Pagina 1 din 1

Problema incarcare baterie - alternator

Scris: Lun 08-Mar-2010 09:41
de albuster
Salutare,
Aceeasi masina, alta problema.
......si cum mergeam linistit, pe la APACA, se aprinde martorul de baterie, afara ningea, la stergatoare observ o oarecare greutate la stergere, aerul nu mai functiona, si opresc sa vedem ce se intampla. Di intamplare aveam un multimetru in masina, pun la baterie, si ce sa vezi? nu mai incarca. Ajung acasa in cele din urma, sun in stanga si in dreapta, intreb la service 1, service 2, service 3.... posibilitati: alternator defect, punte diode, carbuni, contact de pe alternator...
Ce s-o fi intamplat? Unde e pozitionat alternatorul? Cum il scot?
Am gasit un SH de pe un Peugeot 306 (motor 2.0 HDI - la fel ca al meu) - se merita 400 ron?

Multumesc, :(

Scris: Mar 09-Mar-2010 19:33
de zcscristi
Vezi in primul rand de cati amperi este al tau si dupa cumpara, pretul este bun dar nu sti cat te tine.Eu am avut aceeasi problema si de vina a fost puntea de diode care are si releu incorporat dupa cate tin eu minte.Iti recomand baietii de pe Eminescu daca poti sa ajungi cu masina acolo,se ocupa ei de tot.
BAFTA

Scris: Mar 09-Mar-2010 20:55
de dj01fad
daca alternatorul e la fel si este BUN, merita.

Scris: Mie 10-Mar-2010 08:24
de albuster
Multumesc, m-am programat la Ciocarlan, zic eu c-am facut o alegere bunicica, apoi ce-o fi defect - inlocuiesc. Cred ca e mai bine asa decat SH, m-ar ajunge mai putin si am garantia ca de exemplu carbunii ma vor tine mai mult.
Sper totusi sa fie doar firul de excitatie rupt :D

Salutare

Scris: Vin 12-Mar-2010 07:55
de albuster
Am rezolvat problema - o dioda arsa in punte (schimbat puntea de diode), rulmentii faceau un zgomot ciudat, schimbat rulmenti; pret 350 ron pentru repararea alternatorului, iar la Ciocarlan, 250 ron demontat - montat.

Deci avem valoarea de 600 ron, daca se ducea releu cu tot cu carbuni era 300 ron. Bine ca ala era bun