Pagina 1 din 2

Probleme cu intensitatea farurilor

Scris: Mie 05-Oct-2011 20:06
de s1lv1u
Faza scurta fiind inexistenta la mine (noroc cu proiectoarele ,care nu mai merg din pacate) ,iar cea lunga luminand penibil am decis sa mi iau un kit xenon. Tipul de acolo mi a zis ca lumineaza de 3 ori mai bine( daca ai ce ti trebe lumineaza) si citind pe net inainte l am crezut. Mare mi a fost surpriza sa aflu dupa (DUPA , la naiba!!!) ce am ajuns acasa uitandu ma pe net de ce naiba lumineaza asa de slab (cand in reclama zicea de 3 ori mia bine ca halogen) ca acest tip de bec lumineaza stradacel mai eficeint numai pe faruri cu lupa si nemaintinand cont ca iti ingheata iarna farurile daca nu ai sistem de spalare sau ceva de genu. Deci o mica paguba de 350 ron. Maine le dau jos( ca am mai aflat ca nu respecta 3 reguli in legistaltia europeana ,deci banuiesc ca si cea romana) si revin la halogen. Dupa aceasta poveste plictisitoare ,dar folositoare pentru cineva vine intrebarea ce tip de bec cu halogen sa mi iau sa pot merge si eu linistit noaptea ?

Scris: Mie 05-Oct-2011 20:09
de mbc
cum pana mea sa lumineze bine cand oglinda ti-i praf, pulbere fina. cand va zic sa va luat faruri (nu stiu daca tie ti-am zis) va trageti pe fese ca is scumpe ca vai de mine nu trebuie ca is bune, dar pe prostii de xenoane de cacao stiti sa dati banii...

Returneaza xenoanele si ia-ti 2 faruri originale daca poti sau neoriginale pentru ca sunt mai ieftine si esti om pentru vreo 5 ani. Si ai intrebat de becuri.. ia becuri normale ca tin mai mult, Narva sau Osram sau Philips.

Scris: Mie 05-Oct-2011 20:28
de s1lv1u
mbc scrie:cum pana mea sa lumineze bine cand oglinda ti-i praf, pulbere fina. cand va zic sa va luat faruri (nu stiu daca tie ti-am zis) va trageti pe fese ca is scumpe ca vai de mine nu trebuie ca is bune, dar pe prostii de xenoane de cacao stiti sa dati banii...

Returneaza xenoanele si ia-ti 2 faruri originale daca poti sau neoriginale pentru ca sunt mai ieftine si esti om pentru vreo 5 ani. Si ai intrebat de becuri.. ia becuri normale ca tin mai mult, Narva sau Osram sau Philips.

Asta explica de ce fiecare tip de bec pe care l am pus lumineaza la fel de prost. Asa e cand nu te pricepi, da din greseli invata omu, acuma sper sa mi recuperez banii de pe xenoane. Din ce am vazut pe net 1 set bixenon= 1 bucata far. Multumesc p[entru ajutor. Ideal era daca intrebam pe forum prima oara inainte sa cumpar....

Scris: Mie 05-Oct-2011 21:02
de mbc
De unde ai luat xenoanele? daca le-ai luat online sau prin telefon dar au fost livrate prin posta, sunt obligati legal sa ti le accepte. Un far de xsara este vreo 400 lei. Inteleg ca este scump, dar este o investitie care da rezultate: vezi foarte bine noapte dupa aceea. Cauta in mai multe locuri far si s-ar putea sa gasesti mai ieftin de atat.

Bixenon este H4 din cate stiu iar xenon este h7, h1, h3 etc Daca pui 2 kituri xenon nu inseamna ca ai bixenon, inseamna ca ai 2x xenon.

Probleme cu intensitatea farurilor

Scris: Mie 05-Oct-2011 21:38
de toro
... 400 ron un far ? @mbc cred ca faci glume ! Uite eu am pus o pereche in iulie si ma costat pe original o roaba de banii. Deci : Klokkerhol ** la 1080ron/buc. si pe Bosch 925 ron/buc. Sfatul meu pt.@s1lv1u sa le dea jos si cu un detergent lichid sa le spele. Daca sunt si matuite asa zisele sticle... de dus la polisht si gata! Aftermarket nu sugerez !

Scris: Mie 05-Oct-2011 22:48
de Horia_G
Am si eu o problema legata de faruri.poate stiti vre-o solutie.Cand am luat masina pe exteriorul farurilor era ca o pojghita.Am reusit sa o indepartez cu pasta la o spalatorie si aratau ca noi dar dupa 3-4 zile la loc.Este vre-o solutie ce se poate da pe plastic cu care sa rezolv problema?

