Cat ulei intra la C1 1.0i (cantitate exacta)

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Cat ulei intra la C1 1.0i (cantitate exacta)

Mesajde XENON » Mar 27-Noi-2007 01:45

tocmai am cumparat 4 litri de ARAL 5W-40 si doua capre ca sa imi fac singur un schimb de ulei. maine iau filtru de la ATS. cei care aveti softul de reparatii poate imi spuneti si mie cat ulei sa pun.
ideea e ca vreau sa fac reviziile la 15.000 km ca pt. conditii de rulaj normale, sa nu bag aiurea bani in buzunarul ATS-ului, dar in realitate uleiul meu sa fie nou la fiecare 7500km.
singura problema acum este ca primul filtru de ulei, cel original al masinii, are un fel de sigiliu, in fond o simpla dunga de vopsea galbena. dar cu un pic de bagare de seama pot sa o fac eu la loc.

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mar 27-Noi-2007 01:47

apropo, am vorbit la ATS si pot veni cu uleiul meu, ce marca vreau eu. :D
poate nici voi nu sunteti toti fani TOTAL.

Avatar utilizator
dionescux
pasionat
Mesaje: 187
Membru din: Dum 09-Iul-2006 09:35
Localitate: Bucuresti

Mesajde dionescux » Mar 27-Noi-2007 19:15

Si eu am dus uleiul meu in cantitate de 3l si s-a incadrat la fix.

CoolAir
pasionat
Mesaje: 105
Membru din: Mar 14-Noi-2006 13:02
Localitate: undeva in Romania

Mesajde CoolAir » Mie 28-Noi-2007 13:34

La revizia de 13000 km, facuta la Satu Mare, cei de acolo mi-au spus ca au incaput exact 3 litri. Am fost foarte reticent, stiind din cartea tehnica faptul ca ar trebui sa intre 3,5 litri de ulei, asa ca am verificat de cateva ori nivelul uleiului dupa revizie dar era de fiecare data la maxim.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 30-Noi-2007 12:51

@XENON: uleiul Aral a fost (si probabil inca mai este) unul dintre cele mai falsificate uleiuri in RO (firma germana, deh). Mare grija cu provenienta. Daca nu se inegreste deloc in citeva mii de km, da-l afara.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Sâm 01-Dec-2007 04:30

am avut grija sa-l iau de la o firma f. mare. am toata increderea. (in plus, am avut in trecut "onoarea" sa vad o sticla falsificata si imi pot da seama dupa ambalaj daca ar fi ceva. oricum sa stii nicu ca nu am mai vazut de mult falsuri. cred ca in proportie de 95% au trecut vremurile alea. poate doar pe la "baieti" prin targ sau pe net sa mai fie tepe, altfel, nu am mai auzit)
apropo, intra exact 3,1 litri, ca sa se stie. :D am intrebat la Champion si mi s-a confirmat si cu softul special de pe saitul aral, unde iti arata cantitatea exacta pt. fiecare motor.
Ultima oară modificat Sâm 01-Dec-2007 04:40 de către XENON, modificat de 2 ori în total.

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Sâm 01-Dec-2007 04:33

cred ca sunt mici probleme cu postarea...apare o aireala cu debug mode dupa ce dau "trimite". chiar, care a fost problema cu forumul?

Arise
pasionat
Mesaje: 720
Membru din: Mar 20-Sep-2005 09:05
Localitate: Pitesti

Mesajde Arise » Dum 02-Dec-2007 10:50

Am facut revizia la Aygo.
M-a costat 300 RON.
Au intrat:
Un bidon de 5l in cantitate de 0.700.
Un filtru de ulei
Manopera.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 03-Dec-2007 12:04

Arise scrie:Un bidon de 5l in cantitate de 0.700.


Poti sa detaliezi un pic?
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
adistefan
pasionat
Mesaje: 197
Membru din: Mar 06-Feb-2007 12:53
Localitate: Sibiu

Mesajde adistefan » Lun 03-Dec-2007 16:49

Bun, bun... am inteles.. 3 kile de 5W40 si probabil full sintetic. Mai ramane de vazut ce marca.Daca Aral ziceti ca e pe baza de loterie ca poate e fals ... iar Total in nici un caz pt ca tre' sa le facem in ciuda celor de la ATS si sa nu luam ce ne baga pe gat :-), atunci ce altceva recomandati? Tre' sa ma duc la revizia de 30K si vreau sa cumpar sapt. asta.
- Renault Megane II.2 Luxe Privilege - 1.6 16V 110CP
_________
Foste:
- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP
- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP
- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus

radu_dude
pasionat
Mesaje: 126
Membru din: Sâm 31-Mar-2007 01:05
Localitate: SIBIU

Mesajde radu_dude » Lun 03-Dec-2007 17:31

si eu am 30000 (azi maine) si na chiar mar interesa.care e cel mai bun si daca imi recomandatzi dura lube????

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Lun 03-Dec-2007 22:55

despre duralube am mai avut o discutie cu un coleg de forum. astfel, desi eram super fan duralube, am gasit pe un sait oficial din SUA al unei autoritati pt. protectia consumatorilor (pt. cine vrea caut si link-ul cu saitul oficial). acolo era o hotarare finala cu privire la un proces impotriva duralube, slick 50 si alt producator de astfel de aditivi minune, deoarece s-a dovedit ca toate afirmatiile de genul creste puterea cu X%, scade uzura cu Y% etc. nu au nici o baza stiintifica, mai pe romaneste sunt niste minciuni. baietii au trebuit sa plateasca niste daune uriase, dar iata ca la noi aceleasi baliverne inca mai sunt tiparite pe ambalaje. uleiurile din ziua de azi sunt oricum superaditivate, si chiar nu necesita nici un aditiv-minune.
cat despre uleiuri, parerea generala este ca uleiul Castrol ar fi cel mai performant, mai ales EDGE, adica fostul SLX, care dealtfel este si cel mai scump din gama Castrol. mai exista si castrol Magnatec, care are aceeasi tehnologie ca si DuraLube, adica particulele inteligente care adera la suprafetele metalice pt. o ungere mai buna.
de ce am ales ARAL? pt. ca nu am mai vazut de mult ARAL fals si daca il iei dintr-un supermarket de exemplu sau de la un distribuitor serios gen Augsburg (doar un exemplu, eu personal il am din alta sursa) cu siguranta nu este fals, pt ca Mobil1 sau Castrol sunt produse in cel mai bun caz in Turkey :D sau de cele mai multe ori undeva in CE (probabil pe prima la stanga :lol:) iar ARAL e "Made in Germany", pt. ca are un pret OK, pt. ca intre TOTAL (care totusi are origine certa "Made in France") si ARAL am incredere mai mare in neamtz etc. etc.

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Lun 03-Dec-2007 23:11

adi dupa cum vezi, e o chestiune subiectiva. in teorie sunt 4 marci de uleiuri "bune":
Castrol, Aral, Mobil1 si Total. astea sunt ca sa zic asa, "premium". Daca vrei sa ramai la Total dar sa nu faci vanzare ATS-ului, dute-n Selgros. gasesti Total acolo. oricum 5w-40 cauti, indiferent de producator. full sintetic, perfect pt. intervale mai lungi intre revizii.


Înapoi la “Mecanica - C1”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187674
    Total subiecte 18621
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11706
    Cel mai nou membru bern