Pagina 1 din 2
probleme cu inchiderea centralizata
Scris: Vin 10-Noi-2006 14:40
de emil
Salut.De citeva zile am o problema cu inchiderea centralizata.inainte o puteam deschide sau inchide de la 30 -40 metri. Acum stau linga masina si apas de 4-5 ori pe buton pentru a putea sa o deschis sau inchid.Mentionez ca cheia este cu telecomanda. daca stie cineva despre ce e vorba. multumesc.
Scris: Vin 10-Noi-2006 15:08
de adytzu
Nu e destul de logic? S-a dus bateria de la telecomanda. Crezi ca tine vesnic?

inchidere centralizata
Scris: Vin 10-Noi-2006 19:46
de emil
Am omis sa spun ca am schimbat bateria. A fost primul lucru pe care l-am facut.Asa ca incearca alta explicatie. merci.
Scris: Vin 10-Noi-2006 20:06
de adytzu
In cazul asta, ramane explicatia unui contact imperfect. Altceva nu-mi vine in minte acum. Decat poate ca bateria schimbata sa nu fie de aceeasi parametri ca originala.
Incearca s-o desfaci din nou si sa strangi contactele pe acolo. Poate nu fac butoanele contact cum trebuie.
Scris: Lun 13-Noi-2006 12:36
de solaris78
mie mi-a facut multe fitze inchiderea si alarma dar si-a revenit singura a doua zi, ceea ce inseamna clar ca era contact imperfect sau...
Scris: Lun 13-Noi-2006 20:19
de bezz
ti-ai pus cumva folie?
eu am aceasta problema, dar la alarma

.
inchidere centralizata
Scris: Joi 28-Dec-2006 01:09
de mobilesolutions
salut! eu ce sa mai zic! mie mi-a murit complet telecomanda! am facut tot ce se putea...curatat contacti, strans la baterie lamelele, inlocuit bateria! Nimic! a decedat complet! u prea stiu ce optiuni mai am! poate doar la service,insa deabia pe 3 ian...:(
Scris: Joi 28-Dec-2006 09:11
de cbx
primele care cedeaza sunt microcontactele , se pot inlocui daca gasesti acelasi model.
Scris: Joi 28-Dec-2006 16:58
de grigoret
Dupa schimbarea bateriei de la telecomanda de inchidere centralizata, cheia trebuie reinitializata.
Acest lucru e scris in cartea masinii.
D-nul Mugurel a spus care sunt pasii in
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=3626 dar pentru mine nu a mers si in continuare am telecomanda moarta (sau aproape moarta pentru ca un releu face clik sub bord dar nu se executa nici o operatiune)
Poate revine cu detalieri

( multumiri de pe acum )
Scris: Joi 28-Dec-2006 17:16
de rtrd_dud
Si la mine sa intamplat la fel,incuiam masina cu cheia ca numai imi mergea telecomanda.Am fost la ATS si din ce am inteles eu mi-au rescris softul la cheie.GUNOAIE.
Scris: Joi 28-Dec-2006 17:32
de dac55
Si eu am patit acelasi lucru la C4.Am stat aproape 2 luni pana mi-au adus o alta cheie cu telecomanda de cei de la ATS. Mi-au spus ca a fost primul caz de acest fel.
Scris: Joi 28-Dec-2006 19:15
de rtrd_dud
Deh parca nu stiti raspunsul lor cand te duci la ei cu o anumita buba "sunteti primul".
telecomanda defecta...
Scris: Joi 28-Dec-2006 20:13
de mobilesolutions
O sa montez o alarma conventionala si cu asta basta! Cred ca nu este cea mai buna in schimb este cea mai rapida...solutie! Sialarma asa nu avea alarma in dotare masina! sau cel putin nu am remarcat! Cam multe defectiuni marunte la modelul asta de masina xsara 2,0 hdi 2004
Scris: Joi 28-Dec-2006 20:20
de bezz
xsara 2 nu a avut alarma de fabrica, doar inchidere centralizata, in schimb a mea s-a impacat bine cu un ungo.
acum scuze de offtopic, dar m-ai facut curios: ce alte problemute marunte ai avut la xsara (am una ca a ta, tot din 2004) de esti necajit? ca alarma nu are treaba cu masina...
Scris: Joi 28-Dec-2006 20:31
de mobilesolutions
intai mi s-a stricat "regulatorul" de aer(cel care este responsabil cu reglarea puterii ventilatorului din masina(primul din stanga)! apoi s-a defectat cel de unde reglezi aerul.(ultimul din dreapta). apoi nu se mai inchideau usile...ceva probleme la broasca de la sofer...apoi peste ceva timp la usa din dreapta!( in primul caz au inlocuit ceva in usa(broasca sau asa ceva),apoi la udsa dreapta doar au dat cu un spray in interior(cu expicatia ca trebuie facut acest lucru periodic ca...deh, mai rugineste mecanismul ala).acum mai nou de exemplu dimineata cand dau la automat imi apare mesajul..."automatic lightning inactive"..desi eu nu am asa ceva la masina!!! apoi imi tot iesea joja de ulei...eu o infigeam cat trebuie si o gaseam scoasa. apoi se tot rup acei suporti care tin capacul de la motor(cei 4 din cauciuc). cam astea mi le amintesc acum!