Re: Probleme cu intensitatea farurilor

Scris: Joi 06-Oct-2011 09:17
de mbc
toro scrie:... 400 ron un far ? @mbc cred ca faci glume ! Uite eu am pus o pereche in iulie si ma costat pe original o roaba de banii. Deci : Klokkerhol ** la 1080ron/buc. si pe Bosch 925 ron/buc. Sfatul meu pt.@s1lv1u sa le dea jos si cu un detergent lichid sa le spele. Daca sunt si matuite asa zisele sticle... de dus la polisht si gata! Aftermarket nu sugerez !


nu glumesc. cam atata costa neoriginal. am avut pe bx neoriginal si l-am tinut vreo 2 ani, foarte multumit de comportamentul lui avand in vedere ca a costat 150-200 lei. bineinteles ca e de preferat original, dar de cat un original de 10 ani, mai bine un aftermarket nou. dupa 5 ani daca s-au dus, le schimbi. daca este tot ok si dupa 5 ani, le pastrezi.

faza cu polisatul a fost incercata de un prieten la un bmw seria 3 din 2001 si rezultatele sunt doar estetice, nu si functionale. faza cu detergentul si spalatul, nu am testat-o dar nu imi inspira prea multa incredere, dar asta nu inseamna ca nu functioneaza.

Scris: Joi 06-Oct-2011 10:02
de Horia_G
La mine dupa polisare a fost ok,Si estetic si practic.Problema e ca a revenit destul de repede la cea fost inainte.Cei din spalatorie mi-au zis ca dupa polisare se da si o ceara ce tine aproximativ 6 luni.Atunci nu am dat si cu ceara,a facut ceva repde sa vedem daca merge daca are efect..Acum urmeaza sa repet polisatul si sa-i dau si ceara sa vad daca revine la fel de repede.Apropo la C5 pot sa-i schimb doar sticla de la far sau am nevoie de far complet?Daca nu reusesc doar asta e solutia sa schimb farurile.

Scris: Joi 06-Oct-2011 11:03
de mbc
din cate stiu nu sticla este marea problema ci oglinda. sticla nu se poate cumpara separat din cate stiu.

Scris: Joi 06-Oct-2011 14:53
de Horia_G
La mine e pe exteriorul farurulor,oglinzile sunt ok.Mai merg sa-i dau o pasta si o ceara zilele astea sa vad daca tine asa.Trebuie sa fie o solutie care sa mentina,cu pasta ies ca noi dar nu au tinut,Le voi da pasta din nou si de data asta dau si cu ceara.

Probleme cu intensitatea farurilor

Scris: Joi 06-Oct-2011 16:51
de toro
Dupa polishare ... o firma in domeniu cu staif** , va pune un colant de protectie !

Scris: Joi 06-Oct-2011 17:29
de s1lv1u
Am fost cu ea la service pentru reglajul farurilor, erau varza,foarte jos. Tipu de acolo mi a zis ca se face odata pe an, eu nu am facut niciodata :D , mai si miram de ce nu lumineaza bine. Faza e ca reglajul la un far e stricat si cam ar trebui far nou. Sa le testez in seara asta, chiar daca unu e bun diferenta tot trebuie sa fie.

Re: Probleme cu intensitatea farurilor

Scris: Joi 06-Oct-2011 18:18
de Horia_G
toro scrie:Dupa polishare ... o firma in domeniu cu staif** , va pune un colant de protectie !

mersi mult...am sa caut asa ceva.cred ca merita sa fac tot ce pot inainte sa schimb farurile.....

Scris: Sâm 22-Oct-2011 21:28
de s1lv1u
Aveam reglajul la un far stricat si am luat altul nou. Culmea e ca m am interesat pe net 300-400 ron unu nou,dar eu am dat pe el 150 ron :D . Sper ca nu aici e problema, pretul; farul cel nou lumineaza mult mai bine ,lumina se vede mult mai clar(asa impresionat am fost de diferenta cred ca o sa il schimb si pe cel de pe stanga) dar problema e ca ori nu l am montat cum trebuie, ori are vrut defect din fabricatie( 150 ron :? ) pentru ca bate foarte mult spre stanga,nici nu vede marginea drumului. Intrebarea era are vreun reglaj lateral oglinda?

Scris: Dum 23-Oct-2011 09:35
de toro
Are reglaj pt. deplasare stg-drpt. Cu cheie hexagonala de 5 . http://img827.imageshack.us/img827/9282/00323521.jpg