupra masinii ? Astazi am incercat sa-l scot dar este pozitionat foarte prost si nu am avut loc sa vad exact unde se prinde.
Pentru a evita alte intrebari : am verificat tensiunea la borne cu masina pornita si nu trece de 12 volti.
Multumesc de ajutor!
Bogdan