Pagina 1 din 1

antipolution fault

Scris: Mar 17-Feb-2009 11:18
de hosminus
salutare tuturor!
de curand sunt posesor xsara 2 2004 si azi dimineata m am trezit cu martorul in forma de motor aprins si bineinteles si cu antipolution fault.

ce pot sa fac sa rezolv aceasta problema fara sa ma ajung la tester. si daca ma poate ajuta cineva si cu lista sigurantelor...sa stiu care este pentru ce este...
multumesc anticipat

Scris: Joi 19-Feb-2009 17:26
de hosminus
multumesc de informatie. o sa ma duc la tester cu ea... dar e de rau sa fie sonda...ca pret vorbind, ca de altfel habar nu am ce este...

Scris: Vin 20-Feb-2009 07:47
de bogdan78
Sa nu fie de la combustibil prost.

Scris: Sâm 21-Feb-2009 18:32
de hosminus
am fost la tester cu ea si sa fiu sincer nu am aflat nimic...nu am vazut asa mare secretomanie. mi-au facut martorul sa dispara si mi-au zis ca nu are nimic... i-am intrebat cu ce soft au facut scanarea, adica mai precis i-am intrebat de lexia 3 si da... cu acel soft au scanat... mi-au mai zis ca alarma antipollution falut ar fi putut sa dispara asa din senin precum a aparut... ca e mai mult un log care a fost activ pentru putin timp si ca dupa iesirea din starea de alarma el sa ramana vizibil asteptand un acknowledge...

deci nu a fost nimic serios spre bucuria mea si mai mult ma bucur ca cei de la service din galati desi nu m-au lamurit, nu mi-au cerut niciun ban... probabil pt ca abia o scosesem din service...
ar fi pacat sa incep sa bag bani in ea dupa acum...nu are decat 47000 km

oricum multumesc de ajutor
numai bine tuturor

Scris: Vin 20-Mar-2009 12:07
de rtrd_dud
mai dai si tu talpa din cand in cand, mai du-o pe la 4000 rpm in treptele 1 2 3 , macar 1 data pe saptamana.

Scris: Sâm 28-Mar-2009 11:08
de de3tri
nu-i obligatoriu sa fie sonda, avertizarea antipolution fault apare cand ai o anomalie pe partea de injectie/evacuare, deci de pe la debimetru pana la sonda si catalizator pot sa mai fie, eu am avut aceasta eroare si nu puteam tura motorul peste 3000, trebuia sa opresc, scoteam mufa de la debimetru pt apx 30sec, puneam inapoi iar pe urma puteam tura dar tot imi ramanea mesajul. acum am ceva probleme cu regulatorul de la pompa de inalta persiune, l-am schimbat dar tot nu pot trece peste 3mii, am auzit ca ar putea fii de la turbo,ca nu primeste presiunea necesara si ce-i drept in furtunul de la intercooler nu e presiune mare, deci.. pot fi multe la acel mesaj.

Scris: Sâm 28-Mar-2009 17:53
de khan
ar mai putea fi si de la senzorul de presiun de pe rampa comuna sau de la electrovane ramase deschise/inchise, sau chiar de la injectoare terminate

Scris: Mie 19-Aug-2009 18:27
de dan marin
salutare; de ceva vreme imi apare si mie antipollution fault si imobolizator fault;am facut o diagnoza unde apare problema la regulatorul de presiune din pompa,dar la citroen nu il au separat,il pot gasi in alta parte?
cu imobilizatorul alta problema,imi apare cand si cand,blocand motorul,iar dupa cateva minute porneste cu martorul aprins;la service au schimbat 2 relee din bsi ,iar a 2-a zi a blocat din nou motorul;am debransat bateria fara succes;azi nu am mai avut probleme,dar maiine ma duc in service pentru diagnoza.
ma puteti ajuta cu sfaturi?