Pagina 1 din 1
martor motor aprins
Scris: Vin 23-Mai-2008 12:30
de mario7
Sal,am un Citroen xsara2 coupe VTR de 1,4i an2001 si de catva timp sa aprins martorul motor in bord.Am fost la reprezentanta Citroen si am facut testul,iar cel de acolo mi-a zis(si am vazut si eu)ca am 2 defecte permanente pe care nu le-a putut sterge si anume:1-motorasul pas cu pas(dar motorul merge bine,adica in sensul ca nu oscileaza,relantiul e bun)
2-scurt circuit la baterie sau o sonda de pe tubulatura de plastic(langa motorasul pas cu pas)
Prb este ca nu prea imi mai trage motorul,adica nu se mai infige ca inainte si am decis sa merg luni la un mecanic sa ii spun si lui sa vad ce zice si ce trebuie schimbat,ca daca ar fi bateria in scurt sau sonda as sti ce sa cumpar asa....,iar motorasul pas cu pas il curat ca am mai avut aceiasi prb la un espero
Daca a avut cineva aceiasi prb sau stie ceva il rog sa imi zica si mie
Va multumesc anticipat
martor
Scris: Sâm 24-Mai-2008 05:34
de psybross
cred ca numai la un tester te lamuresti exact ce sa intamplat
Re: martor
Scris: Sâm 24-Mai-2008 10:35
de mario7
psybross scrie:cred ca numai la un tester te lamuresti exact ce sa intamplat
..pai la tester a gasit erorile,dar vreau sa stiu daca a mai avut cineva aceiasi prb,cu martorul aprins la motor
Martor check engine aprins
Scris: Lun 06-Oct-2008 12:16
de costy1
salutare tuturor.
@mario7 , ai rezolvat problema?
eu am luat masina de 3 zile (Xsara pe benzina de 1.4) si pt ca nu avea viata , am demontat corpul de la clapeta de acceleratie sa-l curat. Era negru. Cu ocazia asta am demontat si motorasul de relanti (parca IAC ii spune). Dupa ce am plecat cu ea, la nici 3 km parcursi s-a apris in bord motorasul galben. Initial am crezut ca este legat de incarcarea la baterie. Masurand am vazut ca aparatul indica 14.3 incarcare. Adica f. bine. Posibil sa fi ramas mizerie la motoras?
S-a mai intalnit cineva cu aceste simtome?
Multumesc anticipat de raspunsuri.
Scris: Mie 08-Oct-2008 09:29
de costy1
Chiar nu stie nimeni?
Aseara am mesterit la masina din nou incercand sa reiau pasii facuti la curatarea corpului de la clapeta de acceleratie , acolo unde se afla si motorasul de relanti dar si senzorul de la clapeta. Cred ca am gresit la montarea acestui senzor. Acesta probabil are un arculet in interior , iar atunci cand l-am demontat a venit pe pozitia "o" dupa ce a scapat de tija clapetei. Intrebarea este daca acest arculet trebuie montat dupa ce in prealabil este un pic torsionat?
motor
Scris: Mie 08-Oct-2008 16:16
de sandor mihai
am mai patit la xantia noua.motorasul pas cu pas era blocat la capat de cursa.dupa o comanda din lexia a pornit,i-am facut mai multe curse si ziua aia a mers dar s-a blocat din nou.nu am desfacut niciodata .probabil ceva angrenaj de plastic e uzat.din aceasta cauza k se aprinde cu siguranta.
Scris: Joi 09-Oct-2008 08:33
de costy1
Sunt "bestiali" cu plasticararia asta.
Toate masinile au plastic la greu.
Am ramas neplacut surprins sa vad ca la corpul clapetei aproape totul este din plastic.
Astazi ma duc la service Citroen sa vedem ce zic si astia. Am vorbit cu fostul proprietar si mi-a recunoscut ca si lui i se aprindea . Uneori ramanea becul aprins cu lunile, apoi deodata i se stingea. Curios fenomen. Oricum , se para ca nu am gresit la montajul pieselor, ci este o boala mai veche .
Scris: Vin 10-Oct-2008 08:46
de costy1
Nu am mai fost la Citroen, in schim am vorbit cu un amic si m-am intalnit cu el aseara sa-mi puna testerul (60 ron). Sonda lambda ( ce-a de sus) a murit.

Din acest motiv consumul era undeva la 13 l si scotea fum la greu. Dupa trei incercari mi-a sters si eroarea, dar trebuie totusi schimbata sonda. Din cate stiu pretul este destul de mare. Stie cineva cu aproximatie la ce suma sa ma astept?
sonda lamda
Scris: Sâm 25-Oct-2008 20:10
de dancosar
din cate stiu eu se invarte cam la 150 ron una mai ieftina