Pagina 1 din 2
am o problema cu masina
Scris: Lun 05-Iul-2010 20:49
de sumyyy
Am un citroen xara picasso .Nu sh ce sa mai fac. La bord mi se aprinde un bec galben si nu sh de la ce ii. Am fost si la reprezentanta si m-or pus sa schimb niste senzori da tot nu il poate stinge. Va rog dati-mi un raspuns. Va multumesc.
ENGINE FAULT
Scris: Lun 05-Iul-2010 21:24
de sumyyy
Salut. Am un citroen xara picasso din 2004 .Imi tot apare beculetul din partea dreapta galben si imi scrie engine fault pe ecran . Am fost pe la reprezentanta si nu poate sa il stinga. Am schimbat niste senzori de la fulia de la distributie ca aia le arata lor si alti senzori da tot nu il poate stinge. Nu sh ce sa ii mai fac. Masina ii superba da ma sperie becul si avertizarea aia. Va rog sa ma ajutati. Va multumesc.
Scris: Lun 05-Iul-2010 22:21
de sandor mihai
ce cod avea eroarea, nu stii?
Scris: Mar 06-Iul-2010 10:46
de sumyyy
Nu mai stiu
Scris: Mar 06-Iul-2010 13:41
de Gozmin
Scoate-l afarĂŁ (becul).

Scris: Mar 06-Iul-2010 15:23
de hippo
Scris: Mar 06-Iul-2010 20:53
de sumyyy
degeaba scot becul afara ca imi scrie "ENGINE FAULT" la bord...
Scris: Vin 09-Iul-2010 22:21
de khan
mergi in alta parte unde au un tester de motor si noteaza pe ceva codul de eroare. pune-l aici si ii dam de cap, altfel nu are cum sa stie nimeni ce are, sint 10000 de cauze
Scris: Dum 09-Oct-2011 09:13
de bogatu ionut
khan scrie:mergi in alta parte unde au un tester de motor si noteaza pe ceva codul de eroare. pune-l aici si ii dam de cap, altfel nu are cum sa stie nimeni ce are, sint 10000 de cauze
va rog daca ma puteti ajuta,lamuri cu un cod de eroare P0341 la xsara picasso 1.6i 70KW
Engine fault
Scris: Mar 23-Iun-2015 05:58
de neamtzu00
Am observat ca nu a mai scris nimeni de ceva vreme, insa sper ca intre timp sa se fi acumulat experienta...
Mergeam spre casa si la vreo 80km de casa mi s-a aprins o eroare de fuel filter, nu am apucat sa o vad bine ca s-a si stins.
dupa 40 de km mi s-a aprins engine fault si mi-a murit mottorul. Am incercat sa-l pornesc si doar dupa ce am dat la pompa de amorsare a
pornit cu greu. La intrare in oras a murit iar si am lasat-o acolo. Initial am zis ca o fi infundat filtru sau ceva, insa pare ca la accelerare apare
si un tacanit, dar doar la accelerare, in decelerare si frana de motor nu se mai aude.
Idei? mentionez ca era 2 dimineata. O sa merg la un tester, sper sa porneasca sa ajung pana acolo

Scris: Mar 23-Iun-2015 12:55
de calorifer4
tacanitul se aude de la un injector care este pe duca,.. verifica returul de motorina varianta clasica cu paharele, pe tester daca nu are lexia iti va spune sa schimbi tot motorul

Scris: Mie 24-Iun-2015 23:51
de neamtzu00
Am revenit cu vesti grozave. Am fo la service si sunt fericitul posesor a 2 injectoare busite, intradevar tacanitul era de la injector si era si injectorul 1. Acum mai am o intrebaredupa ce le monteaza pe cele bune trebuie rescrise in ecu? Ca am vazut ca au ceva bobina care se poate pune la cele bune de pe cele vechi. Sau ma insel?
Scris: Joi 25-Iun-2015 09:09
de calorifer4
Procedura este simpla, scoate injectorul defect, verifica scaunul, schimba saiba de foc(sa o decaleasca inainte), pune injectorul nou, amorseaza instalatia din pompita si dai la automat, nu este nevoie sa faci mod in ecu motor pt injectoarele BOSCH (posibil din prima sa nu porneasca, pentru ca are aer in instalatia pe tur)
Recomand sa purjeze alimentarea cu motorina de la motor (pompa si rampa), tare mie frica ca ai bagat motorina de ''galeata" care a produs un ''pumn de span'' din pompa catre injectoare... NU monta injectorul nou pana nu face si aceasta operatie extrem de esentiala!
Scris: Vin 26-Iun-2015 23:43
de neamtzu00
Vreau sa multumesc userului Calorifer4 pentru sfaturile bune pe care mi lea dat. Sunt de folos iar data viitoare o sa ma risc sa schimb eu injectoarele. Acum am apelat la un service. Care din pacate nu sau obosit sa faca si altceva in afara de a inlocui injectoarele. Referitor la motorina, intradevar am bagat 20 l de la un prieten dar el foloseste de vreo 2 ani din aceeasi sursa si nu a avut probleme.
Din pacate probleme nu sau terminat. Dupa vreo 25 km a inceput sa imi taie acceleratia sau sa ma puna in bot, ca si cum sar taia alimentarea, ca un sut asa se simte. Am mai bagat acum ceva motorina evo diesel de la mol, sper sa dispara simptomele astea. A mai patit cineva asa?
Scris: Sâm 27-Iun-2015 09:06
de calorifer4
Acum problema sa fie din pompa

nu ridica presiunea in rampa corect, ori nu face presiune, alimentarea este gatuita de regulatorul de presiune montat pe pompa (prezinta span pe gulerul interior sau mazga neagra de la motorina ''din aia buna stiu'eu")
Rugaminte, daca desteptu' care a montat injectoarele nu a purjat instalatia dute te rog la el sa faca si aceasta operatie, posibil contracost

(sa desfaca regulatorul din pompa primadata, dupa care cel de pe rampa) totodata sa verifice si nivelul de span din pompa(daca are mult e pa)...posibil sa cedeze cand ti-e lumea mai draga nenorocind inca o data injectoarele.
Mesajul in bord trebuie sa fie ENGINE FAULT cand face sutul in mers, eroarea resetandu-se singura la 12h daca problema este remediata.
Verifica te rog si furtunasele de motorina sa fie montate/clipsate corect eventual daca filtrul de motorina este vechi schimba-l!
