Pagina 1 din 2
claxonu a obosit
Scris: Lun 03-Apr-2006 19:22
de bezz
nu stiu daca ploile de la raliu au avut vreun efect, dar iata simptomele:
claxonul este foarte foarte ragusit

abia sopteste, aia care ii claxonez cred ca rad de mine

si in plus trebuie sa apas cu foarte multa forta, numai in partea stanga, pe partea dreapta a volanului nici nu-mi mai merge claxonul...

...stie cineva ceva? va rog, este foarte greu sa nu mai pot claxona toate fetele dragutze :P
ps: capacul de la volan se poate desface?ca m-as uita inauntru

cine stie
Scris: Mar 04-Apr-2006 07:39
de cornel
si eu sunt curios ca nici al meu nu raspunde instantaneu, auzindu-se foarte incet
Scris: Mar 04-Apr-2006 09:20
de b_andrei_ro
al meu a murit "brusc si instantaneu".bine ca nu l-a durut.

Am pus unul normal si merge brici.
Scris: Mar 04-Apr-2006 13:36
de bezz
cornel:te-ai bagat cu ea prin balti?mie imi face figuri dupa niste drumuri de munte cam ... umede.
Scris: Mar 04-Apr-2006 13:45
de adytzu
Man, ai grija cu capacul ala de pe volan, sa nu te trezesti cu airbag-ul intre ochi.

Scris: Mar 04-Apr-2006 13:45
de b_andrei_ro
Scris: Mar 04-Apr-2006 20:53
de bezz

merci de avertizare adytzu
n-am spart bula in accident si era haios daca ma plesnea aiurea...
pai ce sa fac sa ma duc la service pentru claxon??? sau sa astept sa se mai usuce? azi facea ca o gasca ragusita...aceeasi problema cu apasatul...
Scris: Mie 05-Apr-2006 07:27
de cornel
bezz: am intrat si prin balti, dar nu cred ca acest lucru ar fi motivul
Scris: Mie 05-Apr-2006 07:31
de sandu2006v
Bezz , cauta claxonul in fata la motor si fa in felul urmator...Desfa-l si apoi demonteaza-l...Curata-l..Daca nu reusheshti...schimba-l cu unul cu goarna.E ieftin si isi face treaba beton..
Scris: Joi 06-Apr-2006 11:56
de bezz
ca sa nu ajung sa bag capul sub capota si sa claxonez ca sa vad unde e goarna, imi poate spune cineva unde e claxonul
va rog, folositi repere de genul rezervor apa spalat parbriz, filtru aer, faruri stanga si dreapta

merci!
Scris: Joi 06-Apr-2006 14:15
de berzecus2003
vezi ,desfa grila de plastic din fata ...are niste suruburi de plastic dupa care dai de claxon...daca vrei sa-l schimbi si nu vrei sa cumperi unul de la citroen poti lua orice fel de claxon tip gornita dar va trebui sa rupi mufa tata de pe fir si sa o inlocuiesti cu o mufa sau papuci care merg pe noul claxon...spor la treaba...
Scris: Lun 10-Apr-2006 09:59
de bezz
desfacut, scos, inspectat, suflat ETC TOT NIMIC!Tot gasca e!Acum pot sa-l apas si de pe dreapta, dar mai de pe centru
Eu sper ca e gornitza (btw este Bosch Made In Spain

)...da degeaba
II mai las cateva zile sa se cumintzeasca
Dak nu?o schimb!
OFF TOPIC
Cand mi-am desfacut capacul de la motor (ala cu 4 prinderi ciudate) am avut surpriza sa vad ca 2 amortizoare de cauciuc (pe partea dreapta) erau dezlipite de pe surub.Voi ati patit asa ceva?Oricum, un pic de UHU Epoxy (alktceva nu aveam pe moment), putina banda peste si gata!

Scris: Lun 10-Apr-2006 22:01
de berzecus2003
suruburile ale de la capacul motorului lipeste-le cum poti cu poxipol cu ce vrei tu...ca de nu costa doar 185000la peugeot la eurial....parca totusi nu merita si mai sunt si numai din plastic....(nu prea inspira incredere)...
Scris: Lun 10-Apr-2006 22:05
de bezz
pai asa le-am facut si vad ca tine...ale mele sunt din cauciuc nu din plastic...oare hdi-ul de pejo o fi mai lin ca nu le mai trebuie amortizoare de cauciuc la capac si le-au facut din plastic?
merci de sfaturi berzecus! vii la intalnire?
Scris: Lun 10-Apr-2006 22:08
de berzecus2003
la noi sunt de fier cu cauciuc...la peugeot sunt din plastic cu cauciuc...
pe masina am 2 d'alea si 2 din celelalte...in ultimul an ...fara probleme...(deocamdata)...si data trecuta s-au rupt 2 intr-o luna...probabil ca dace se rupe unul...vibratiile vor rupe mult mai repede si pe al doilea...
:P
..despre intilnire nu promit nimic...program superincarcat...