Pagina 1 din 3
Baterie la Xsara Picasso
Scris: Vin 19-Mai-2006 21:48
de Vigilante
Salut, cer si eu putin ajutor

in primul rand cam care e durata de viata a bateriilor Varta pe un Xsara picasso 2.0 HDi din 2003. Ca m-a lasat bateria dar ma gandesc ca poate e alternatorul si nu vreau sa o trag 10 km panala service :P
Apoi cum se scoate fratilor bateria de sub scaun? Nu imi vine sa cred ca pentru a shcimba bateria trebuie sa demontezi scaunul soferului... Dar ma astept la orice:P Am cautat vreo 30 min maneta magica cu care sa ridic scaunul sa scot bateria dar nu am gasit-o ...
O ultima intrebare

Stie cineva de unde as putea sa imi iau un manual pt modelul asta de Xsara P? Si cam cat ar costa?
Apreciez daca ma poate ajuta cineva

Scris: Sâm 20-Mai-2006 07:22
de MARIAN
La
Haynes gasesti manualul.
Scris: Sâm 20-Mai-2006 13:35
de MUGUREL PIRSCOVEANU
Trebuie scoasa tetiera scaun fata stg.
dai scaunul la maxim fata si sus si in spatele scaunului jos langa podea este o traversa de plastic. langa ea sunt 2 cleme metalice pe care trebuie apasat si apoi ridici scaunul in sus.
e cam greu de altfel, dar asta e picasso.
vezi daca iti schimbi bateria sa iei neaparat una etansa pt ca altfel poate sa iasa acidul din ea si pe langa mizeria care o face este un miros de acid groaznic. :x
Scris: Sâm 20-Mai-2006 19:08
de bezz
@marian: ok, dar manualele sunt pana in octombrie 2000 (vb. de xsara, are totusi inclusiv 2.0 hdi).masina mea e din 2004, neconcordantele or fi asa mari?ce sa fac, sa-l iau, sa nu-l iau?sa mai astept?
Scris: Sâm 20-Mai-2006 20:21
de Vigilante
merci mult mai astept sa vedem daca credeti ca manualul din 2000 de mai aplica si la model din 2003, daca da da comanda

Va salut
Scris: Sâm 20-Mai-2006 20:42
de MARIAN
Au reprezentant in Romania.Cel mai bine mergi la ei si rasfoiesti manualul.
Stefanclayt S.R.L
Str. Pastorului 21-23, Sector 2, Bucharest , COD 72306.
Romania 0040 1 2110975
Scris: Sâm 20-Mai-2006 23:04
de bezz
Super! Merci Marian.
Scris: Mie 31-Mai-2006 14:25
de Vigilante
i-am luat baterie si degeaba acelasi mesaj de kkt, "batery charge fault", m-am saturat numai ghinioane am cu masina asta

(
Stiti cumva unde este localizat alternatorul la Xara picasso? e cumva sub pompa de servo? Ca daca asa e e clar ca din cauza uleiului care curge din rezervorul spart al pompei direct pe alternator s-a stricat :P
Anyway as vrea sa va zic povestea masinii mele si sa imi ziceti ce ma sfatuiti...
Are 30 de mii de km, 2003 HDi dar a fost lovita de propietarul anterior cred ca destul de serios pt ca 2airbags nu mai sunt. Am dat pe ea 8 mii in conditiile astea, dar m-am saturat, am mai bagat pe putin 1500 de cand am luat-o si nu mai contenesc problemele. ii fac una se strica alta si tot asa.
Ce ati face in locul meu? E cineva care ar putea sa imi evalueze si sa imi repare jegul de masina la un pret real ? (am fost la diverse services si reprezentante si totul a culminat cu 4 milioane pt nu stiu ce frectie la fulia cea mare de la cureaua de transmisie).
As vrea sa o vand dar nu pot sa dau teapa (ca daca as vinde-o cum e acu asa ar fi) si in acelasi timp nu as vrea sa pierd nici prea multi din banii care i-am dat+investit in ea.
Stiti vreo firma care se ocupa cu dezmembrari poate gasesc niste piese mai efitne?
Help....
Scris: Mie 31-Mai-2006 16:47
de nicum
Eu inteleg din "batery charge fault" ca nu se incarca bateria, deci e inutil sa o schimbi, nu acolo e problema, ci la alternator sau regulator. Masoara intii tensiunea cu motorul pornit. In orice conditii (faruri, aeroterma, etc.) trebuie sa ai intre 13.5 si 14.5 maxim 15V. Astea sint valorile normale.
Pentru service, arunca o intrebare la Cristi Stan la Ploiesti. Detaliile de contact le gasesti la sectiunea Telefoane utile.
Scris: Mie 31-Mai-2006 20:17
de khan
sau Ciocarlan, pe cutitul de argint, fosta automecanica. probabil ca sint probleme minore, dar adunate. la alternator mai mult ca sigur ca daca curge ulei pe el periile (carbunii) nu mai fac contact cum trebuie si de acolo si problema
Scris: Mie 31-Mai-2006 21:00
de gabi caragea
foarte tare frate sa ai bateria sub scaun,fratie daca ai bagat deja 1500 si ai mai dat pe ea 8000 mai bine vinde-o cat mai poti sa iei ceva deja daca intr-o masina bagi mai mult de 1500 ma refer euro cred ca am inteles bine atunci este o problema ca banii nu o sai recuperezi niciodata,nu vreau sa te dezamagesc dar o colega de a mea are picaso si si a bagat si ea pina acum vre-o 1000 de euro in ea si are de gid sa o vinda ,o data pe luna la service ,ba una ba alta si uite =asa te lasa cu buzunarele goale.multa bafta
baterie
Scris: Mie 31-Mai-2006 21:53
de dan marin
am avut si eu probleme cu alternatorul,aveam acelasi mesaj-era releul din alternator ars;l-am schimbat acum 1 an la un service pe str agricultori(linga intersectia cu matei voievod)specializat in electrica auto;au si piese de schimb.a fost 2 mil releul +500 mii manopera(la ats schimbau alternatorul pt 25 de milioane)!
Scris: Mie 31-Mai-2006 22:17
de nicum
Nu cred ca trebuie sa o dam asa in tragic si sa rezolvam problemele unei masini in cel mai pur stil romanesc, adica prin vinzare.
Scris: Mie 31-Mai-2006 22:24
de Vigilante
merci mult de sfaturi nu cred ca o voi vinde pt ca as pierde prea mult la ea, o sa mai incerc sa o repar din nou dar imi e prea mare sila
Bafta!
Scris: Mie 31-Mai-2006 22:39
de gabi caragea
este alegerea ta aici fiecare dam cu parerea si incercam sa explicam ce am face noi in asemenea situatii,sper sa nu fi deranjat pe nimeni ceea ce am spus