Pagina 1 din 2
Actionare geam sofer
Scris: Mar 21-Feb-2012 13:20
de dadan
Geamul nu mai raspunde la comanda de coborare,se aude un clic in usa parca ar fi un releu .S-a blocat ceva acolo la motoras. M-am apucat sa declipsez interiorul usii .Pana acum am dat jos ghidarea oglinzii,difuzorul,in spatele caruia am gasit doua holzsuruburi,masca clantei interioare in spatele careia am gasit un holzsurub al manerului,mai este unul jos la maner si cam atat (4 bucati) Nu-mi dau seama ce mai tine, ca nu vreau sa rup ceva,nu pot s-o declipsez. Tine tare cam in dreptul balamalei de jos a usii,desi nu mai e alt holzsurub.Cred ca nu trebuie doar trasa,trebuie si ridicata,ca asa se vede in apropierea geamului.Daca ma poate ajuta cineva,mii de multumiri!

Scris: Mar 21-Feb-2012 13:39
de usatii83
in dreptul balamalei de jos a usii mai este un holzsurub e unul mai mic, uitete mai atent!
Scris: Mar 21-Feb-2012 20:05
de dadan
Ma voi uita maine pe zi,si revin.Multumesc
Scris: Mie 22-Feb-2012 20:09
de dreams
uita-te mai intai la mufa dintre usa si stalp sa nu fie rupt unu din fire. asa am patit la ambele geamuri de pe fata.
Scris: Joi 23-Feb-2012 18:02
de dadan
usatii83 scrie:in dreptul balamalei de jos a usii mai este un holzsurub e unul mai mic, uitete mai atent!
Nu am gasit alt surub. Doua la maner mai mari si doua in orificiile rotunde de la difuzor.

Scris: Joi 23-Feb-2012 18:06
de dadan
dreams scrie:uita-te mai intai la mufa dintre usa si stalp sa nu fie rupt unu din fire. asa am patit la ambele geamuri de pe fata.
Am verificat si mufa(nu am dat burduful la oparte ca era prea rigid).Am decuplat-o si am sters pinii cu alcool...ce-a mai ramas! Ma gandesc ca daca ar fi rupt nu s-ar mai auzi acel pacanit ca de releu,atunci cand apas butonul de deschidere al geamului.
Scris: Joi 23-Feb-2012 22:55
de dreams
daca tot ai reusit sa desfaci mufa si toata usa nu cred ca e asa mare lucru sa dai la o parte si protectia. se da relativ usor. la ambele geamuri - sofer si pasager dreapta asa am patit. 20 lei m-a costat sa imi faca un geam si pe al doilea l-am facut eu.
Scris: Vin 24-Feb-2012 08:56
de dadan
Am ramas cu ea in stadiul asta,n-am reusit sa desfac usa mai mult decat se vede,a trebuit sa umblu asa cu ea. Aseara era rece si n-am vrut sa fortez mansonul mufei ca era prea rigidizat. Azi ii dau aer cald cu feonul! Revin.
Scris: Vin 24-Feb-2012 11:31
de dadan
Ai avut dreptate
@dreams. Multumesc ca ai fost insistent!
Cabluri cu izolatia de o calitate
EXECRABILA! Daca aici ca sunt protejate...uitati-va cum pocneste izolatia!
Scris: Vin 24-Feb-2012 12:35
de mariuss
Totusi,are 10 ani masina...
Scris: Vin 24-Feb-2012 19:04
de dreams
vechimea nu cred ca e o problema. problema cred ca e spatiul in care se inchide si deschide usa. e prea strimt si pana la urma cedeaza ceva. sper ca nu ai apucat sa dai toata masca de la usa jos.
ma bucur ca ti-am fost de folos.
Scris: Sâm 25-Feb-2012 17:58
de dadan
mariuss scrie:Totusi,are 10 ani masina...
Si crezi ca la 10 ani e normal sa te apuci sa-i schimbi instalatia electrica? Ai vazut ce e acolo? Aproape toate izolatiile sunt pocnite.Puteau sa foloseasca si ei o izolatie siliconica care nu se face "teava" la -5*.
Scris: Sâm 25-Feb-2012 20:13
de mariuss
E mult zis sa schimbi instalatia electrica,gandeste-te ca modelul a fost lansat in 97.
Nu e singura chestie la xsara care ar fi putut fi imbunatatita,dar nu e ceva foarte deranjant.
Si da,am vazut ce-i acolo ca am trecut si eu prin ceva asemanator

Scris: Sâm 25-Feb-2012 20:47
de dadan
Probabil gresesc ca o compar cu celelalte masini pe care le-am avut! E prima data cand dau de asa ceva desi celelalte nu au fost noi.In 90 am avut un BMW316 tot de 10 ani,l-am mai dus eu 7 fara astfel de probleme.Si vorbim de materiale de la sfarsitul anului 1979! Adica le despart
21 de ani
Scris: Sâm 28-Apr-2012 22:55
de e.miron
Xsara a fost proiectata in Franta, unde e cald. Iernile din Ro nu cred ca au fost luate in considerare.. Si apoi acel BMW a fost facut in perioada de glorie a masinilor germane, care tineau o viata intreaga. Atunci intradevar se lucra la masini cu simt de raspundere. Nu degeaba mai circula si acum o gramada de masini din perioada aia si sunt in stare tehnica buna.