Pagina 1 din 1

xsara si ploaia

Scris: Lun 06-Oct-2008 10:07
de berzecus2003
duminica seara intorcandu-ma pe A1 ,pe ploaie ,la jumatatea distantei pitesti-bucuresti ,in depasirea unui tir am avut o intrerupere in mersul constant al motorului fara sa se aprinda vreun bec de atentionare la bord...intreruperea a durat cateva secunde in care masina nu mai tragea dupa care si-a revenit la mersul normal....dupa cateva minute iarasi acelasi lucru cu mentiunea ca din monentul ala nu am mai putut trece de 110 km si 2800 de ture indiferent cat apasam pe pedala de acceleratie ,masina mergand parca intr-un regim de avarie cu viteza 110 cu un mers 'rotund', normal fara zgomote si atentionati pe bord....dar si fara reactie la pedala de acceleratie...
initial am crezut ca e apa in motorina dar indicatorul de la bord nu s-a aprins ,apoi datorita faptului ca nu mai puteam trece de 110 am considerat ca masina merge intr-un fel de"avarie"..o ciudatenie....nici in bucuresti cu viteze mai mici mersul nu s-a schimbat....vedem maine daca se intampla ceva...

Scris: Lun 06-Oct-2008 11:36
de DanT
nu cumva este anti-polutio fault si se limiteaza masina? ..

ma gandesc .. ca din alta parte nu prea are de unde sa fie .. poate ceva infundat insa nu s-ar limita ca un "ceas" la 110

Scris: Vin 10-Oct-2008 20:04
de berzecus2003
dupa aproape o saptamana totul merge ok ...sa asteptam prima ploaie!

Scris: Vin 10-Oct-2008 20:06
de cbx
o balba soft

Scris: Mie 21-Ian-2009 15:06
de berzecus2003
pana la urma si eu cred ca a fost doar o 'balba' a softului...

e cronica

Scris: Mar 17-Mar-2009 21:00
de parshulea
La a mea (HDI 90cp, coupe), ma cam feresc de balti, se uda, ma penalizeaza, uneori mi-o da si cu "antipollution fault", dupa care se usuca si-i trece. Acum vreo 2-3 ani cand am cumparat-o si am patit prima oara, am fost pe rand speriat, trist si apoi hotarat sa rezolv treaba. Am inteles ca trebuie izolat (etansat cumva) ceva electric undeva mai jos, delasarea e mare insa, m-am obisnuit, consider ca e un fel de capriciu :) al masinii.

Scris: Mie 18-Mar-2009 10:19
de cit_a
nu e capriciu , langa radiator in partea dreapta este un senzor care echilibreaza presiune la turbo (parca-i zici senzor de inalta presiune) si se pare ca aveti contact prost la soclu si cu ajutorul ploii se pare ca de acolo va vine eroarea...spray de contact si drum :wink:

Scris: Mie 18-Mar-2009 10:41
de khan
nu e nici un senzor de inalta presiune sau de echilibrare, e un senzor de presiune pur si simplu care ii spune computerului cind sa deschida electrovana de la turbo pentru a pune in functiune waste-gate-ul in asa fel incit presiunea din admisie sa nu depaseasca o anumita valoare (max 1 bar daca sint bine informat). da, e posibil sa se bilbiie din cauza aia, dar e putin probabil, a fost o bilba soft pur si simplu, daca nu mai apare si nu se aprinde nimic nu trebuie sa se ingrijoreze nimeni

Scris: Lun 30-Mar-2009 18:03
de berzecus2003
khan scrie:nu e nici un senzor de inalta presiune sau de echilibrare, e un senzor de presiune pur si simplu care ii spune computerului cind sa deschida electrovana de la turbo pentru a pune in functiune waste-gate-ul in asa fel incit presiunea din admisie sa nu depaseasca o anumita valoare (max 1 bar daca sint bine informat). da, e posibil sa se bilbiie din cauza aia, dar e putin probabil, a fost o bilba soft pur si simplu, daca nu mai apare si nu se aprinde nimic nu trebuie sa se ingrijoreze nimeni


merci khan ptr informatie...asa e nu s-a mai intimplat de-atunci si nici nu s-a apris nimic la bord....mai sunt si rateuri :wink:

Trebuie sa rezolv problema asta...

Scris: Dum 12-Iul-2009 14:26
de parshulea
Dupa cum ziceam in postul anterior, eu patesc chestia asta destul de frecvent cand trec printr-o balta mai serioasa. Cu ploile de acum insa, nu ma pot feri de balti si in consecinta am mereu problema cu limitatul la 2700-2800 ture, antipollution fault (uneori, mai ales cand trec de 2300 ture - se aprinde si tine pana opresc pentru cateva minute motorul). M-AM SATURAT, nu mai vreau sa-i suport capriciul asta. Puteti sa ma luminati mai precis unde e senzorul acela? Sa incerc sa fac ceva cu el, sa-l izolez. Mai demult am vazut un post a lui Mugurel Parscoveanu care zicea ca rezolva el o astfel de problema, dar nu-l mai gasesc. Deci, HELP!!