Un tuning ceva??

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Lun 19-Noi-2007 22:41

eu n-as gauri tabla ca sa pun rahaturile alea de eleroane. poate doar pt. cva muuult mai deosebit, dar nici asa nu cred.

radu_dude
pasionat
Mesaje: 126
Membru din: Sâm 31-Mar-2007 01:05
Localitate: SIBIU

Mesajde radu_dude » Lun 19-Noi-2007 23:42

is care se prin pe balamalele de la portbagaj :) le dai jos cand doresti adica cand stii ca dai viteza si nu ploua :))))) GLUMA

Arise
pasionat
Mesaje: 720
Membru din: Mar 20-Sep-2005 09:05
Localitate: Pitesti

Mesajde Arise » Mar 20-Noi-2007 11:04

XENON mie mi se par ambele deosebite. Nu stiu ce astepti tu mai mult de la un Eleron de acest gen. Montarea lor se face prin gaurirea capotei. Asta e. Nu tine cu scuipinol. :D

CoolAir
pasionat
Mesaje: 105
Membru din: Mar 14-Noi-2006 13:02
Localitate: undeva in Romania

Mesajde CoolAir » Mar 20-Noi-2007 11:47

Arise, cei de la servisul Citroen mi-au spus ca la C1 eleronul se prinde de balamale. Nu se gaureste nimic. Cel mai mult ar dura vopsirea eleronului in culoarea caroseriei.

Cred ca domnii de la servisul Citroen se refereau la eleronul asta, care se prinde de balamale:
http://www.205griffe.nl/107XS/Images/PD ... ear-C1.pdf

Se observa clar ca este un eleron situat in exteriorul masinii, deci foarte usor influentabil de orice pala de vant din spate sau lateral. Prin urmare gasesc corecte observatiile celor de la servisul Citroen, cum ca montarea unui asemenea spoiler poate afecta serios aderenta masinii la drum si poate cauza mari probleme in ceea ce priveste controlul masinii pe vant.

Oricum, modelul 2 de spoiler de la Aygo mi se pare mult mai bun. El este lipit deasupra acoperisului masinii si este prin urmare mult mai putin influentabil de catre vant decat un eleron montat in exteriorul masinii cum este cel de la C1. :)

Avatar utilizator
ram84
pasionat
Mesaje: 365
Membru din: Sâm 06-Ian-2007 18:56
Localitate: Rm.Valcea/Bucuresti

Mesajde ram84 » Mar 20-Noi-2007 12:38

Si cand te gandesti ca un eleron ar tb sa-ti ofere tocmai acel lucru "stabilitate". Probabil ca cei de la Citroen, gandind C1 ca pe o masina de oras, au zis ca vantul n-o sa fie chiar o problema, eleronul avand un rol mai mult estetic.

Si eu sunt de acord ca eleronul lipit de caroserie e mai frumos, dar din nou apar probleme : gaurit tabla, imbinare perfecta, rugina in cel mai rau caz datorita infiltratiilor. Eu mi-as pune totusi un eleron lipit de caroserie.
S-a interesat cineva la Toyota?
In Bucuresti mersul cu metroul/pe jos este obligatoriu :)

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mar 20-Noi-2007 13:07

Arise, eu mi-as pune un eleron de aluminiu, din acela reglabil, dar nu cred sa se gaseasca la dimensiunea asta, in plus, creste garantat consumul, mai als la viteza mai mare. oricum, desi sunt 100% adeptul tuningului, cred ca spatele de C1 e prea frumos ca sa il stric cu asa ceva, si mai ales:

LA CATE HATCBACK-URI ATI VAZUT VOI ELEROANE???*

*comparativ cu sedanurile, carora chiar le sta bine

radu_dude
pasionat
Mesaje: 126
Membru din: Sâm 31-Mar-2007 01:05
Localitate: SIBIU

Mesajde radu_dude » Mie 21-Noi-2007 00:32

eu doresc eleron doar pt mizeria de pe luneta nimic altceva:)

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mie 21-Noi-2007 00:42

ia-ti un teu de spalat geamuri. e mai ieftin :wink: :lol:

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 21-Noi-2007 11:17

radu_dude scrie:eu doresc eleron doar pt mizeria de pe luneta nimic altceva:)


Nu cred ca poti face nimic in privinta asta. Datorita formei masinii, in spate se creeaza o depresiune care "suge" aerul si deci si mizeria din jur. Ca sa iti faci o idee, la BX atunci cind mergi cu peste 40 la ora si ploua, luneta nu se uda :!: Din cauza formei.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

radu_dude
pasionat
Mesaje: 126
Membru din: Sâm 31-Mar-2007 01:05
Localitate: SIBIU

Mesajde radu_dude » Joi 22-Noi-2007 13:31

teu:) ies mai eftin :).

Avatar utilizator
ram84
pasionat
Mesaje: 365
Membru din: Sâm 06-Ian-2007 18:56
Localitate: Rm.Valcea/Bucuresti

Mesajde ram84 » Dum 16-Dec-2007 09:14

Ce parere aveti despre : http://www.107oc.com/shop/viewproduct/61 (l-am gasit pe blogspotul acela). Oare merita?

Unde s-ar putea gasi o evacuare performanta si care sa se potriveasca la C1(din cate stiu e nevoie de o forma speciala).
In Bucuresti mersul cu metroul/pe jos este obligatoriu :)

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Dum 16-Dec-2007 21:29

Ce intelegi tu prin evacuare? Du-te la Pilot, ei fac multe legate de evacuare, de la un simplu tips pana la evacuari complete.

Avatar utilizator
ram84
pasionat
Mesaje: 365
Membru din: Sâm 06-Ian-2007 18:56
Localitate: Rm.Valcea/Bucuresti

Mesajde ram84 » Lun 17-Dec-2007 06:44

Ma refeream la o evacuare completa, cat de cat profesionala, iar produsul mentionat de mine era un produs special facut pt C1(un kit de admisie). Alte firme in afara de Pilot recomandati?
In Bucuresti mersul cu metroul/pe jos este obligatoriu :)

Avatar utilizator
ram84
pasionat
Mesaje: 365
Membru din: Sâm 06-Ian-2007 18:56
Localitate: Rm.Valcea/Bucuresti

Mesajde ram84 » Mar 18-Dec-2007 07:45

In legatura cu produsul mentionat, m-am hotarat sa pun pana la urma un filtru K&N tip panel, si inlocuieste pe cel original. Acesta nici nu modifica nimic la masina si nici garantia nu are de suferit.
Ultima oară modificat Joi 20-Dec-2007 10:25 de către ram84, modificat 1 dată în total.
In Bucuresti mersul cu metroul/pe jos este obligatoriu :)

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mar 18-Dec-2007 10:58

eu schimb filtrul de aer la fiecare 7000km si cred ca o schimbare frecventa are acelasi efect cu un filtru de care vrei tu. din cate stiu e undeva pe la 300ron. trebuie spalat, curatat, etc. ca daca nu il cureti, nu mai e sport de loc.


Înapoi la “Mecanica - C1”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187675
    Total subiecte 18618
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11706
    Cel mai nou membru bern