Cred ca e de electrica - ceva detalii?
Scris: Mie 18-Apr-2012 14:09
Hristos a Inviat! si/sau salutare tuturor,
Am 2 probleme sau problemute:
1. Senzorul de temperatura imi deschide la 97 de grade si scade temperatura pana la 92 (vazut cu Lexia la Mihai), asta s-a intamplat dupa schimbarea senzorului, la un moment dat, nu a vrut sa coboare deloc temperatura si era sa-mi fiarba motorul, am verificat releele si am ajuns la concluzia ca e senzorul de temperatura pe care l-am si schimbat (asta acum vreo 4 ani) si de atunci tot asa se intampla.
Daca dau drumu la aer (conditionat sau normal) porneste ventilatorul si e ok - altfel se intampla ca mai sus
2. A doua problema se intampla ca am vrut sa testez noua distributie facuta in TotCitro Serv (glumesc, doar ma grabeam), am dus masina peste 4.000 rpm unde in treapta a 4 s-a taiat curentul electric (complet), am constatat ca mi s-au stins toate becurile pe bord, aveam faza de intalnire aprinsa (si atat, statia era oprita inclusiv casetofonul). Nu a vrut sa porneasca decat dupa ce am scos cheia din contact, si a ramas aprins pe bord martorul anti-pollution-fault. (la un moment dat pe lexia dadea o eroare de imobilizator)
Tind sa cred ca e ceva pe partea electrica, dar poate aveti idee, poate vi s-a mai intamplat....
Idei? Opinii?
Am 2 probleme sau problemute:
1. Senzorul de temperatura imi deschide la 97 de grade si scade temperatura pana la 92 (vazut cu Lexia la Mihai), asta s-a intamplat dupa schimbarea senzorului, la un moment dat, nu a vrut sa coboare deloc temperatura si era sa-mi fiarba motorul, am verificat releele si am ajuns la concluzia ca e senzorul de temperatura pe care l-am si schimbat (asta acum vreo 4 ani) si de atunci tot asa se intampla.
Daca dau drumu la aer (conditionat sau normal) porneste ventilatorul si e ok - altfel se intampla ca mai sus
2. A doua problema se intampla ca am vrut sa testez noua distributie facuta in TotCitro Serv (glumesc, doar ma grabeam), am dus masina peste 4.000 rpm unde in treapta a 4 s-a taiat curentul electric (complet), am constatat ca mi s-au stins toate becurile pe bord, aveam faza de intalnire aprinsa (si atat, statia era oprita inclusiv casetofonul). Nu a vrut sa porneasca decat dupa ce am scos cheia din contact, si a ramas aprins pe bord martorul anti-pollution-fault. (la un moment dat pe lexia dadea o eroare de imobilizator)
Tind sa cred ca e ceva pe partea electrica, dar poate aveti idee, poate vi s-a mai intamplat....
Idei? Opinii?